Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2006 #1501 Skrevet 1. juni 2006 Tusen takk kjære Annie For PM'ene med dine gode råd og at du tar deg tid til høre på meg. Veldig glad og takknemlig for det
Annie Skrevet 1. juni 2006 #1503 Skrevet 1. juni 2006 (endret) JEG HAR SETT HAN, JEG HAR SETT HAN! And what a HUNK!!!! Endret 1. juni 2006 av Annie
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2006 #1504 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Ja, han er virkelig det - ingen tvil om det Endret 1. juni 2006 av sjarmtroll
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #1505 Skrevet 1. juni 2006 Vi vil alle seee haaan!!! Oppi hodet mitt er han veldig kjekk ihvertfall, utifra hva vi har blitt fortalt, en slags mix av alle kjekke gutter i hele verden på en måte Synes det er så koselig at det ordner seg dette her, for det gjør det jo nå, gjør det ikke?? Du er virkelig kjempetøff sjarmtroll, bøyer meg i støvet for deg altså!!
Annie Skrevet 1. juni 2006 #1507 Skrevet 1. juni 2006 Oppi hodet mitt er han veldig kjekk ihvertfall, utifra hva vi har blitt fortalt, en slags mix av alle kjekke gutter i hele verden på en måte ← Stemmer ganske bra det.
Daria Skrevet 2. juni 2006 #1511 Skrevet 2. juni 2006 jeg vil også se ← Jeg og ← og jeg ← Jeg også...
Ginen Skrevet 2. juni 2006 #1513 Skrevet 2. juni 2006 Hei folkens!!! Nå er det kjempelenge siden jeg har vært her inne... snufs... Har hatt en del å gjøre i forb. med jobb og skole og sånn, men nå er jeg tilbake for fullt! Har nå ferie frem til 15.juni, fordi jeg endelig er FERDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! med alt som heter skole for denne gang! Får vitnemål og autorisasjon om to uker! JUHU!!! Har bare skummet raskt gjennom de siste sidene, skal lese mer etterpå. Men må bare få si dette var kjempekult at dere (sjarmtroll og dansken) endelig har kommet i kontakt igjen!! Stå på! Dritbra!
Annie Skrevet 2. juni 2006 #1514 Skrevet 2. juni 2006 Hei Ginen, hyggelig å se deg igjen. Hva sjer'a Sjarmtroll?
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #1515 Skrevet 2. juni 2006 Ja men.... får bare Annie se da?????????????? Hva med meg da?????????????????????????????????????????????????? *snufs*
Annie Skrevet 2. juni 2006 #1517 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Åååå så fornøyd jeg er! Jeg har fått pottet om alle de plantene jeg hadde tenkt til å potte om jeg har tørket støv og holder nå på å luke bed. Det bedet er forresten en evigvarende jobb, men legger ikke så mye i det nå siden det skal graves opp for drenering rundt huset senere i år eller neste år. Skjer det ingenting i dag Sjarmtroll? Vi trenger litt romantisk input nå når helgen nærmer seg. Endret 2. juni 2006 av Annie
loffen Skrevet 2. juni 2006 #1518 Skrevet 2. juni 2006 Jeg vil også se hvordan Dansken ser ut.. Har liksom dannet meg et bilde av ham oppe i hodet mitt. HUNK, ja det er jeg overbevist om. Sjarmtroll er vel opptatt på MSN? Hyggelig å se Ginen her inne igjen. Og Annie, jeg luket alle mine bed i går! I dag er det baking og matlaging hele dagen nesten.. Barneselskap og familieselskap i morra. 7 barn først, og etterpå er vi 15 stk.. Ikke har vi sitteplasser til alle heller ! Så det kan være jeg blir litt sånn periodevis borte herfra - i alle fall i morgen.. GOD HELG SUPERJENTER!
Gjest gjest 0 Skrevet 2. juni 2006 #1519 Skrevet 2. juni 2006 Jeg har også kjempelyst til å fikse i hagen "vår", men huseier skal grave og styre her snart, så da tør jeg ikke gjøre noe før de er ferdig... Det jeg kunne gjort er å vaske utemøblene og koste uteplassen skikkelig... Og jeg skal plante ut noen løk jeg satte for et par måneder sammen i store potter så snart jeg får kjøpt jord. Men jeg vil fikse nå!! liker å ha det pent rundt meg...
Impala Skrevet 2. juni 2006 #1520 Skrevet 2. juni 2006 Hei Ginen, godt å se deg igjen Gdt å være ferdig med skolen, husker hvordan det var ja. Jeg var og shoppet etter jobb (dro tidlig da), for jeg måtte jo vente på at mannen skulle bli ferdig. Dagens fangst ble: - To topper - Ett par litt pene sko, med skinnremer og litt høy hæl - Solbriller (kostet 1330 kr, men hadde25% rabatt og gavekort, så betalte bare 497 kr) Fornøyd ja Nå driver jeg å lager middag, skal grille idag, og mannen klipper plen. Er jo fin temperatur, men overskyet. Ha en fortsatt fin dag alle sammen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå