Gå til innhold

Laste ned tv serie episoder på nett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som veit om et sted hvor man kan laste ned episoder fra tvserier?

Veit det kan gjøres men vet ikke hvor man laster de ned fra.... noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som veit om et sted hvor man kan laste ned episoder fra tvserier?

Veit det kan gjøres men vet ikke hvor man laster de ned fra.... noen som vet?

Hvis du ikke gidder å betale for det, kan du i det minste gidde å søke litt info og finne ut av det selv.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

Piratebay.org f.eks.

Men da trenger du også et program for å få lastet det ned da. F.eks BitLord (Det får du lastet ned på www.bitlord.com).

Edit: Skrivfeil

Endret av *MissA*
Skrevet

Takk ska du ha MissA.

Ble jo helt sjuk etter å ha lest den "Tv-serier du savner" tråden på kulturforumet så nå skal jeg se om jeg finner noen av de jeg savner.

Skrevet

på www.isohunt.com kan du og søke etter torrents. Krever et Torrentprogram slik som MissA sier.

Skrevet

www.torrentspy.com er en fin side.

Skrevet

Takk for tips til sider....

Men et problem. Bitlord laster ikke ned filene. Can't connect tracker får jeg beskjed om. Har åpnet brannmuren men det er visst ikke problemet...... Noen som vet?

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Takk for tips til sider....

Men et problem. Bitlord laster ikke ned filene. Can't connect tracker får jeg beskjed om. Har åpnet brannmuren men det er visst ikke problemet...... Noen som vet?

Når du laster ned torrenten fra f.eks piratebay så trykker du åpne i stedet for lagre slik at filene starter å laste ned i Bitlord (da får du opp et vindu fra Bitlord som spør deg hvor du vil lagre filen). Har du gjort det?

Skrevet

Jeg synes det er litt vanskelig med med torrent-greiene..har aldri fått det helt til å funke, så derfor laster jeg heller ned på limewire. Det er en nedlastningsprogram der du finner alt mulig! Musikk, filmer, tekstdokumenter og mye annet. Du finner programmet på www.limewire.com, og det er selvfølgelig gratis. Det tar kanskje litt lengre tid, men det funker helt fint for meg!

Skrevet

Ja, har trykket åpne i stedet for lagre, men det laster ikke ned.

Bruker vanligvis Limewire, men hadde ikke det jeg så etter.

Skrevet

hvor lang tid ca vil det ta å laste ned 350mb med bitlord?

Skrevet

Bruker et program som heter Ares jeg. Tar litt tid, men funker greit

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
hvor lang tid ca vil det ta å laste ned 350mb med bitlord?

Det kan ta alt fra noen minutter til mange dager. Det spørs på mange ting. Blant annet hvor rask internettlinja di er, hvor mange det er som har fila og deler den ut, og hvor raskt du får lastet ned fra de som har den. Jo flere "seeders" (altså de som deler den ut), jo raskere går det som regel.

Skrevet

Hei.. Hvilke serier er det du leter etter? Med torrent er det ofte vanskelig å finne gamle serier / filmer. Der finnes ofte bare det nyeste og mest populære.. (er selgfølgelig unntak). Men jeg har hatt mye mer hell med DC++ når det gjelder gamle serier... DC++ tar som regel lenger tid enn torrent men folk deler alt mye lenger... Jeg bruker både DC++ og torrent... Har også limewire, den bruker jeg til musikk :)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...