Impala Skrevet 26. juni 2006 #1781 Skrevet 26. juni 2006 Hei alle sammen, I'm back Sjarmtroll, dette virker jo utrolig merkelig må jeg si. Skjønner ingenting jeg. Han er jo merkelig hvis han ikke tåler det der!! Du har fått så mange gode råd og tolkninger allerede rundt dette, så det skal jeg ikke gjenta, men jeg håper du får ett svar fra ham jeg, det være seg positivt eller negativ, da vet du iallefall, og slipper å gå rundt å tenke så fælt på det
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2006 #1782 Skrevet 26. juni 2006 Hei alle sammen Så gode dere er! Ja, altså håpet svinner jo uansett fortere enn svint nå.. samtidig som man blir mer og mer "forskrekket" på en måte. Og ja, jeg må vel vente med å sende den mailen.. Men det er ikke lett helst vil jeg jo bare sende den så jeg kanskje for oppklart noe. Vente en heeeel uke
Malama Skrevet 26. juni 2006 #1783 Skrevet 26. juni 2006 Det var da merkelig å bli HELT borte. Han kunne jo sendt ett eller annet svar ja, jeg er enig i det. Merkelige greier. Håper det finnes en forklaring...
Impala Skrevet 26. juni 2006 #1784 Skrevet 26. juni 2006 Har jeg oppfattet riktig når du først sendte den mailen du tror har skapt trøbbelet, og så sendte du en "oppklaringsmail " etterpå? Da syns jeg også du skal vente en stund før du sender en ny mail slik at han evt. får tid til å svare. Det er jo en bitteliten mulighet for at han har en god grunn da. Må jo ikke slutte å tenke positivt så lenge det er håp
la Flaca Skrevet 26. juni 2006 #1785 Skrevet 26. juni 2006 Hva er det som har trøblet seg til? Er Dansken blitt fornærmet over noe?
Gjest lilletroll Skrevet 26. juni 2006 #1786 Skrevet 26. juni 2006 Hei igjen Sjarmtroll! Jeg har ikke skrevet her inne på leeeeeenge, men har lest hver gang jeg har vært på KG. NÅ synes jeg det er på tide å si noen velvalgte ord igjen. Kanskje er Dansken fornærmet.....siden han selv sikkert mener at han tydelig har gitt uttrykk for hva han synes om deg, og så spør du om han er interessert i en fu**ing friend..... (forslag nummer 1) Kanskje går Dansken rundt og lurer på hvordan han skal formulere et svar på dette (forslag nummer 2) (Kanskje han MÅ konferere med gutteligaen som dessverre er på ferien hele gjengen - derav den lange tiden (forslag 3)) Kanskje ble han skremt. Too much too soon. (Forslag 4) I såfall synes jeg du skal gi det noen dager (uke?) før du sender en mail der du rett og slett spør hva som skjer. Jeg skjønner VELDIG godt at du har en vond følelse i magen nå, og at du er usikker. Vi skal finne ut av det, og ordne opp. Er derfor Jenteligaen er her!!
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2006 #1787 Skrevet 26. juni 2006 (endret) Det som skjedde var at fredag for halvanne uke siden ca, den 16. så snakket vi på msn, han fortalte det han gjorde, jeg sendte en berømte Mailen tilbake. Så sendte jeg en liten, kort mail nå på fredagen (altså en uke etter jeg skrev den første) som vi "pleide" med sånn og sånn blir det for meg i helgen. Og ingen forklaring egentlig, men mer sånn: Mailen ble kanskje litt "feil" - sorry for det i så fall. Jeg formulerte meg kanskje litt feil. Men ikke noe mer, ingen "forklaring". Den mailen jeg har i bakhodet at jeg vil sende er mer en forklaring, litt "mer". Men det er vanskelig å skulle vente.. Og igjen - ikke noe svar i det hele tatt på noe la flaca: om Dansken er fornærmet (akkurat det ville ihvertfall vært litt rart), skuffet, negativt overrasket eller hva....det er det vi overhodet ikke skjønner eller, siden han er "borte" ikke svarer på. Endret 26. juni 2006 av sjarmtroll
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2006 #1788 Skrevet 26. juni 2006 Hei igjen Sjarmtroll! Jeg har ikke skrevet her inne på leeeeeenge, men har lest hver gang jeg har vært på KG. NÅ synes jeg det er på tide å si noen velvalgte ord igjen. Kanskje er Dansken fornærmet.....siden han selv sikkert mener at han tydelig har gitt uttrykk for hva han synes om deg, og så spør du om han er interessert i en fu**ing friend..... (forslag nummer 1) Kanskje går Dansken rundt og lurer på hvordan han skal formulere et svar på dette (forslag nummer 2) (Kanskje han MÅ konferere med gutteligaen som dessverre er på ferien hele gjengen - derav den lange tiden (forslag 3)) Kanskje ble han skremt. Too much too soon. (Forslag 4) I såfall synes jeg du skal gi det noen dager (uke?) før du sender en mail der du rett og slett spør hva som skjer. Jeg skjønner VELDIG godt at du har en vond følelse i magen nå, og at du er usikker. Vi skal finne ut av det, og ordne opp. Er derfor Jenteligaen er her!! ← Ååå søte du Dette passer meg veldig godt skjønner du - å gruble seg frem til mulige forklaringer, det er "meg" Jeg skjønner VELDIG godt at du har en vond følelse i magen nå, og at du er usikker. Vi skal finne ut av det, og ordne opp. Er derfor Jenteligaen er her!! TAKK!! Det er nå jeg virkelig trenger dere vet du, håper vi kloke jenter her inne klarer å finne en løsning.....
