AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Fikk en kattunge sist høst, den er nå drøyt 10 måneder. Både katten og vi trives i hverandres selskap, den går fritt ute (bor veldig landlig), men må stadig en tur inn for å hilse på da verandadøren alltid står på gløtt. Er vi borte noen timer ser vi at den savner oss veldig. Men nå blir det jo slik at vi bare kan ta oss noen dagsturer med bilen i sommer, men kan jo være fint det også. Kanskje det blir lettere neste sommer da katten blir mer voksen og selvstendig? Hva tenker dere? Anonymkode: 6c1ae...e96
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Du kan ikke reise fra katten uten pass neste sommer heller nei. Faktisk aldri. Anonymkode: dca5c...245 12
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni Man får enten sette katten på kattehotell eller betale noen for å være sammen med den. Er man borte mer enn 24 timer så må man det i følge lov. Vår katt er med oss når vi ferierer med bil. På kattehotell når vi skal på sydenferie. Anonymkode: 84260...a68 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man får enten sette katten på kattehotell eller betale noen for å være sammen med den. Er man borte mer enn 24 timer så må man det i følge lov. Vår katt er med oss når vi ferierer med bil. På kattehotell når vi skal på sydenferie. Anonymkode: 84260...a68 Blir nok bare dagsturer ja. Liker ikke å sette den bort på kattehotell, da den her hjemme er vant til å løpe fritt hvor den vil. Anonymkode: 6c1ae...e96
Tough cookie Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni Min katt er nervøs og takler ikke å være mye alene selv om naboer slipper han ut og inn, derfor betaler jeg for at noen bor sammen med katten.
AnonymBruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Alle dyr SKAL ha daglig tilsyn. Anonymkode: 1118e...172 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir nok bare dagsturer ja. Liker ikke å sette den bort på kattehotell, da den her hjemme er vant til å løpe fritt hvor den vil. Anonymkode: 6c1ae...e96 Det er spennende å være på kattehotell. Flere katter, mye nytt å lukte på. Man bruker kattehotell der katter går løse og har uteplass. Mange utekatter er på kattehotell. Anonymkode: 84260...a68 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er spennende å være på kattehotell. Flere katter, mye nytt å lukte på. Man bruker kattehotell der katter går løse og har uteplass. Mange utekatter er på kattehotell. Anonymkode: 84260...a68 Spennende for katter som liker andre katter, ihvertfall. Anonymkode: 999a4...e80 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #9 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spennende for katter som liker andre katter, ihvertfall. Anonymkode: 999a4...e80 Min er ikke så glad i andre katter. Men er anderledes på hotell enn hjemme. Der går han sammen med noen, andre ikke. De som driver må kunne sine katter for at de skal ha det bra. Anonymkode: 84260...a68
Tvist Skrevet 15. juni #10 Skrevet 15. juni Jeg betaler en dame for å ha katten min i sitt eget hjem. Pus får ikke ut da, men hun får sove i senga og mye oppmerksomhet.
AnonymBruker Skrevet 15. juni #11 Skrevet 15. juni Som andre sier, hjelper ikke at katten blir eldre. De SKAL ha tilsyn minimum én gang pr 24 timer, og det er bare lovkravet. Ser man på det med et snev av empati så forstår man at dette er ekstremt lite for et sosialt dyr. 10 mnd gammel skal den heller i teorien ikke sose ute alene i timevis. Men jeg antar dere ikke kan og ikke har vilje til å lære en pøkk om kattens behov og atferd. Anonymkode: 1b58d...e98 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå