Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som veit; har i mange år følgt Lene Sleperud og samboeren Tonje som har 2 barn. Nå virker det som om de lever veldig separate liv der den ene er alene med ungene på utflukter noen ganger og andre ganger den andre. Har jeg bodd under en stein og gått glipp av et brudd; eller er det kun tilfeldig ? Jeg har alltid hatt slik sansen for de og heier på de; begge virker så tvers gjennom gode.

Endret av LilleOlga
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lurt på det samme…. Kan være at hun andre er en roligere type for alt jeg….

• Liker 1
Skrevet

Husker jeg leste i fjor engang, at bryllupet var utsatt, men det trenger jo ikke bety brudd. 

• Liker 1
Skrevet

Lene vil vel leve livet på samme måte som sin nye bestis Stine. 

• Liker 7
Skrevet

Det har blitt kommentert mye rundt omkring, så ikke bare du som har lagt merke til det 

• Liker 1
Skrevet

Kommer nok en oppdatering snart. De har jo sommerferie på hver sin kant av landet og skjuler det akkurat ikke. 

• Liker 3
Skrevet

De står jo til møkk langt oppover knærne med det huskjøpet. Sånt tærer jo veldig på et forhold. 

• Liker 3
Skrevet

Så hun fikk spm om hvorfor de ferierer hver for seg på snap…ikke uvanlig å feriere hver for seg da, betyr jo ikke nødvendigvis brudd for det

Skrevet
Snikendeull skrev (6 timer siden):

Så hun fikk spm om hvorfor de ferierer hver for seg på snap…ikke uvanlig å feriere hver for seg da, betyr jo ikke nødvendigvis brudd for det

Hva svarte hun? Såå vanlig er det vel ikke når man er en familie med små barn 

• Liker 3
Skrevet
Fenomen skrev (3 timer siden):

Hva svarte hun? Såå vanlig er det vel ikke når man er en familie med små barn 

Noe med at Tonje og gutta kom på hytta neste dag. 
Jeg syns likevel det er spesielt og droppe familie bursdag/tur til partners hjemsted for å feste 1 uke i strekk med venner. Helt ok å skulle på en bestemt festival eller en bursdag, men så hadde nok jeg dratt direkte etter for å tilbringe tid med barna. Men vi alle er ulike. Vi får håpe de har de fint sammen 🥰

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

De er på hytta samtidig, men filmer ikke lenger hverandre i hverandres kontent. 

Lukter et eller annet.. de er sammen, men ikke sammen sikkert 

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...