loffen Skrevet 26. juni 2006 #1789 Skrevet 26. juni 2006 *Venter på svar fra den derre Dansken sammen med Sjarmtroll.* (Blir det snart Yvonne og Spanjolen også? Kult! )
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2006 #1790 Skrevet 26. juni 2006 *venter selv * Lilletroll fikk opp håpet pittelitt når hun skrev dette skulle vi finne ut av Og som når du sier at dere venter med meg Meeen....jeg kan vel likegodt ta "sorgene på forskudd" nå Sender snart den mailen tenker jeg.. så kanskje han i det minste forstår misforsåelsen.. Såå mye styr og komers for å i det hele tatt få tak i ham - maaasse flørting og planer om å ses nå snart? bare for at det endte slik pga en mail?
loffen Skrevet 26. juni 2006 #1791 Skrevet 26. juni 2006 Det virker jo helt hinsides..en mail kan da ikke ha forårsaket dette. Det MÅ finnes en naturlig fornuftig forklaring. Bare han kunne komme med den snart!
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #1792 Skrevet 26. juni 2006 Huff, vent med å sende mail til han... Det er sannsynligvis en slags logisk forklaring (, om enn ikke så veldig god unnskyldning) for at han ikke svarer. Fatt mot jente!
Impala Skrevet 26. juni 2006 #1793 Skrevet 26. juni 2006 *Såå mye styr og komers for å i det hele tatt få tak i ham - maaasse flørting og planer om å ses nå snart? bare for at det endte slik pga en mail? ← Du vet jo ikke det sikkert enda da Jeg mener at så lenge du ikke har hørt noe negativt fra ham, så er da håp i hengende snøre, er det ikke??? Kan være at noen av teoriene til Lilletroll holder mål Ha litt is i magen nå før du sender en ny mail til ham *og jeg setter meg også ned her og venter på svar fra ham*
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2006 #1794 Skrevet 26. juni 2006 Det virker jo helt hinsides..en mail kan da ikke ha forårsaket dette. Det MÅ finnes en naturlig fornuftig forklaring. Bare han kunne komme med den snart! ← Ja - jeg syns det selv nå og det er jo hinsides. OM han ikke ønsket å svare på Mailen, kunne han lett "jukset" og svart på den korte lille han fikk etterpå, vips så trenger han ikke å svare allikevel. Men nei...ikke det heller. En annen ting..det første jeg startet Mailen med, det var "nei, jeg er ikke skremt - jeg tåler mer enn det før jeg skremmes" (pga det han skrev) Så avslutter jeg med: "håper det ikke er du som skremmes nå og forsvinner" I en humoristisk tone siden han var redd jeg ble skremt. Jeg mener..hvor teit er ikke det i så fall da, og ikke så rent lite feigt, å faktisk bli borte når jeg skrev jeg håpet han ikke ble det? Igjen; go figure..
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2006 #1795 Skrevet 26. juni 2006 rosin og Yamaha: Ok..jeg venter litt. Det samme sier magefølelseguruen vår Annie Men jenter, til fredagen er det 2 uker siden jeg sendte Mailen.. Og en uke siden jeg skrev denne korte lille. Da kan det vel være greit å sende den til helga kanskje?
loffen Skrevet 26. juni 2006 #1796 Skrevet 26. juni 2006 JO - det blir enda rarere at han ikke har svart når du skrev det sånn!! :klø: Nå blir jeg mer og mer overbevist om at det finnes en fornuftig forklaring.
loffen Skrevet 26. juni 2006 #1797 Skrevet 26. juni 2006 Jeg syns du kan sende en mail til til helga.
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2006 #1798 Skrevet 26. juni 2006 Du vet jo ikke det sikkert enda da Jeg mener at så lenge du ikke har hørt noe negativt fra ham, så er da håp i hengende snøre, er det ikke??? Jo, det tenkte jeg lenge og. Nettopp fordi alternativet at han ble "borte" ikke var et alternativ engang.. Så da tenkte jeg og; at ikke noe svar er bedre enn et negativt ett. Nå er det skiftet bedre med et svar i det minste, enn at jeg aldri skulle hørt noe igjen. Men ja - det er virkelig drøyt i så fall. (I sjarmtroll sine øyne som ikke har blitt utsatt for sånn type oppførsel før) *og jeg setter meg også ned her og venter på svar fra ham* Søta - takk ←
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2006 #1799 Skrevet 26. juni 2006 (endret) JO - det blir enda rarere at han ikke har svart når du skrev det sånn!! :klø: Nå blir jeg mer og mer overbevist om at det finnes en fornuftig forklaring. ← *håpe!!* Stor til deg Endret 26. juni 2006 av sjarmtroll
Impala Skrevet 26. juni 2006 #1800 Skrevet 26. juni 2006 Jeg melder meg også inn i "dette syns vi er rart"-klubben. Syns ikke du har skrevet noe ille i det hele tatt jeg, ikke når han trodde han hadde skremt deg!! Håper dette har en naturlig forklaring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå