Gå til innhold

Renner fra øynene

Fremhevede innlegg

Gjest Stina-gjest
Skrevet

Hjelp! Det renner så ofte fra øynene mine, og siden jeg må "tørke" så ofte har jeg blitt helt sår rundt øynene.

Hvorfor? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nysgjerrig_*
Skrevet
Hjelp! Det renner så ofte fra øynene mine, og siden jeg må "tørke" så ofte har jeg blitt helt sår rundt øynene.

Hvorfor?  :forvirret:

Du har nok helt sikkert fått allergi. Du kan prøve livostin øyendråper som er reseptfrie på apoteket. Sjekk og pollenvarsel på bt.no og se om pollen er kommet og hva slags pollen det evt. er spredning av nå. Lykke til.

Skrevet

Vet du hva, det tenkte jeg ikke på! Men da er det nok det....men er det pollen enda da?

Gjest Gjesta
Skrevet

Bruker du solbriller utendørs? Det er greit, for det sterke lyset kan få øynene til å renne enda mer. Sambo har også hatt rennende, såre øyne, og det har hjulpet på svien å smøre jojobaolje på det såre, tørre området.

Skrevet
Bruker du solbriller utendørs? Det er greit, for det sterke lyset kan få øynene til å renne enda mer. Sambo har også hatt rennende, såre øyne, og det har hjulpet på svien å smøre jojobaolje på det såre, tørre området.

Tusen takk for tips! :)

Gjest Gjest_Nysgjerrig_*
Skrevet
Vet du hva, det tenkte jeg ikke på! Men da er det nok det....men er det pollen enda da?

Det er beskjeden spredning av hassel og or i deler av landet stod det på pollenvarsel på bt.no.

Skrevet

Det kan være så mangt. Øyekatarr kan også gi rennende øyne. Dersom du mistenker at du er allergisk, bør du gå til legen å få tatt allergiprøver.

Gjest Bodillen
Skrevet (endret)

Første signalet på at jeg ikke tålte konsververingsmidler (parabener) var at øynene begynte å renne når jeg hadde på mascara...

Du kan jo prøve sminke uten konserveringsmidler for å se om det hjelper? Både Lavere og Dr. Hauskcha har sånt. Og selv om det ikke er det som evt. viser seg problemet, så er det mye bedre for deg, da.. :)

Endret av Bodillen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...