AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:26 #1 Skrevet lørdag kl. 19:26 Er det noen som har gått det? Kan dere si hvordan det var å finne jobb etterpå? Anonymkode: 854d8...cab
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:48 #2 Skrevet lørdag kl. 19:48 Bruk søkefeltet på KG. Finnes drøssevis av tråder der folk har spurt om eksakt det samme. Nylig for en uke siden. Anonymkode: c77bc...0e5 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:57 #3 Skrevet lørdag kl. 19:57 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er det noen som har gått det? Kan dere si hvordan det var å finne jobb etterpå? Anonymkode: 854d8...cab Forresten noen i Haugesund/karmøy som har gått det? Anonymkode: 854d8...cab
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:26 #4 Skrevet lørdag kl. 23:26 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruk søkefeltet på KG. Finnes drøssevis av tråder der folk har spurt om eksakt det samme. Nylig for en uke siden. Anonymkode: c77bc...0e5 Jeg har sett der også, men jeg ville ha mer spesifikk svar. Også vet du ikke om folk endrer mening eller kanskje ikke alle så de andre trådene Anonymkode: 854d8...cab
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:37 #5 Skrevet søndag kl. 09:37 Jeg tok dette men det eksisterer ikke jobber. Dette er en utdannelse for folk som allerede arbeider som adv.ass og som kun ønsker formalisere egen erfaring. Utdannelsen er intr. men koster godt med penger for så å ende opp som arbeidsløs. 😕 Anonymkode: bbb84...c06 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå