Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2006 #1861 Skrevet 28. juni 2006 Klart du ikke gjør du må jo få komme med innspill du og. For det første; ja det er kanskje ikke de samme reglene på nettet som IRL - men så vet han jo og at vi mest sannsynlig kommer til å dumpe på hverandre til høsten uansett. Det ville i så fall blitt mer aktuelt om vi delte for eksempel felles "bekjente". Og etter den kontakten vi har hatt - at vi faktisk har hatt den så lenge og ikke minst fortalt endel om oss selv - så virker det ikke naturlig at en av oss bare kan forsvinne. Det er litt forbi det stadiet der på en måte. Vi snakket jo tross alt om at han skulle komme på besøk i sommer.. Jeg bruker ikke samme navnet på msn nå nei, jeg ordnet opp i det når vi begynte å snakke. Ja - jeg skjønner hvordan det ville vært om han leste dette. Men jeg tror ikke det er skjedd, dessuten for de som "kjenner" meg her inne, så vet de at vi bare spøker. Det er ikke mer enn det. I så fall hadde jeg håpet at han og skjønte det. Men ja, som sagt jeg skjønner hva du mener. Når det gjelder blokkering.. http://cavey.no/les.php?skribl=40 Jeg siterer: Det er INGEN måte å vite om du er blokkert på, med mindre vedkommende aldri er online (og du vet han bruker den adressen). I trillian pro får du forresten opp når kontakten sist var online - det kan gi en aldri så liten pekepinn. Så det er egentlig ikke en problematikk. Uansett - vet han ut fra mailene at det ikke er det at jeg ikke ønsker mer kontakt.
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2006 #1862 Skrevet 28. juni 2006 Du kan lett finne ut om noen har blokkert deg. Har aldri prøvd det selv, men vet at mange andre har gjort det. Sikkert noen andre på forumet som kan gi deg en link.
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2006 #1863 Skrevet 28. juni 2006 Ok..det kan jeg ikke skjønne etter å ha lest den artikkelen men. Tjenester som dette, sjekker egentlig ikke hvem som har blokkert deg. De logger seg inn på din konto og sjekker hvem du har på listen din, og hvem som har deg på lista sin. De kryssjekker så denne listen, og ser hvem av dine kontakter som ikke har deg på lista. Det kan bety flere ting: De har aldri lagt deg til på lista si De har fjernet deg fra lista si (ikke nødvendigvis fordi de hater deg, men kanskje fordi dere ikke har chattet på ørten år, eller fordi de har byttet mailadresse) Uansett; så var det bare der og da jeg gjorde det. Og han har ingen grunn til å i det hele tatt sjekke det, i og med at det er jeg som har vært online de fleste dagene, samt at han vet det nok utfra mailene hva jeg ønsker av kontakt
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2006 #1864 Skrevet 28. juni 2006 Jeg tenkte hvis du ville sjekke han, jeg. Men uansett, det kan godt hende det er riktig det som står i den artikkelen, jeg har som sagt ikke gjort det selv.
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2006 #1865 Skrevet 28. juni 2006 Jeg tenkte hvis du ville sjekke han, jeg. Men uansett, det kan godt hende det er riktig det som står i den artikkelen, jeg har som sagt ikke gjort det selv. ← Jo, selvfølgelig kunne jeg sjekket det - hadde jeg kunnet det. Det ville jo sagt meg en hel del det. Men igjen; da må noen fortelle meg hvordan? jeg aner det ikke..
Svart Katt Skrevet 28. juni 2006 #1866 Skrevet 28. juni 2006 Er det ikke slik at man uansett ikke får vite hvem i kontaktlisten som eventuelt har blokkert deg? Leste noe om at Microsoft har stoppet denne muligheten (eller vil stoppe den), for det er ikke de som har levert disse tjenestene.
Annie Skrevet 28. juni 2006 #1867 Skrevet 28. juni 2006 Annie; du husker jo hva han fortalte om - og også dette med at han ikke er så lett å "holde på". Tror du dette på en eller annen måte har en "sammenheng"? jeg vet ikke om du skjønner hva jeg mener, men at kompisen ikke "ville" formidle kontakt? ← Jeg tror bare at kompisen har glemt hele greia. Han er jo også mann...
Gjest lilletroll Skrevet 28. juni 2006 #1868 Skrevet 28. juni 2006 Takk for gode klemmer alle sammen. Det hjelper i en ellers trist hverdag. Sjarmtroll: Jeg var inne og sjekket sånn blokkering en gang. Det er som de sier, man trenger ikke være blokkert, men bare slettet eller et eller annet. Den som da av en eller annen grunn ikke har deg på listen sin lenger får beskjed om at noen har sjekket, men ikke hvem. Husker ikke hvor jeg sjekket dette, men det var her på KG jeg fikk tips om det så hvis du søker i Data forumet finner du sikert tråden.
Sun Mei Skrevet 28. juni 2006 #1869 Skrevet 28. juni 2006 Tenkte akkurat jeg skulle spørre om han kanskje kan ha sett disse sidene, men ser at noen allerede har snakket om det
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2006 #1870 Skrevet 28. juni 2006 Det er nok ene og alene etter denne mailen min, det var jo etter dette det skjedde. Når det er sagt - så tenker jeg vel på å slette foregående sider nå så er det gjort - i alle tilfeller. Også siden det mest sannsynlig ikke er noe mer uansett - da er jo dette bare en påminnelse.. Så kan vi heller fortsette her inne fra starten av - alle sammen..
loffen Skrevet 28. juni 2006 #1871 Skrevet 28. juni 2006 Hmm, jeg har også lurt litt på det i dag; om han har oppdaget denne tråden. Da kan jeg jo skjønne at han har blitt litt skremt. Men det er vel bare en bitteliten mulighet? Dessuten må han vel bare bli stolt over å ha engasjert så mange jenter? Han kan uansett ikke ta alt så alvorlig heller..brudekjolene skulle vel Donatella sponse oss med? Sånn hvis han ble skremt over utgiftene mener jeg. Noen skulle jo bake også. Kanskje han ikke liker store bryllup. Dårlig spøk i sånn en alvorsstund kanskje, men jeg tror det må være en annen grunn til at han ikke lar høre fra seg. Nei vi får vente og se. Slette det foregående? Ja hvorfor ikke? Eller er ikke det litt trist også..du må printe det ut og spare på det litt da, Sjarmis!
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2006 #1872 Skrevet 28. juni 2006 Det er mindre enn en bitteliten mulighet. Det er nok dessverre denne berømte mailen sin skyld. Og det er vel bare å innse tenker jeg, sender avgårde den siste mailen snart - så kanskje jeg kan håpe på en "hade" mail tilbake om ikke annet.
loffen Skrevet 28. juni 2006 #1873 Skrevet 28. juni 2006 (Nå har jeg ikke mere u-fornuftige ting å si.)
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2006 #1874 Skrevet 28. juni 2006 Ingenting å vente på. Og vær så snill ikke stress med at jeg burde vente eller noe. Det er som det er nå, det forandrer seg ikke med to dager, en uke eller noe fra eller til. Fader og, det var bare ikke slik det skulle slutte. Men jeg innstiller meg herved på det.
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2006 #1875 Skrevet 28. juni 2006 (endret) *slettet* Endret 28. juni 2006 av sjarmtroll
Gjest Markblomsten Skrevet 28. juni 2006 #1876 Skrevet 28. juni 2006 Jeg er en av de som har fulgt tråden heleveien, uten være så aktiv med innlegg, men nå føler jeg virkelig for å gi deg en stoooooor
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2006 #1877 Skrevet 28. juni 2006 Jeg er en av de som har fulgt tråden heleveien, uten være så aktiv med innlegg, men nå føler jeg virkelig for å gi deg en stoooooor ← Snill du er da, tilbake.
Annie Skrevet 28. juni 2006 #1880 Skrevet 28. juni 2006 OM du velger å slette dagboken, noe jeg håper du ikke gjør, så ta i hvertfall vare på den. Lagre den, sånn at du kan gå tilbake og se på den når byllupet mellom dere skal stå og du trenger hjelp til talen. :klem: :klem: :klem:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå