Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Hmm... jeg har noe som ser ut som små talgprikker på puppen. Når jeg trykker på dem kommer det littegrann av noe hvitt ut. Om noen dager er det tilbake igjen, og jeg kan på nytt trykke det ut. Hva er det for noe? Er bare på den ene puppen.
Gjest GreenSky Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Ut av brystvorta? Det er trollmelk. (morsmelk)
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 Jeg har det samme. Det er ikke snakk om selve brystvorta, men nupper i området rundt.
Gjest Gjest_thea_* Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 jeg har det samme... mer på den ene/største puppen enn den andre... Har "alltid" hatt sånn, og har ikke fått barn enda. Er det "melk" altså??? Artig! Trodde det var noe kviseliknende eller talg, jeg...?
Aeriana Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 Tror det er talg jeg. Har noen sånne jeg også
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #6 Skrevet 23. april 2006 jeg har det samme... mer på den ene/største puppen enn den andre... Har "alltid" hatt sånn, og har ikke fått barn enda. Er det "melk" altså??? Artig! Trodde det var noe kviseliknende eller talg, jeg...? ← Nei, det er da ikke melk. Det kommer jo ikke ut av selve brystvorta. Tror GreenSky foreslo det fordi hun trodde det var det trådstarter mente. Det er nok talg ja
Saeria Skrevet 23. april 2006 #7 Skrevet 23. april 2006 Jeg har også det. Har fått skinoren av legen som jeg blant annet skal bruke på brystet. Jeg har også en lei tendens til å få bittesmå sorte prikker på brystene også. Men så har jeg en "problematisk" hud sånn generellt da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå