Anonym21345 Skrevet i går, 17:53 #1 Skrevet i går, 17:53 Noen som får intense nakkesmerter ved få enheter med alkohol? Eller er jeg bare heilt unormal?
AnonymBruker Skrevet i går, 17:58 #2 Skrevet i går, 17:58 Nei. Blir som regel kvitt smerter av alkohol. Vondt opp bak ørene? Sikkert bare høyt blodtrykk så hold deg unna alkohol. Anonymkode: b6fca...ddf
AnonymBruker Skrevet i går, 17:59 #3 Skrevet i går, 17:59 Nakken eller nederst i hodet, rett over nakken? Sistnevnte kan være alkoholutløst migrene. Anonymkode: f5ef1...0f0
stepbystep Skrevet i går, 17:59 #4 Skrevet i går, 17:59 Jeg har alltid nakkesmerter dagen etterpå, uansett hvor mye jeg drikker. Om det er et glass eller mange. Blir veldig stiv i nakken. Jeg har egentlig bare kommet med den konklusjonen at jeg sover litt vondere/ ikke beveger meg så mye når jeg har drukket. Aner ikke hvorfor.
AnonymBruker Skrevet i går, 18:05 #5 Skrevet i går, 18:05 Jeg får muskelknuter i nakken og skuldrene. Anonymkode: e543d...3c2
enpanda Skrevet i går, 18:07 #6 Skrevet i går, 18:07 Jeg får ofte vondt i skuldrene når jeg blir brisen, som at jeg trenger en skikkelig massasje. Veldig rart 😅 Men det forsvinner etterhvert.
Anonym21345 Skrevet i går, 18:08 Forfatter #7 Skrevet i går, 18:08 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei. Blir som regel kvitt smerter av alkohol. Vondt opp bak ørene? Sikkert bare høyt blodtrykk så hold deg unna alkohol. Anonymkode: b6fca...ddf Nei bare sånn skikkelig vondt i skulder og nakke, som nakkestivhet jeg har hver dag men 1000 ganger verre?
Anonym21345 Skrevet i går, 18:09 Forfatter #8 Skrevet i går, 18:09 enpanda skrev (Akkurat nå): Jeg får ofte vondt i skuldrene når jeg blir brisen, som at jeg trenger en skikkelig massasje. Veldig rart 😅 Men det forsvinner etterhvert. Ja veldig rart, jeg får også skikkelig vondt etter 2 cider kanskje
AnonymBruker Skrevet i går, 18:16 #9 Skrevet i går, 18:16 Jeg får også vondt, tar som regel smertestillende med meg når jeg skal drikke, om jeg ikke får tatt tablettene i tide så slår det opp fra nakken og til migrene. Anonymkode: 66b29...764
Anonym21345 Skrevet i går, 18:26 Forfatter #10 Skrevet i går, 18:26 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg får også vondt, tar som regel smertestillende med meg når jeg skal drikke, om jeg ikke får tatt tablettene i tide så slår det opp fra nakken og til migrene. Anonymkode: 66b29...764 Uff😖😖😖
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå