AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg kjøpte flybilletter på klarna med delbetaling for 1 måned siden. Har betalt 1 avdrag. Nå fikk jeg litt penger som jeg vil bruke å nedbetale det. Men skal jeg betale 15277 kr eller 18847 kr? Anonymkode: 73b26...895
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Det er umulig for noen her å svare på. Anonymkode: 57cec...d43 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Står det ikke inne på klarna hva du skylder totalt? Anonymkode: 12a51...e7b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Glemte å legge ved bilde Anonymkode: 73b26...895
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Du må betale hele summen: 18847,29 Anonymkode: 7f66e...309
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du må betale hele summen: 18847,29 Anonymkode: 7f66e...309 Så må betale renter selv om jeg betaler den nå og ikke over delbetaling? Anonymkode: 73b26...895
skeiv-ostepop Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så må betale renter selv om jeg betaler den nå og ikke over delbetaling? Anonymkode: 73b26...895 Du har jo allerede benyttet delbetaling?
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden skeiv-ostepop skrev (5 minutter siden): Du har jo allerede benyttet delbetaling? Har betalt 1 avdrag ja. Skal betale hele summen på mandag Anonymkode: 73b26...895
Mezzosoprena Skrevet 57 minutter siden #9 Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har betalt 1 avdrag ja. Skal betale hele summen på mandag Anonymkode: 73b26...895 Jeg er ganske sikker på at hvis du går inn på "håndtere betalinger" eller "betal nå" eller en lignende tekst, så vil du se summen for å innfri hele avtalen.
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #10 Skrevet 56 minutter siden Det beste er informere klarna om at du ønsker å betale hele beløpet nå og høre hvor mye du per dags dato skylder. Det er veldig greit å bruke chattetjenesten til kundeservice på klarna på det, der får du raskt svar. Anonymkode: 637d0...c05 2
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #11 Skrevet 55 minutter siden Du slipper å betale alle rentene vil jeg tro, så beløpet skal nok være lavere 👍🏻 Anonymkode: 258c0...4cd 1
DivaBit Skrevet 55 minutter siden #12 Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har betalt 1 avdrag ja. Skal betale hele summen på mandag Anonymkode: 73b26...895 Hvis du går inn på «velg hvordan du vil betale» så får du to valg, enten å betale nok et avdrag eller hele det resterende beløpet. Det resterende beløpet vil da være det som gjenstår av det du «lånte» samt det som eventuelt har påløpt av renter. Er nok langt mindre enn de 3000,- du viser her, for du har nok trolig bedt om flere avdrag enn to, slik at dette er om renter om du hadde delt det opp over flere avdrag.
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #13 Skrevet 47 minutter siden Disse rentene er ikke dette totale renter som påløper om du følger betalingsplanen? Kan da ikke ha påløpt over 3000 i renter allerede? (Vi betaler jo ikke all fremtidig rente om vi innfrir et huslån heller.) Anonymkode: 3eb47...687
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #14 Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det beste er informere klarna om at du ønsker å betale hele beløpet nå og høre hvor mye du per dags dato skylder. Det er veldig greit å bruke chattetjenesten til kundeservice på klarna på det, der får du raskt svar. Anonymkode: 637d0...c05 Trenger ikke kontakte klarna. All info ligger under avtalen. Slipper å betale alle rentene som står der, men en liten sum Anonymkode: 007fe...20a
frenchygirl Skrevet 16 minutter siden #15 Skrevet 16 minutter siden Har du klarna appen? Hvis ikke, last den ned, og du vil finne ut der hvor mye du skal betale. Du skal ikke betale alle rentene når du betaler ned beløpet så kjapt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå