Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her blir det vasking, vasking, vasking...:husarbeid::sur:

Noen som har et bra tips for å slippe å få "krøllete" hud på hendene? :klø:

(har ikke hansker... :tristbla:)

Ellers, er det jo snart sommerferie...! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Takk for :dagens-rose: tilbake!

Du kan kalle meg Rosin når som helst. :ler:

Godt å høre at håret ble bra! Mitt har liksom blitt bedre helt av seg selv det. Tror jeg har en 'good hair day'. Synd jeg ikke skal noen steder, men :husarbeid: jeg også..

Prøv masse håndkrem etterpå , Jasmin.

Skal ikke bli sittende her nå, tror jeg må slå helt av. :overrasket:

En liten vibb får jeg til:

DAAAANSKEEEEEEEN!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Lese :forvirret:

Er bare utrolig treg i startfasen... sitter i soffan uten å ha dusjet eller noe... har bare sitti her på kg og spist frokost...

Jeg og sambo datet i går nemlig. Vi gikk og surra rundt i byen noen timer før vi spiste på kinarestaurant og så dro vi på Da vinci koden. Det var ikke nummererte plasser for datasystemet deres ble byttet ut, så vi fikk plasser helt bakerst på klineraden ( det er bare plass til 4 på hver rad). Og det fine med de plassene er at det er 2 mannssoffaer! det er ingen armlene mellom to og to stoler så vi kunne sitte tett inntill hverandre og puse gjennomhele filmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
:klem:  Takk for  :dagens-rose: tilbake! 

  Du kan kalle meg Rosin når som helst.  :ler:

Godt å høre at håret ble bra! Mitt har liksom blitt bedre helt av seg selv det. Tror jeg har en 'good hair day'. Synd jeg ikke skal noen steder, men  :husarbeid: jeg også..

Prøv masse håndkrem etterpå , Jasmin.

Skal ikke bli sittende her nå, tror jeg må slå helt av.  :overrasket:

En liten vibb får jeg til:

DAAAANSKEEEEEEEN!!!!

helt utilgivelig av meg - makan til rot på meg da :frustrert::sur::ler:

JA, klart jeg mente deg loffen :klem:

Tilgitt?? men du så jeg skrev loffen her inne?? :ler:

Jeg og leser i dag, fikk litt gløden i meg. Hvor i all verden kom den fra liksom?? :ler:

Send gjerne vibber til Dansken, tålmodigheten sliter jeg med om dagen. Syns jeg har vært veldig flink til å være meg til nå, men nå lengter jeg veeeldig til å høre noe :forvirret:

Jada, jeg sier det jeg har sagt til meg selv, at han faktisk sa "for tiden", noe jeg ikke aner hva betyr, men at jeg skjønte det ikke bare gjaldt to dager liksom.

*tilbake til å være glad for den beskjeden ihvertfall*

Vampyra:

for en herlig date da :hjerte:

jeg vil og ha en sånn date nå :sur:

ha en videre strålende dag jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll
han faktisk sa "for tiden", noe jeg ikke aner hva betyr, men at jeg skjønte det ikke bare gjaldt to dager liksom.

Å, sa han "for tiden"....det hørtes leeeeeenge ut for utålmodige jenteligajenter :forvirret: Hadde jeg skrevet for tiden hadde jeg kanskje ment mange mange uker :forvirret: Men i Danmark betyr "for tiden " en uke og (hvor mange dager det siden du har hørt fra ham nå??) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kan dere ikke smitte over litt av leselysten på meg...??

Burde egentlig ha lest til eksamen nå... :sur:

...ferdig med å vaske...hvertfall for denne gang ;)

O' store leselyst - fall ned over meg...! :velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Har ikke hatt tid til å være her inne før nå jeg. Har vært en hektisk dag på jobben, og jeg satt vel på kontoret mitt i maks 30 minutter tenker jeg. Men har fått vært masse ute da, og det var ok vær, ikke sol og ikke regn, men midt i mellom.

Håper ikke Dansken har tenkt å være vekke i flere uker. Hvordan skal det da gå med oss her inne?

Ha en fortsatt fin dag alle sammen

:klem:

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på 10 år, så jeg synes ikke du trenger å skamme deg på leeenge ennå  :ler:

Samme her. :sjenert: Minst ti år siden sist. Men skrekkopplevelsen jeg hadde da jeg var hos frisøren sist, sitter godt i ennå. :ler:

Åh.. Dansken bør komme snart, ja. Han blir nødt til å komme tilbake snart! :frustrert: Det blir antakeligvis Danmarkstur på meg (også) i sommer. En langweekend i København. He he, hva e r det med Danmark?

Men nå ser jeg at Sjarmtroll skriver noe, så kanskje dansken har kommet tilbake. Da er det jo tullete av meg å sitte her å sutre over hans ikke-tilstedeværelse.

Ha en fin kveld alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hm, ikke aner jeg hvor lenge "for tiden" er :forvirret:

Når det gjaldt hvor han var og hvorfor, trodde jeg uansett ikke at det kunne være mer enn maks 4 uker liksom..ikke at jeg aner - jeg bare antar :ler:

Det er til torsdagen, to uker siden jeg fikk mailen...

Hva da? hadde "for tiden" en spesiell betydning i Danmark?? :klø: :ler:

:sur::sur:

Jasmin - overfører herved MASSE leselyst! :ler:

Bare kast deg i det, det blir alltid bedre etterhvert - det gjelder bare å komme igang :)

Tenk bare på at nå er det straks over!

Jeg har fått vært endel ute i sola i dag - deilig :)

Håper sommeren er på full fremmarsj nå!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kom på en morsom ting jeg.

Skal jo faktisk feriere med en danske i sommer :ler:

Han er gift med søsteren til min brors samboer. Så brodern og de er ganske ofte i Danmark. Selv var jeg der sist for 3 år siden tror jeg det var, på Roskildefestivalen.

Vi er jo "innvadert" av dansker her inne jo :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

DANSKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN?????!!

Er så trøtt! Noen som vil adoptere lillesnuppa på 7 mnd noen netter???? Eller bare ei natt? PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIS??? Hun er selvfølgelig verdens nydligste!

*Ups nå var jeg sikkert dårlig mor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Klart du ikke er en dårlig mor fordi du innrømmer at du er trøtt :klem:

Skulle hjulpet deg hadde jeg bodd i nærheten jeg :)

Håper du får en laaang god natt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DANSKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN?????!!

Er så trøtt! Noen som vil adoptere lillesnuppa på 7 mnd noen netter???? Eller bare ei natt? PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIS??? Hun er selvfølgelig verdens nydligste!

*Ups nå var jeg sikkert dårlig mor:

Kom med henne du. Da hadde prinsessa på 8 år her blitt overlykkelig. Hun syns det er sååå gøy med babyer.

Har forresten hatt en PYTON dag i dag så nå trenger jeg trøst. Ryggen slo seg helt vrang etter at jeg sto opp i dag :sur: , så jeg har tilbrakt hele dagen på sofaen. :grine: Nå er jeg full på Paralgin Forte, så nå går det nesten greit. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ååååå stakkar Annie :tristbla:

*trøste masse*

Fint at du har gått det litt bedre etter du tok tablettene da!

Det trengs av og til det.

Håper du er mye bedre i morgen søta :klem:

Svart katt:

Skal du OG til Danmark/København i sommer??

Kjenner jeg begynner å bli skikkelig misunnelig her!! :sur::ler:

Vel, om jeg noensinne hører noe fra den überkjekke Dansken igjen da :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk sjarmtroll. :klem:

Kan du ikke sende en mail til Dansken og fortelle at du tenkte på han og lurte på om han hadde det bra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Stakkars Annie :klem: høres ikke godt ut!

Jeg har forresten sendt 3 åringen til mamma i natt, slik at jeg kanskje får sove litt. (minstejenta vekket henne i natt og da hadde jeg det gående)

Jeg synes det er DÅRLIG gjort av mannen min å reise til København(leste du sjarmtroll?) når begge ungene bestemmer seg for å ikke ville sove. *sutre* Vil at mannen min skal komme hjem å holde rundt meg og si at jeg ikke bare er en bra mor, men VERDENS beste :ler:

Minigull sover faktisk litt nå, så jeg skal ikke klage. Har hatt ei venninne på besøk også, så jeg hadde noen andre hender å legge henne i når hun var grinete.

Men selvfølgelig så våknet hun ikke i går og bestemte seg for å plage mor... hun får tenner, pluss at hun har magesyke. Ikke rart hun hyler.

*dårlig samvittighet for at jeg klager, er bare så trøtt* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville ha venta litt til med å skrive til Dansken, jeg.... :forvirret:

Tenk så kjekt når han skriver tilbake av seg selv! :hoppe:

Tror ikke leselysten smitta så veldig, desverre...kanskje den er litt forsinka? Kommer nok i morgen... :ler:

Har fått gjort mye annet "nødvendig" da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...