AnonymBruker Skrevet i går, 07:03 #1 Skrevet i går, 07:03 Jeg lurer oppriktig på dette her. Jeg som kvinne synes det er så rart at dere er så uhygieniske og late. Nå er det ikke slik alle er selvfølgelig. Men min opplevelse igjennom livet er at menn er egoistiske og late og stort sett skyver alt over på dama de bor med. Hvis ikke dama liker at det er skitne sokker på gulvet, brødsmuler på hele kjøkkenbenken eller størknede urinflekker på baderonagulvet så er det hun som er hysterisk og må ta det selv. Hvorfor er dette så overrepresentert hos menn? Hvorfor gjør dere dette mot damene deres og hvorfor aksepterer dere å leve mer eller midnre som parasitter i eget hkem? Jeg skjønner at dette ikke gjelder alle menn, men synes dette er noe som går igjen. Anonymkode: 668a1...811 7 8
AnonymBruker Skrevet i går, 07:05 #2 Skrevet i går, 07:05 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er dette så overrepresentert hos menn? Har du noen kilder på at flertallet av menn er slik? Anonymkode: 18293...921 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:08 #3 Skrevet i går, 07:08 Dette er åpenbart bare en parodi på tilsvarende tråd om hvorfor kvinner er så falske. Og jeg liker det, altså, selv om jeg er mann. Tråder som den TS gjør narr av er jævlig slitsomme. Anonymkode: 58292...2ac 4 4
AnonymBruker Skrevet i går, 07:13 #4 Skrevet i går, 07:13 Dette er en tråd laget pga kvinner er falske tråden, men hehe angående ekle….menn og vaske hender etter toalettbesøk … statistikken på hvor mange menn som ikke gjør det er ekkel. Hehe Anonymkode: f1648...44a 1 1
Hedonborealis Skrevet i går, 07:16 #5 Skrevet i går, 07:16 (endret) Jeg ser dine synspunkter ts. På jobben min er det flest menn. Særlig på fellesområdene er det en del som er veldig lat. Værst er det her: Skyller ikke i do en gang etter nr.2. Dobørste har de fleste aldri hørt om. I et forhold: Snakke med hverandre er viktig og at vedkommende ikke er helt tafat. Han må være i stand til å justere opp egne kriterier, dvs. vaske, rydde mer, oftere og nøyere, enn han selv synes er nødvendig, tror jeg er veldig viktig. Endret 3 timer siden av Hedonborealis Endret litt for å unngå misforståelser. 2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:31 #6 Skrevet i går, 07:31 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg lurer oppriktig på dette her. Jeg som kvinne synes det er så rart at dere er så uhygieniske og late. Nå er det ikke slik alle er selvfølgelig. Men min opplevelse igjennom livet er at menn er egoistiske og late og stort sett skyver alt over på dama de bor med. Hvis ikke dama liker at det er skitne sokker på gulvet, brødsmuler på hele kjøkkenbenken eller størknede urinflekker på baderonagulvet så er det hun som er hysterisk og må ta det selv. Hvorfor er dette så overrepresentert hos menn? Hvorfor gjør dere dette mot damene deres og hvorfor aksepterer dere å leve mer eller midnre som parasitter i eget hkem? Jeg skjønner at dette ikke gjelder alle menn, men synes dette er noe som går igjen. Anonymkode: 668a1...811 Det er jo helt vilt med noen brødsmuler på kjøkkenbenken og skitne sokker. Hele verden går under på grunn av det. Ja, for ikke å snakke om Feminist Chicken Brain Logic. Klage på størknende urinflekker på baderomsgolvet, samtidig som den samme kuken pulte sikkert kvinnfolket sin munn bare noen få timer tidligere. Det er visst ikke "ekkelt" når seig sæd eksloderer i kjeften på kvinnfolket, men en urinflekk som droppet på gulvet når man tisset fra den samme kuken som et idiotisk kvinnfolk hadde i munnen er ekkelt, ja. Anonymkode: 0b7b4...198 5 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:40 #7 Skrevet i går, 07:40 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er jo helt vilt med noen brødsmuler på kjøkkenbenken og skitne sokker. Hele verden går under på grunn av det. Ja, for ikke å snakke om Feminist Chicken Brain Logic. Klage på størknende urinflekker på baderomsgolvet, samtidig som den samme kuken pulte sikkert kvinnfolket sin munn bare noen få timer tidligere. Det er visst ikke "ekkelt" når seig sæd eksloderer i kjeften på kvinnfolket, men en urinflekk som droppet på gulvet når man tisset fra den samme kuken som et idiotisk kvinnfolk hadde i munnen er ekkelt, ja. Anonymkode: 0b7b4...198 Så liten og redd. Anonymkode: 6aa8d...c1a 5 4
