Gå til innhold

Hvor ofte skifter du ut tannbørsten?

Hvor ofte skifter du ut tannbørsten?  

1. 1. Hvor ofte skifter du ut tannbørsten?

• 3mnd!
      9
    • 1.mnd!
      10
    • 1år!
      3
    • 2mnd!
      6
    • Pusser ikke tennene!
      1
    • 1,5mnd!
      2

Fremhevede innlegg

Gjest *Perser*
Skrevet

Får ikke sove.... så derfor måtte jeg finne på noe som jeg ikke trengte å tenke masse på :ler:

Så hvor ofte skifter du tannbørsten?

Vi skifter ca 1 gang i mnd! Synes det er faktisk greit nok...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, slenger meg på her :wink:

Tjaa..ca 1 gang i mnd ja. Også hvis jeg har vært syk/forkjøla prøver jeg å huske å kjøpe ny tannbørste. Bort vekk med alle bassiluskene.

Gjest gurimalla
Skrevet

I følge tannlegen er det ikke noen basselusker på tannbørsten hvis man bruker tannkrem, den tar livet av alle basseluskene. Bruker både elektrisk tannbørste og vanlig (bytter på ikke begge hver gang) og skifter derfor ca annen hver mnd.

Skrevet
Bruker både elektrisk tannbørste og vanlig (bytter på ikke begge hver gang) og skifter derfor ca annen hver mnd.

Høres akkurat som meg. Pleier å bruke lang tid på å velge farge (har en hvit en nå).

Skrevet

Jeg bytter når jeg blir lei av den gamle, og busten blir litt slitt. Og når jeg har har en kraftig halsinfeksjon. Basselusker er jeg egentlig ike så veldig redd for. Jeg skyller alltid børsten i varmt vann før og etter pussing, og varmvannet vårt holder bortimot 70 grader.... :o

Gjest pulverheksa
Skrevet

Bytter hver måned.

Har et bytte rituale.

Når det er tid for å bytte ut månedslinsene bytter jeg tannbørste samtidig.

Vi er litt sære, har bestemt oss for at enkelte ting skal vi ikke krangle om. Så vi kjøper alltid i stort når det gjelder tannkrem, tannbørster og dopapir.

HAr stor bod.

Gjest Zalomine
Skrevet

Bytter tannbørsten når jeg innser at den forrige trenger en pause, dvs når busta står til alle kanter. Da kjøper jeg ny, og kaster den gamle. Hvor ofte det er? Slett ikke hver måned i alle fall. Det er lenge mellom hver gang. Ikke så lenge at det er ille, men hva er vitsen med å bytte ut en tannbørste som enda ser helt ny ut? Jeg bytter når det trengs. Det er ikke hver måned med mine tannbørtster i alle fall.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg bytter etter hver forkjølelse og ellers ca 1. gang i mnd. Har alltid ekstra tannbørster liggende i medisinskapet.

Milla

Skrevet

Hver måned! Også bytter jeg den ut etter sykdom. :D

-x

Skrevet

Jeg bruker eletriskt tannbørste, og skifter ut selve børsten ca. hver 3 uke.

Skrevet

Skifter tannbørste når den er slitt, sånn ca. hver 2. måned, tenker jeg. Også skifter jeg hvis jeg har vært syk.

Leste nettopp at det er veldig vanlig å smitte seg selv hvis man ikke skifter tannbørste etter sykdom, så hvis man "aldri blir frisk" kan det være tannbørsten som er synderen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...