Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mannlig bestevenn som jeg har kjent i 11 år. Vi ble kjent gjennom min daværende kjæreste (han var kompis med han). Da jeg slo opp med eksen gikk det ikke lang tid før eksen og kompisen også mistet kontakten. De siste 5-6 årene har jeg og kompisen vært gode venner, men han bor i en annen del av landet så vi har sett hverandre fysisk 1-2 ganger i året. Vi snapper, tekster og ringes av og til. For 3-4 år siden innrømmet han at han muligens hadde følelser for meg, men jeg sa hyggelig ifra at jeg ikke hadde det for han. Siden da har vi møttes som venner og ikke noe annet en venner. Vi har aldri vært fysiske med hverandre foruten en klem i ny og ne. Jeg har hatt to kjærester mens vi har vært venner, og vi har fortalt hverandre om dater osv. opp gjennom årene.

MEN: nå den siste tiden har jeg merket at han sender meg mye komplimenter og hint som jeg tolker at han fortsatt har følelser for meg? Jeg har aldri tenkt på han som noe annet enn en venn, og jeg tror heller ikke jeg kommer til å endre på det. Jeg har forsåvidt aldri tillatt meg å tenke på han som noe annet, så er nå redd for at vi kunne vært en god match hvis jeg bare hadde "prøvd". Jeg er også veldig redd for å ødelegge noe da jeg tror han har følelser for meg. Hva ville dere gjort? Han kommer på sitt "årlige" besøk til mitt hjemsted nå til helgen og jeg er redd det skal bli kleint. Ta opp med han at vi kun er venner? Sende han en melding på forhånd eller virker det litt "cocky"? Tillate meg å føle på om det kan være noe mer? Hodet mitt er i spinn

Anonymkode: ac796...48b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sammen med bestevennen til eksen min. Men ganske mye lenger etter vi møttes enn hva dere er nå. 

Han likte meg alltid, jeg visste det aldri. Vi gjorde ting sammen, i gruppe eller alene. Jeg visste jeg likte han bedre enn jeg likte eksen. 

Men at vi var så bra match kunne vi ikke gjettet. Jeg er veldig glad for at vi ble sammen! 

Han var veldig redd for å miste meg som venn og turte ikke si noe. Han trodde ikke jeg likte han.

Her må du nesten bare vite selv om du faktisk vil være sammen med han eller ei, ikke bare bli det for kjedsomheten skyld. 

Anonymkode: 3577f...ef9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...