Gå til innhold

Silikonpupper - ristesten?

Fremhevede innlegg

Gjest Lurerpåmye
Skrevet

Jeg leste en annen tråd et sted om hva som er en fin måte å finne den størrelsen du vil ha og da sa en at du kunne finne størrelse ved hjelp av ris-testen. Men det virket som hun andre viste hva det var, så det sto ingen forklaring... Noen her som vet hva det er? Eller har andre måter å finne frem til en fin størrelse.

Jeg er 173 og slank, så jeg tenkte å få proteser sånn rundt 300 ml et sted? Vil h store, men vil ikke at de skal se veldig fake ut. Noen på min størrelse med erfaring? Dette er etter hva jeg har sett på før/etter bilder og sånn da. Men de er så dumme, jenter med samme innlegg får så forskjellige resultater:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener ristesten er å fylle en plastpose m/f.eks. 300 ml ris, ta på deg BH og legge risposen inni BH'en. Da får du en idé om hvor mye 300 ml er.

Gjest Lurerpåmye
Skrevet

Ok, skjønner. men skal jeg kjøpe inn noen forskjellige bh'er i ulike størrelser da? Og derfra bare prøve meg frem. Men skal jeg bare prøve ut forskjellige størrelser på badet og i stua eller skal jeg dra ut til et kjøpesenter eller noe sånn for å se hvordan det er?

Skrevet
:ler: Godt spørsmål. Aner ikke hva som er standard prosedyre, dessverre. ;)
Skrevet

Jeg hadde hvertfall ikke giddet å kjøpe inn bher i forskjellige str til dette formålet... Kanskje litt rart å stå i et prøverom med risposene også da.. så ærligtalt jeg aner ikke..

Skrevet

Du har vel kanskje en idé om du vil bli en 85B, 85C eller 85D hvis du allerede er en 85A? Da hadde jeg giddet å kjøpe en BH i den størrelsen jeg ønsket og fylt ris til den store gullmedalen for å se hvor mange ml det vil ta for å oppnå denne størrelsen.

Gjest Lurerpåmye
Skrevet

Ja, får nesten kjøpe inn et par stykker. Tenkte å kanskje beste måten å sjekke på er å ta en tur i byen vindus shoppe litt eller noe. Da får jeg prøvd hvordan det blir etterpå og om folk stirrer og sånn. Eller høres det bare dumt ut? Jeg bruker rundt en B nå, og kunne vel kanskje tenke meg en D hvertfall.

Skrevet

herregud ikke kjøp inn BH'er da. bruk heller en sportsbh. dessuten så kan man ta slike tester under en konsultasjon!! :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...