Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
Åååååååå heeeeeerregud!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe:

Nå er det nesten så jeg skjelver, klarer jeg å skrive nå liksom?? :ler:

Vel....

Jeg sendte jo en mail til vår kjære kjekke Danske..

Jeg var litt nervøs av div grunner og tenkte det "verste" rundt det. Eller hva Annie?? :sjenert:  :ler:

I dag jeg har jeg fått svar....

Og det er så veldig positivt i forhold til hva jeg trodde at jeg vet knapt hva jeg skal tro :overrasket:

Er det mulig liksom??

Tror jeg må lese den igjen og se om jeg kan ha dilerium pga varmen eller noe :icon_lol:

:klem:

DET VAR DET JEG VISSTE!!!! Jeg sa det til deg, magefølelsen min sa at dette kom til å gå bra. :klem:

Vi diskuterte dette i går sjarmtroll og jeg og vi hadde forskjellig magefølelse. Og som jeg sa, magen min er større enn hennes, så jeg vinner. Og jeg vant!!! :hoppe:

Er veldig glad på dine vegne vennen. :klem:

Hei venner!

Ja jeg har vært ute og nytt det deilige været! Ikke fått tid til å titte innom altså.. :sjenert:

Håper Prinsessen ikke har for vondt i armen!

Og at Dansken er online igjen snart..

Det går veldig bra med armen til Prinsessa heldigvis. Veldig kjedelig for henne å ikke kunne bade nå i varmen, men det går seg til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi diskuterte dette i går sjarmtroll og jeg og vi hadde forskjellig magefølelse. Og som jeg sa, magen min er større enn hennes, så jeg vinner. Og jeg vant!!! :hoppe:

Du er herved utnevnt til offisiell magefølelse-guru! :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

ååå :hjerte::sjenert:

Jeg har ikke tid til å skrive noe særlig nå, må stikke ut nu.

Men jeg skriver mer senere - snakkes jentene mine :klem: kos dere!!

Skrevet
Du er herved utnevnt til offisiell magefølelse-guru!  :ler:

WOW. BÅDE frisør guru og nå Magefølelse-guru. Kan det bli bedre? :ler:

Skrevet

Så utrolig bra Sjarmtroll :hoppe:

Håper de tankene du har hatt nå er vekke, og at alt er postivt og strålende igjen :hjerter_rundt:

Er så glad på dine vegne at dette ser ut til å gå bra :klem:

Gjest Little me
Skrevet

Ååååååå :hoppe:

Så utrolig gøy!!! :danse:

Kan vi få et bittelite hint om hva som stod der?? :sjenert:

Gjest -eline-
Skrevet
Kan vi få et bittelite hint om hva som stod der?? :sjenert:

Skulle også vite litt sånn bittelitt hva det var... et sånt lite hint :sjenert:

Men så lenge det er positivt så skal jeg :hoppe: litt for Sjarmtroll uansett jeg ;)

Skrevet

For en jævlig dag jeg har hatt det i dag! :frustrert::tristbla: Men det var et lyspunkt i hverdagen da. Dere vet jo han fyren som jeg liker fra treningsstudioet? Han var der i dag og hilste som vanlig. Da jeg gikk sa han at jeg måtte komme meg ut parken og nyte det fine været. Blir litt glad at noen bryr seg. :hoppe::sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Sabia
Skrevet

Så gøy!!! Bittelittelittebitte hint...? :sjenert:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Er KG seine med å sende dere varsel om at det er nye innlegg i tråder dere abonnerer på? I går kveld og i dag har jeg ikke fått noen varsler, og her er det jo stadig noe nytt.

Skrevet

*ler av Annies signatur*

Du er fornøyd med tittelen? ;)

Skrevet

:danse: Hurra!

Visste vel at dette går bra!!

Nå skal dere se at det flotte været fortsetter også. :)

(abonnere? åssen gjør man det da? :sjenert: )

Skrevet
*ler av Annies signatur*

Du er fornøyd med tittelen? ;)

YOU BET!!! :ler:

Takk skal du ha! :klem:

Skrevet
YOU BET!!! :ler:

Takk skal du ha! :klem:

Any time... ;)

Skrevet

Er dere våkne jenter??

Sol idag også, men det er noen skyer som lurer rundt omkirng, så det blir nok ikke like fint vær som i går.

Nå skal jeg jobbe, og forberede masse til møter i morgen

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Jepp, jeg er våken. Har vært det lenge også, men med skadet prinsesse er det litt ekstra som må gjøre på morgenen. Kjøre henne på skolen bl.a.

I dag er det meldt litt regn her, og det tror jeg kan bli ok, gresset begynner å bli gult og jeg er lei alt det gule. Det er så mye pollen nå, så det er til å bli gal av. Kanskje en regnskur hadde skyllt det vekk.

Er spent på å høre om Dansken sjarmtroll!!!!! :hjerter_rundt:

Skrevet
:danse: Hurra!

Visste vel at dette går bra!!

Nå skal dere se at det flotte været fortsetter også.  :)

(abonnere? åssen gjør man det da?  :sjenert: )

Det skjer automatisk i alle tråder du skriver innlegg. Om du ikke haker av slik at du ikke skal ha varsel.

Gjest -eline-
Skrevet

Her er det heldigvis ikke så varmt her på Vestlandet i dag... Jeg sier heldigvis fordi jeg skal på intervju i dag, og da egner det seg jo dårlig å sitte å svette i lette sommerklær :sjenert: Så nå er dressbuksa vasket og jeg må se om jeg ikke finner en topp et sted som passer til...

Ang det med at det e-mailvarslinga kommer sent Annie så er det kanskje mulig at du har "Forsinket epostvarsel" påslått i stedenfor "øyeblikkelig epostvarsel"? :)

...og siden jeg ikke har noe vettugt å gjøre på en stund så synes nå jeg Sjarmtroll kan komme med mer oppdatering her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...