Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #1 Del Skrevet 29. november 2002 Noen som har noen tips? Kjæresten sin er en størrelse større en min, og det går utover samleiefrekvensen! Det er ikke bare å gli rett inn i tide og utide, her må det jobbes. Og det er litt dumt at det alltid skal være så krevende. Sex burde ideelt være morro og lett. Holdepunktet er stillinger hvor bena mine er forholdsvis vide heller enn smale, for å ikke understreke problemet. Jeg merker jeg holder på og miste lysten litt, for jeg må alltid rekke å bli så innmari lysten/våt på forhånd, mens før med andre som var samme størrelse som meg så holdt det med litt roting, og så var jeg lysten nok til en kjøretur, og så ble jeg enda mer lysten av kjøreturen.. skjønner? Nå bekymrer jeg meg for at det tar for lang tid å bli lysten nok, og enn om jeg ikke blir det...Han er vidundermannen selv, og veldig forståelsesfull. Men vil gjerne ha mere sex, selv om han ikke maser. Jeg har med galgenhumor funnet to løsninger; enten får han ta penisreduksjon, ellers så får vi utvide meg permanent ved å trykke ut et stort objekt - beibi. Den lager nok vei i vellinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 29. november 2002 #2 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg har med galgenhumor funnet to løsninger; enten får han ta penisreduksjon, ellers så får vi utvide meg permanent ved å trykke ut et stort objekt - beibi. Den lager nok vei i vellinga. Tja, hvorfor ikke? Var fin den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 29. november 2002 #3 Del Skrevet 29. november 2002 Har en annen løsning! Fortell ham at du synes det kan drøye litt noen ganger, og foreslå litt glidemiddel/oljer osv. Sprut på når lysten er der, og kjør på :blunke: Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 29. november 2002 #4 Del Skrevet 29. november 2002 Følg rådet til Mogens, men la kjæresten påføre glidekremen/oljen for deg - det er sikkert mye hyggeligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troll Skrevet 30. november 2002 #5 Del Skrevet 30. november 2002 Vet du, sexlivet vårt ble faktisk bedre etter at vi fikk barn. Ikke at det alene er grunn nok til å sette barn til verden..... :blunke: Jeg måtte alikevel trene bekkenmusklaturen som alle andre som har født. Nå er minstemann blitt tre år, og vi har helt klart "kommet ovenpå" igjen. Begge to er fornøyd med tingenes tilstand. Vi kan, som du sier, uten problemer ta en kjapp kjøretur, den kan også vare lengere enn den gjorde før. Et tips: jo mere du bekymrer deg over tingene slik de er nå, jo værre har det en tendens til å bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå