Gjest lilletroll Skrevet 27. juni 2006 #1823 Skrevet 27. juni 2006 Hva heller med en KORT mail (fortsatt ikke før til fredag altså!!) Med lenge siden jeg har hørt fra deg, hvor blir du av..? Ingen forklaring, bare et spørsmål. ← Enig!!
Gjest lilletroll Skrevet 27. juni 2006 #1824 Skrevet 27. juni 2006 Hvordan står det til med DERE om dagen da jenter? ← Har nettopp fått vite at jeg mister jobben pga nedskjæringer i bedriften, så humøret er det så som så med nå
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #1825 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Har nettopp fått vite at jeg mister jobben pga nedskjæringer i bedriften, så humøret er det så som så med nå ← Nei lilletroll!!!!! det er det verste Det er ikke mye gøy når sånt skjer - det vil alltid føles veldig urettferdig, at en må ofres for bedriftens skyld Vet ikke helt hva jeg skal si jeg - sender deg masse gode tanker og ihvertfall! Forresten bra du deler det med Jenteligaen så vi kan trøste deg! Endret 27. juni 2006 av sjarmtroll
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #1826 Skrevet 27. juni 2006 Ikke send den mailen ennå, Sjarmtroll! ← Nei..jeg skal vente til fredagen - så tar vi det fort opp til vurdering i Jenteligaen da
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #1827 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Utålmodig? Er det også en fin bil? :klø: ← (jeg eier ikke tålmodighet) Endret 27. juni 2006 av sjarmtroll
Daria Skrevet 27. juni 2006 #1828 Skrevet 27. juni 2006 Tålmodighet er en egenskap som ikke finnes i min familie -vi har visst fått overdose stahet istedet... til Lilletroll. Det var leit å høre -håper du finner noe nytt snart.
Impala Skrevet 27. juni 2006 #1829 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Tålmodighet er en egenskap som ikke finnes i min familie -vi har visst fått overdose stahet istedet... ← Akkurat som jeg skulle sagt det selv Trist å høre at du mister jobben Lilletroll, kan ikke forestill meg hvordan det er. Håper det går bra med deg Ellers så skjer det ikke så mye her. Er straks ferdig på jobb. Har hatt medarbeidersamtale, og sjefen er enig i at jeg må ha høyere lønn. Skal skrive ett notat med begunnelse til ham, også kjører han saken videre. Jeg har en spesialkompetanse som det ikke er så fryktelig mange som har, så det er ikke så lett å erstatte meg hvis jeg velger å slutte Ha en fortsatt fin dag jenter Edit: Liten skriveleif Endret 27. juni 2006 av Yamaha
Daria Skrevet 27. juni 2006 #1830 Skrevet 27. juni 2006 Ellers så skjer det ikke så mye her. Er straks ferdig på jobb. Har hatt medarbeidersamtale, og er enig med sjefen at jeg må ha høyere lønn. Skal skrive ett notat med begunnelse til ham, også kjører han saken videre. ← Høres ut som en grei ting å si seg enig i
Impala Skrevet 27. juni 2006 #1831 Skrevet 27. juni 2006 Høres ut som en grei ting å si seg enig i ← Så at det ble litt feil ja. Har endret det nå
Daria Skrevet 27. juni 2006 #1832 Skrevet 27. juni 2006 Og jeg som syntes det hørtes ut som en genial sjef...
Gjest Sabia Skrevet 27. juni 2006 #1833 Skrevet 27. juni 2006 *jeg har så lyst til å sende mailen* ← Hvis du holder ut bare liiiitt til så vinner du helt sikkert på det!!! Strenge-Nivea kommer og passer på at du ikke finner på noe tull - og så kommer jeg på fredag og holder deg stramt i ørene!!! (Så mye moro med dansken - kanske slutte nå!! Nemlig!! )
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #1834 Skrevet 27. juni 2006 Hildesol: Jepp, akkurat det samme fenomenet å finne her, null tålmodighet og innslag av stahet istedet Derav; gir jeg meg ikke så lett heller ikke sant. Når jeg først har mobilisert meg selv som jeg har gjort i dette, da blir man ikke mindre interessert i at det skal ha en fortsettelse nei.. Yamaha: Bra med lønnsforhøyelse da!! grattis :-D Håper alle jenteligamedlemmer har en suveren dag
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #1835 Skrevet 27. juni 2006 Og ja Annie; fikk du siklet på den hotte legen i dag?? (nei jeg er ikke misunnelig på at du har fått sett på en kjekk danske i dag )
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #1836 Skrevet 27. juni 2006 Hvis du holder ut bare liiiitt til så vinner du helt sikkert på det!!! Strenge-Nivea kommer og passer på at du ikke finner på noe tull - og så kommer jeg på fredag og holder deg stramt i ørene!!! (Så mye moro med dansken - kanske slutte nå!! Nemlig!! ) ← Det er bra Nivea!! Det er nettopp det jeg trenger nå - noen til å holde meg litt i ørene.. Det frister syykt mye å sende den nå bare for å kaaaanskje høre noe tidligere, men ja - jeg vinner vel kanskje mer på å vente til helgen.. Det KAN bare ikke være tilfelle at jeg ikke skal snakke mer med ham det er bare helt FEIL.
Annie Skrevet 27. juni 2006 #1837 Skrevet 27. juni 2006 Har nettopp fått vite at jeg mister jobben pga nedskjæringer i bedriften, så humøret er det så som så med nå ← Så kjedelig! Ja Sjarmtroll, jeg fikk sett på dansken her i dag Grisefiiin som vanlig! Han er forresten, som jeg, oppgitt over det norske trygdesystemet. Men lite vi kan gjøre med det....
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #1838 Skrevet 27. juni 2006 Ja Sjarmtroll, jeg fikk sett på dansken her i dag Grisefiiin som vanlig! Han er forresten, som jeg, oppgitt over det norske trygdesystemet. Men lite vi kan gjøre med det.... ← Du kan foreslå at dere kan gifte dere og flytte til Danmark, så kan sjarmtroll komme og bo hos dere og lete etter dansken
Svart Katt Skrevet 27. juni 2006 #1840 Skrevet 27. juni 2006 Æsj, nå hadde jeg ikke vært inne og lest her på en stund slik at jeg hadde en del sider jeg måtte lese i gjennom. For hvert "triste" innlegg håpa jeg at det hadde skjedd noe i de innleggene jeg ikke hadde rukket å lese ennå, men neida. Jeg har vært i København nå. (Fin by, men dansker er bråkete og rare (skråblikk og generaliseringer )). Jeg kom på en ting; jeg husker da jeg hadde brevvenner som ung - om jeg ikke svarte på brev jeg fikk i posten samme dag jeg mottok de, tok det ofte laaaaaang tid før jeg satte meg ned og skrev svar. Vet ikke hvorfor, men det hadde vel noe med at jeg er udisiplinert å gjøre. Kanskje dansken også er sånn. At han nå går rundt og har dårlig samvittighet for at han ikke satte seg ned for å svare i dag heller. Men ettersom dere snakker med hverandre på MSN og du sa at du hadde sett han online etter at du hadde sendt mailene - var du pålogget da, eller "hvis som frakoblet"? Har du vært mye på MSN i ettertid? Om han er teit og gjemmer seg for deg så prøv og vær "hvis som frakoblet" for å se om han er online når du ikke er der. Hm.. Ja, litt teit kanskje.. Sårri for at jeg ikke har sagt noe her på en stund forresten. Det var en periode jeg følte at det ble litt for "internt" her inne og at jeg ikke skjønte en brøkdel av innleggene, men det har gått litt over igjen nå. Nå har jeg jo fått litt forklaringer. Og til slutt vil jeg gi alle en klem fordi alle er så snille og greie mot hverandre her inne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå