Gå til innhold

Mollusker

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I høyeste grad. Og det er ikke alltid de går bort av seg selv uansett hvor hardnakket legen hevder det motsatte. De kan også overføres seksuelt.

Skrevet

Hva er mollusker?

Skrevet

Tror det er mest vanlig at det er barn som får/har Mollusker.

snakket akkurat med en lege ang, molluskene til min sønn,og han sier det er ikke så smittsomt til voksne.Han hadde klemmt ut mange mollusker men alldri hatt noen sa han.

Er det noen son vet eller har erfaring med nooe å smøre på?

Veldig int. i svar og tips.

Skrevet

Det er sykt smittsomt. Jeg har mollusker på armene, og har prestert å smitte meg selv på andre steder på kroppen ved at jeg har klødd meg på armen også klødd meg på andre steder på kroppen. Det lønner seg ikke å klemme, for det er de hvite greiene som smitter.

Miss: sist jeg var hos legen med dette sa han at mollusker enten fjernes ved å hule dem ut med en slags "skje" eller ved å skrape dem bort. Det kunne være nokså smertefullt, derfor anbefalte han kun å fjerne dem dersom de var svært skjemmende. Jeg har prøvd det på noen, men jeg har for mange til at jeg gidder å sitte i timesvis hos legen.(Har sikkert flere hundre tilsammen)

Jeg har imidlertid lett litt på nettet, og ser at mange er storfornøyde med noe som heter Zymaderm, så jeg planlegger å bestille en flaske av dette for å prøve å bli kvitt faenskapet en gang for alle.

Skrevet

Gjest,takk for svar!

Jeg og hørte at det var sånn lege behandling og det er ikke så lett på et barn på 5 år.

Jeg får prøve å sette på plaser når de er gule/væske fyllte så det ikke sprer seg rundt på kroppen.

Han har 20-25 et sted tenker jeg.

Skrevet

Her er firmaet som selger den Zymadermen jeg snakket om over her:

http://www.cbrmed.org/ Jeg synes det ser veldig imponerende ut. Det er sikkert individuelt hvor godt det virker, men jeg har iallefall tenkt å prøve. Må bare finne ut hvordan det blir å få dette gjennom tollen i Norge.

Skrevet

Mitt barn har også fått molusker. Legen sa jeg kunne klemme ut de som ble betente, de som blir nesten grønne. Jeg har klemt ut flere, vasket hendene grundig og har ikke blitt smittet!

Voksne blir smittet gjennom sex. Altså de har dem rundt kjønnsorgan og dermed er det vel lite synlig at voksne har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...