Gå til innhold

Talgprikker på puppen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hmm... jeg har noe som ser ut som små talgprikker på puppen. Når jeg trykker på dem kommer det littegrann av noe hvitt ut. Om noen dager er det tilbake igjen, og jeg kan på nytt trykke det ut. Hva er det for noe? Er bare på den ene puppen. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Ut av brystvorta? Det er trollmelk. (morsmelk)

Skrevet

Jeg har det samme. Det er ikke snakk om selve brystvorta, men nupper i området rundt.

Gjest Gjest_thea_*
Skrevet

jeg har det samme... mer på den ene/største puppen enn den andre... Har "alltid" hatt sånn, og har ikke fått barn enda. Er det "melk" altså??? Artig! Trodde det var noe kviseliknende eller talg, jeg...?

Skrevet

Tror det er talg jeg. Har noen sånne jeg også ;)

Skrevet
jeg har det samme... mer på den ene/største puppen enn den andre... Har "alltid" hatt sånn, og har ikke fått barn enda. Er det "melk" altså??? Artig! Trodde det var noe kviseliknende eller talg, jeg...?

Nei, det er da ikke melk. Det kommer jo ikke ut av selve brystvorta. Tror GreenSky foreslo det fordi hun trodde det var det trådstarter mente. Det er nok talg ja ;)

Skrevet

Jeg har også det. Har fått skinoren av legen som jeg blant annet skal bruke på brystet. Jeg har også en lei tendens til å få bittesmå sorte prikker på brystene også. :(

Men så har jeg en "problematisk" hud sånn generellt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...