AnonymBruker Skrevet i går, 06:09 #1 Skrevet i går, 06:09 Jeg trenger litt inspirasjon ❤️ Jeg har to barn på snart 11 og 8 år, og vi får en litt annerledes sommer enn planlagt fordi faren deres er syk. Jeg kommer derfor til å ha noen dager alene med barna i midten av juli og ønsker å fylle dagene med gode opplevelser og minner. Har dere tips til aktiviteter, steder, små eventyr eller ting dere har gjort med barn i samme alder som har vært ekstra vellykket? Tar imot alle forslag med stor takk Anonymkode: 8afa8...439
AnonymBruker Skrevet i går, 08:17 #2 Skrevet i går, 08:17 Hva med overnatting i telt/hengekøye? Se om BUA i området har utstyr til låns. Det går også an å ha oppblåsbar madrass i bagasjerommet med nedfelte seter, selv om det kan bli litt trangt med så store barn. Badeland, hotellovernatting, museum, trampolinepark, klatrepark etc. alt etter som hva som er tilgjengelig og innenfor budsjett Anonymkode: fe381...403
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Har du noe budsjett og hvor i Norge bor du sånn ca? Anonymkode: 422f3...b19
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden En kollega og kona gjorde to ting i fjor sommer med barnet sitt. Kristiansand dyrepark, med overnatting inne i parken der ved sabeltann eller hva det er. De var borte i flere dager. Også dro de en natt og sov i telt ved den lokale innsjøen. Gjett hva barnet snakket om hele høsten.... poenget er - overnatting i telt er supert eventyr, og alt kan lånes hos BUA. Dagsutflukter i nærområdet, spise matpakke ute er gull. Er det en gapahuk i nærheten med bålsted kan dere ta med deig og steke pinnebrød og fylle de med syltetøy. Magisk godt! Anonymkode: 1b60f...437 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå