Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå var det noen brukere her inne ja :icon_lol:

Skriv da!! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: JIPPI. Endelig skjer det noe her igjen :)

Har vært innom og lest her i flere dager nå uten at det har skjedd noe, men i dag, når jeg kommer hjem etter å ha sett håndballkamp i Oslo (en liten avsporing bare - men det er mange kjekke håndballgutter i Norge :sjarmor: ) er det jo mange nye sider :hoppe:

Selv om jeg fryktet det værste da jeg startet å lese.. Men dette var jo helt fantastisk. Heldigvis at det var en naturlig forklaring på at han ikke hadde svart (selvom det var dårlig gjort likevel) :fy_fy:

Han skjønte vel 'alvoret' i den siste mailen så han svarte med en gang. Og godt var det :sjarmor:

Dette er blitt en så herlig tråd - er inne her flere ganger om dagen for å se om det har skjedd noe siden sist. Og nå kan det kanskje (forhåpentligvis :danse: bli litt action igjen :ler:

Fortsett å hold oss oppdatert Sjarmtroll - sender en stor :klem: til deg for god utholdenhet.

Og en :klem: til alle dere andre som backer opp :)

Gjest Gjesta
Skrevet
:hoppe:    JIPPI. Endelig skjer det noe her igjen :)

Har vært innom og lest her i flere dager nå uten at det har skjedd noe, men i dag, når jeg kommer hjem etter å ha sett håndballkamp i Oslo (en liten avsporing bare - men det er mange kjekke håndballgutter i Norge :sjarmor: ) er det jo mange nye sider :hoppe:

Selv om jeg fryktet det værste da jeg startet å lese.. Men dette var jo helt fantastisk. Heldigvis at det var en naturlig forklaring på at han ikke hadde svart (selvom det var dårlig gjort likevel) :fy_fy:

Han skjønte vel 'alvoret' i den siste mailen så han svarte med en gang. Og godt var det :sjarmor:

Dette er blitt en så herlig tråd - er inne her flere ganger om dagen for å se om det har skjedd noe siden sist. Og nå kan det kanskje (forhåpentligvis :danse:  bli litt action igjen :ler:

Fortsett å hold oss oppdatert Sjarmtroll - sender en stor :klem: til deg for god utholdenhet.

Og en  :klem:  til alle dere andre som backer opp :)

Søte du :klem:

Ja, jeg tror og det ble litt mer "alvor" i den siste..

jeg skrev jo rett ut at om det ikke var noe mer, så ville jeg vite det nå først som sist.

Og ja, det ER en herlig "tråd" dette - jeg mener det når jeg sier at det ikke engang handler om meg og Dansken, men bare det å skrive med dere :-D

Et lite rom på KG med mine favorittbrukere :icon_lol:

Klart jeg fortsetter å holde dere oppdatert, det skulle da bare mangle ;)

Og jeg håper og på litt action om noen uker....... :sjarmor::sjenert::ler:

Det er bare å ta av seg hatten for dere her inne som backer opp i tykt og tynt ja

:bukke:

:klem: til deg og!

Skrevet
Å kjære søte Annie  :klem:

takk for at du er der NÅR som helst :ler:

love ya!! :-D

Anytime Schnuppa, anytime. :)

:klem:

Skrevet

:klem::klem::hoppe::hoppe::blomst:

AAAaaa saa glad jeg ble naa!!! :)

Naar jeg gikk inn aa saa det var 4nye sider siden sist, saa haapte jeg hele veien det var for han hadde svart!! Jippi!! :)

Kjempe glad paa dine vegne (og alle vi andre her ogsaa :))

Gjest Gjesta
Skrevet
:klem:  :klem:  :hoppe:  :hoppe:  :blomst:

AAAaaa saa glad jeg ble naa!!! :)

Naar jeg gikk inn aa saa det var 4nye sider siden sist, saa haapte jeg hele veien det var for han hadde svart!! Jippi!! :)

Kjempe glad paa dine vegne (og alle vi andre her ogsaa :))

:-D :klem:

Skrevet

:danse::hoppe: Hurra!! Endelig!!

Dette var gode nyheter. Nå pustet jeg lettet ut. Må inrømme at jeg var nervøs på dine vegne en stund ja. Håper han skjønner at han ikke kan være så treig igjen. Det har ikke vi nerver til... :klaske::ler:

Da er alt som det skal være!! :)

:klem::klem:

Gjest lilletroll
Skrevet

Så bra da, og da var det jo for såvidt en logisk forklaring (selv om han sa fra forrige gang han skulle være borte så lenge)

Bra at dere er i gang med kontakten igjen :)

Skrevet

Jeg visste det ville gå bra :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Skjønte med en gang at det hadde skjedd noe for det var to nye sider siden i går ettermiddag.

Men han får ikke lov til å holde oss sånn på pinebenken senere altså :sur:

Nå håper jeg dere får tilbake den gode tonen, og at det ikke går så lenge til dere møtes.

Er så utrolig glad på dine vegne akkurat nå :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Tusen takk loffen, lilletroll og Yamaha :klem:

Det er så godt..

Nå er det i det minste "ok" mellom oss - så kan jeg bare kose meg med det faktumet :-D

Så får vi ta det et steg av gangen fremover, jeg håper at kontakten er det den var ja.

Og nå siden det er straks juli, går det jo veldig fort frem til august da.. :sjenert:

Men med tanke på at det faktisk ikke er mulig å ses før det - så får en ha litt is i magen ja - beholde litt av spenningen til da ;)

Nå stresser jeg ikke så mye med å få svar på alt mulig heller, det får komme når det er naturlig.

(Og det skal jeg huske på nå :ler: )

Ha en strålende dag jenter!! :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet
:danse:  :hoppe: Hurra!! Endelig!!

Dette var gode nyheter. Nå pustet jeg lettet ut. Må inrømme at jeg var nervøs på dine vegne en stund ja. Håper han skjønner at han ikke kan være så treig igjen. Det har ikke vi nerver til... :klaske:  :ler:

Me too :sjenert:  :forvirret:

Da er alt som det skal være!!  :)

:klem:  :klem:

:hoppe::klem:

Skrevet

Ha en fin dag Sjarmis og alle andre!

Skrevet
(Og det skal jeg huske på nå :ler: )

Blir spennende å se hvor lenge :ler:

Gjest Sabia
Skrevet

Ja er det ikke fint å være back in business :ler: Det var kjempegøy altså, veldig glad på dine vegne! (Engasjert jeg nei!! :sjenert::ler: )

:klem: Håper du - og dere andre - får en flottings dag i sola!!

PS - sjekk forsida på VG idag!!! :briller2::danse::hoppe:

sol sommer (og ferie!!)

Skrevet

Solen er her og alt er bare deilig! :hoppe:

Nå stikker jeg ut i varmen. Ha en herlig dag alle sammen!

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Annie:

takk det samme! :klem:

Yamaha:

Nei, tuller du.......... :sjenert::ler: godt jeg har Jenteligaen til å holde meg litt i ørene ;)

Nivea:

Det er godt at du er engasjert - hva skulle jeg gjort uten jentene mine :klem:

Håper bare dere trenger skikkelig backing en dag (positivt ment altså :ler: ) uansett - da skal jeg være der! :-D

sommer og sol!! :danse: jeeeeeeeeeez!

Endret av sjarmtroll
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Vi nærmer oss 2000 svar med stormskritt jenter :overrasket:

Da er det fest i Jenteligaen :ler:

Endret av sjarmtroll
Gjest gjest1
Skrevet

Heisann! Er tilbake fra de døde og her er 10 nye sider.... får lese meg frampå i kveld, men jeg ser jo at du har fått svar fra dansken vår. Flott!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...