AnonymBruker Skrevet i går, 07:44 #8 Skrevet i går, 07:44 Ser dette en del rundt meg. Og jeg gikk. Hadde en mann som i flere år bidro, og var hygienisk. Så gikk det de siste årene bare nedover, til at han ikke bidro i det hele tatt, ble uhygienisk, la brukt snus overalt, og vi hadde da en baby i hus som krabbet, og fort kunne puttet det i munnen. Så jeg gikk. Prøvde familieterapi først, men det hjalp ikke. Og ser jo rundt meg. Kvinner som gjør 80-90% av alt, så krever mannen skryt for det lille han gjør. Anonymkode: a6402...18d 3 1 2
snillOnkel Skrevet i går, 09:26 #9 Skrevet i går, 09:26 Jeg er mann og den som vasker mest hjemme. Fordi jeg LIKER å ha det rent. Kona gjør andre ting, og hun bruker ikke mye mindre tid enn meg selv på husarbeid. Men om brødsmulene og urinflekkene blir værende er det ingen som tar skade av det. Tror du virkelig menneskeheten hadde overlevd hvis brødsmuler og urinflekker hadde farlig konsekvens? Hvorfor skal dine preferanser være universelle? 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:34 #10 Skrevet i går, 09:34 Urinflekker på gulvet, enn sædføekler på buksa. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo helt vilt med noen brødsmuler på kjøkkenbenken og skitne sokker. Hele verden går under på grunn av det. Ja, for ikke å snakke om Feminist Chicken Brain Logic. Klage på størknende urinflekker på baderomsgolvet, samtidig som den samme kuken pulte sikkert kvinnfolket sin munn bare noen få timer tidligere. Det er visst ikke "ekkelt" når seig sæd eksloderer i kjeften på kvinnfolket, men en urinflekk som droppet på gulvet når man tisset fra den samme kuken som et idiotisk kvinnfolk hadde i munnen er ekkelt, ja. Anonymkode: 0b7b4...198 Du går rundt å lukter urin, med sædflekker på buksa, men når dama tar den i munnen blir det ekkelt? Anonymkode: 11e5d...058 2
AnonymBruker Skrevet i går, 09:35 #11 Skrevet i går, 09:35 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du noen kilder på at flertallet av menn er slik? Anonymkode: 18293...921 Trenger ikke kilder, bare å lese her inne det. Her er det en gjenganger at damer bor med og sliter seg ut på å ta vare på slikt mannfolk ræl… være seg hygiene, økonomi, normal oppførsel husarbeid, ansvar for familien osv.. Rart man begynner å lure?? Anonymkode: d1d0b...671 3 1
Frk. Viaggio Skrevet i går, 09:46 #12 Skrevet i går, 09:46 Min omgangskrets er tydeligvis annerledes enn din, TS.
AnonymBruker Skrevet i går, 09:54 #13 Skrevet i går, 09:54 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Urinflekker på gulvet, enn sædføekler på buksa. Du går rundt å lukter urin, med sædflekker på buksa, men når dama tar den i munnen blir det ekkelt? Anonymkode: 11e5d...058 Den der har ikke noe dame til å ta han i munnen, så ikke tenk på dét! Anonymkode: d1d0b...671 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:58 #14 Skrevet i går, 10:58 Da har jeg ett råd til deg! Klare deg uten en mann så da trenger det ikke å plage deg. Anonymkode: e4a1b...8f0 1
Anonymbruker*** Skrevet i går, 11:04 #15 Skrevet i går, 11:04 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo helt vilt med noen brødsmuler på kjøkkenbenken og skitne sokker. Hele verden går under på grunn av det. Ja, for ikke å snakke om Feminist Chicken Brain Logic. Klage på størknende urinflekker på baderomsgolvet, samtidig som den samme kuken pulte sikkert kvinnfolket sin munn bare noen få timer tidligere. Det er visst ikke "ekkelt" når seig sæd eksloderer i kjeften på kvinnfolket, men en urinflekk som droppet på gulvet når man tisset fra den samme kuken som et idiotisk kvinnfolk hadde i munnen er ekkelt, ja. Anonymkode: 0b7b4...198 Haha, wtf. Da regner jeg med du er komfortabel med en dam av sæd og utflod i sofaen din. Og avføring og mensenblod på teppet viss du er en av dem som er litt mer frisluppen i senga. (Om du i det hele tatt har sex med kvinner. Det høres ikke ut som du har så mye til over for dem.) 