Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Jeg melder meg også inn i "dette syns vi er rart"-klubben.

Syns ikke du har skrevet noe ille i det hele tatt jeg, ikke når han trodde han hadde skremt deg!!

Håper dette har en naturlig forklaring :klem:

Han skrev det han gjorde til meg på msn like før, hvor han nesten angret litt.

Og jeg ble bittelitt ettertenksom, men tok det fint.

Konfererte med Annie etterpå som var helt enig i at jeg kunne sende den mailen, at vi var langt forbi det å "skremme" nå, da var det i så fall min tur til det.

Og det tenkte jeg og ikke sant, at uansett om det "skremte" ham - så var det i det minste på en "positiv måte" siden det bunnet i at jeg gjerne vil mer med ham.

Men så er det muligens ikke akkurat slik logikken til menn er heller..

I hans øyne så kan det være sånn: "jeg sa bare noe jeg kan stå for" "hun hopper i det og blir way too much too soon"

:klø:

:klem:

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men så er det muligens ikke akkurat slik logikken til menn er heller..

I hans øyne så kan det være sånn: "jeg sa bare noe jeg kan stå for" "hun hopper i det og blir way too much too soon"

Ja de er jo ikke alltid like lett å bli kloke på heller da, men jeg syns nå uansett han virker litt nærtagende hvis det viser seg at det er sånn det er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Kanskje i overkant overfølsomt ja...

(eller dramareaksjon..)

Man er da voksen, går vel an å bare sende en mail og SI at man reagerte da vel.

Det hadde jeg turt ihvertfall.

Så vi sitter igjen med to alternativer til at han ikke har svart:

* Han er usikker på hva han skal skrive, at det kommer et svar bare han får stokket ordene.

* Han er furten og akter heller ikke å svare senere, og "straffer" meg for Mailen på den måten.

Forresten; hvordan går det med malingen Annie? nå må du passe på nakken din!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har malt 2 vegger i dag Sjarmtroll, og da hadde jeg ikke mer maling igjen. Så i morra er det ut å kjøpe malin go male resten. Men først på dagen kommer den ene venninnen min og skal klippe seg. Godt å ha noe å gjøre i grunn ;)

I ettermiddag har vi forresten vært hos det nye bekjentskapet vårt. Vet ikke om dere husker henne som skulle begynne i klassen til Prinsessa og moren hennes, som var her på besøk... Uansett, vi ble invitert dit i dag og det var kjempehyggelig. Onsdag skal vi være barnevakt for datteren hennes, moresn skal på møte på dagen. Og Prinsessa skal ligge over der fra torsdag til fredag. Ser ut til at dette kan bli et veldig hyggelig bekjentskal/evt vennskap etterhvert. Jentene han funnet tonen på en veldig positiv måte og alt er bare hyggelig! :)

*Setter meg også ned her og venter på Dansken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Har malt 2 vegger i dag Sjarmtroll, og da hadde jeg ikke mer maling igjen. Så i morra er det ut å kjøpe malin go male resten. Men først på dagen kommer den ene venninnen min og skal klippe seg. Godt å ha noe å gjøre i grunn ;)

I ettermiddag har vi forresten vært hos det nye bekjentskapet vårt. Vet ikke om dere husker henne som skulle begynne i klassen til Prinsessa og moren hennes, som var her på besøk... Uansett, vi ble invitert dit i dag og det var kjempehyggelig. Onsdag skal vi være barnevakt for datteren hennes, moresn skal på møte på dagen. Og Prinsessa skal ligge over der fra torsdag til fredag. Ser ut til at dette kan bli et veldig hyggelig bekjentskal/evt vennskap etterhvert. Jentene han funnet tonen på en veldig positiv måte og alt er bare hyggelig! :)

*Setter meg også ned her og venter på Dansken*

Så flink du er :-D

Og så herlig med de nye vennene deres!

Det må være en deilig følelse for dem å møte folk som dere, som tar dem så godt i mot :klem:

Og så er det jo aldri å forakte å få nye venner for de voksne heller!

Der en litt sånn : "sitt stille aksjon for at Dansken skal svare* nå :ler:

Hadde han bare visst DET :overrasket:

:sjenert::ler:

*JAAAAAAAAAAAAAAA - SVAR DA FOR P Danske!!*

Og har han ikke gjort det innen fredag - da sender jeg mailen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*JAAAAAAAAAAAAAAA - SVAR DA FOR P Danske!!*

Og har han ikke gjort det innen fredag - da sender jeg mailen.......

Er det en trussel eller et løfte? ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Er det en trussel eller et løfte? ;):ler:

Sinnsykt bra sagt :ler:

Det verste er at der puuuuser jeg, i mailen :sjenert: (Ja, Annie den er blitt litt korrigert ;) )

Legg bort at jeg syns det er rimelig spes at han ikke har svart enda (jada det KAN være en god grunn)

Så svarer han ikke på den heller - da......skjønner jeg itte no.

Da er det jo nesten så man blir bekymret for at det har skjedd noe :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Du, må bare si.. Den mailen du går med i bakhodet... (BRA formulert!! :ler: ) altså, der du - hvis jeg har forstått deg rett - vil forklare MER hva du mente. Der tenker jeg nei, jeg. Ikke mer forklaring! På det jeg har skjønt med mannen min - og mange av mine venninners menn og kjærester osv. Menn er enkle sjeler. Såå mange ganger har vi jenter hauset ting opp, og jeg husker i starten av forholdet så var jeg en gang heeeelt sikker på han han var i ferd med å dumpe meg, og tolka og analyserte etter beeste evne.. Så var han bare opptatt med noe annet - kombinert med litt behov for å være for seg selv, og plutselig var alt bare fryd og gammen igjen.

Et mønster jeg har sett, er at etter at vi har vært veeldig nære, og jeg akkurat rekker å tenke at nå -nå har vi det heelt perfekt! Så trekker han seg inn i seg selv i full fart og jeg skjønner ingenting. Det er en reaksjon hos menn. Dansken har delt noe nært og personlig med deg, og så får han akutt behov for litt eh.. ikke-nærhet!! Da må man bare ha is i magen - hvilket jeg syns du viser meeget bra!!!!!! :klappe: Så kommer han nok tilbake og er så gla i deg atte :) Det er nå min teori. Han har følt seg veldig nære deg, og da trenger han plutselig tid for seg selv.

Så vurder den forklare mailen en gang til. Hva heller med en KORT mail (fortsatt ikke før til fredag altså!!) Med lenge siden jeg har hørt fra deg, hvor blir du av..? Ingen forklaring, bare et spørsmål.

Oi dette innlegget ble langt.. :ler:

Stå på Sjarmtroll, jeg heier på deg, og tror IKKE toget har gått enda!! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Venter på svar fra den derre Dansken sammen med Sjarmtroll.*  :frustrert:

(Blir det snart Yvonne og Spanjolen også? Kult! :)

:klem:

:ler: Ja, det kan jo bli morsomt det. :sjenert:

:sjarmor:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Åå Nivea nå ble jeg oppmuntret! :icon_lol::klem:

Bra med langt innlegg ;)

Hver gang jeg føler meg negativ nå, så skal jeg lese det om igjen :ler:

Og ja...når du skriver det sånn så skal jeg innrømme at det er noe i det..

Menn har definitivt evnen til å være sånn.

Og skjønner det du vil frem til ang den mailen..hm.

Jeg kan heller bare nevne at jeg mente det ikke riktig slik det kan ha virket.

Mer si bare at jeg lurer på om det er en grunn til at jeg ikke hører noe..

(Kanskje at om det er det at han ikke vil ha kontakt mer så er det fint å bare vite det?)

(Men..det var jo nesten det jeg skrev på fredag som var da.. :klø:

Ala noe om "været" og at jeg håpet vi så hverandre på msn en av dagene.)

Nå må du stikke innom snart igjen da Nivea - vi liker å kaste teorier frem og tilbake ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hør på Nivea du Sjarmtroll. Her var det mye bra!!  :klappe:

Ja, det var det! :-D

Gud...nå håper jeg igjen.... :ler:

Sånn ala: "TENK om det kan være slik da??"

:sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hør på Nivea du Sjarmtroll. Her var det mye bra!!  :klappe:

Helt enig!

Ja, det var det! :-D

Gud...nå håper jeg igjen.... :ler:

Sånn ala: "TENK om det kan være slik da??"

:sjenert:  :ler:

Ja tenk om det virkelig er sånn. Ha is i magen nå, og tenk positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Helt enig!

Ja tenk om det virkelig er sånn. Ha is i magen nå, og tenk positivt :)

Hm............

(skal prøve å tenke positivt..ikke så lett, siden det føles som om det for hver dag blir mindre sannsynlig men)

Men ja - og på fredag da sender jeg avgårde mailen..

Hvordan står det til med DERE om dagen da jenter?

Ha en strålende dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg på "stevnemøte" med Dansken min ;) Dvs, han er legen min, men LEKKER!!! Ser ut som en nordisk Gud! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta
I dag skal jeg på "stevnemøte" med Dansken min ;) Dvs, han er legen min, men LEKKER!!! Ser ut som en nordisk Gud!  :sjarmor:

Slemme jente som snakker om kjekke dansker nå :frustrert::ler::klem:

Fantasier er det ikke noe galt i ;)

Ha en fin dag snuppa mi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smør deg med tålmodighet litt til -selv om det er vanskelig... Som kloke mennesker har sagt her -det kan faktisk være en grunn til at han ikke har svart ennå, selv om vi ikke nødvendigvis kan tenke oss hva det skulle være... :sjenert:

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Smør deg med tålmodighet litt til -selv om det er vanskelig... Som  kloke mennesker har sagt her -det kan faktisk være en grunn til at han ikke har svart ennå, selv om vi ikke nødvendigvis kan tenke oss hva det skulle være...  :sjenert:

:klem:  :klem:

Ikke sant :sjenert::ler:

Vi er jo IKKE utålmodige heller :ironi:

:klem:

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...