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:08 #16 Skrevet i går, 11:08 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo helt vilt med noen brødsmuler på kjøkkenbenken og skitne sokker. Hele verden går under på grunn av det. Ja, for ikke å snakke om Feminist Chicken Brain Logic. Klage på størknende urinflekker på baderomsgolvet, samtidig som den samme kuken pulte sikkert kvinnfolket sin munn bare noen få timer tidligere. Det er visst ikke "ekkelt" når seig sæd eksloderer i kjeften på kvinnfolket, men en urinflekk som droppet på gulvet når man tisset fra den samme kuken som et idiotisk kvinnfolk hadde i munnen er ekkelt, ja. Anonymkode: 0b7b4...198 Jo faktisk det er jævlig ekkelt med seig sæd som eksploderer i kjeften. Anonymkode: 48170...c00 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:10 #17 Skrevet i går, 11:10 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg lurer oppriktig på dette her. Jeg som kvinne synes det er så rart at dere er så uhygieniske og late. Nå er det ikke slik alle er selvfølgelig. Men min opplevelse igjennom livet er at menn er egoistiske og late og stort sett skyver alt over på dama de bor med. Hvis ikke dama liker at det er skitne sokker på gulvet, brødsmuler på hele kjøkkenbenken eller størknede urinflekker på baderonagulvet så er det hun som er hysterisk og må ta det selv. Hvorfor er dette så overrepresentert hos menn? Hvorfor gjør dere dette mot damene deres og hvorfor aksepterer dere å leve mer eller midnre som parasitter i eget hkem? Jeg skjønner at dette ikke gjelder alle menn, men synes dette er noe som går igjen. Anonymkode: 668a1...811 Samme erfaring med alle menn jeg har bodd aammen med. Og kamerater som bodde alene. Men typen min bor for seg selv og er veldig ryddig og renslig. Han fikser alt selv. Han har ikke OCD men han er renslig og ryddig og ordentlig. Lukter aldri vondt og har Halden skittentøy andre steder enn i vaskemaskinen. Jeg er veldig heldig! (Vi blir ikke samboere heller så han får aldri lagt det på meg slik som eksene mine gjorde). Anonymkode: 986b9...9e1 1
Anonymbruker*** Skrevet i går, 11:13 #18 Skrevet i går, 11:13 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo faktisk det er jævlig ekkelt med seig sæd som eksploderer i kjeften. Anonymkode: 48170...c00 Ja, okey? Hva er poenget ditt? Det er mange kvinner som ikke ønsker å gjøre det for mannen. Fortjener kvinner som utfører den handlingen en mann som lar det dryppe urin på gulvet og ikke vasker etter seg, eller?
AnonymBruker Skrevet i går, 11:19 #19 Skrevet i går, 11:19 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo helt vilt med noen brødsmuler på kjøkkenbenken og skitne sokker. Hele verden går under på grunn av det. Ja, for ikke å snakke om Feminist Chicken Brain Logic. Klage på størknende urinflekker på baderomsgolvet, samtidig som den samme kuken pulte sikkert kvinnfolket sin munn bare noen få timer tidligere. Det er visst ikke "ekkelt" når seig sæd eksloderer i kjeften på kvinnfolket, men en urinflekk som droppet på gulvet når man tisset fra den samme kuken som et idiotisk kvinnfolk hadde i munnen er ekkelt, ja. Anonymkode: 0b7b4...198 Ingen kvinne som har en ubrukelig mann som ikke klarer å treffe toalettskålen og som ikke evner å feie opp smulene sine, aksepterer å suge pikken til denne mannen. Men om han voldtar munnen hennes er en annen sak. Eneste årsak til at jeg faktisk gir min mann blowjobs (foruten at jeg elsker han og at han er veldig renslig) er at han evner å ordne absolutt alt helt selv (og vasker alltid hele doen hver eneste bidige dag, med klor og vann, på eget initiativ). Vi bor ikke sammen engang. Anonymkode: 986b9...9e1 3
AnonymBruker Skrevet i går, 11:25 #20 Skrevet i går, 11:25 Jeg lurer på hvorfor menn tror at de ikke trenger å dusje og bytte klær… Har kollegaer som er slik, samt mannen min. Anonymkode: dad67...cd9 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå