Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg helt villt til å høre om de første tingene jeg!

Den første daten, det første kysset, første :humpe: (ja vi må ha detaljer) osv osv...

:enig::enig::enig::enig::humpe::enig::enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sabia
Å gud jeg ser jeg bruker mange smilyes! :overrasket:

lover bot og bedring ;)

åå oops, det ble det noen igjen ja :grine2:

Godt det er flere enn meg som er hekta på smileys... :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

:) bruker vi vel alle sammen ser det ut til. :ler:

Her er det grunn til å :) , for nå har solen kommet frem. Lurer på om jeg skal ta på meg :briller2: og ta en liten ugress-runde i hagen.

Gleder meg også til fortsettelsen på sagaen, med :kline: , :humpe: og :bryllup: !!

Behold roen Sjarmtroll! :ler:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg helt villt til å høre om de første tingene jeg!

Den første daten, det første kysset, første :humpe: (ja vi må ha detaljer) osv osv...

:Nikke::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu!!!! Her går sidene unna!!! Jeg har vært innom og lest litt i helga, men har ikke hatt så mye tid til å skrive noe særlig. I går var jeg litt redusert, kan man vel si. Var ute på lørdag, og har ikke hatt det så morsomt på lenge, haha!!! Var først på fest hos ei venninne, dro med sambo, ei venninne og et par kompiser bort. Han ene er massør og modell (sukk :ler: ), og jeg "leide" han inn som massør til venninna mi i utdrikningslaget som jeg nevnte tidligere. Fikk teste varene først :sjarmor: Hehe, herlig massasje altså (på skuldrene altså! Hu andre venninna mi fikk også!)!!! Var en tur innom byen, pleier alltid å være litt nedtur, men hadde det kjempegøy der og! Dansa i mange timer (føltes i hvert fall slik - hadde stiletter på... Au da... :overrasket: ) I 3 tia fant vi ut at nachspiel var en god ide, så jeg og sambo, venninna mi og massøren gikk hjem til herr massør og spiste pizza. Var hjemme i halv6tia! Er meget imponert av meg selv, haha! Så nå skal jeg en tur til hun som hadde festen. Hun fortalte hun holdt på å vaske golvet for tredje gang da jeg ringte nettopp :hoho:

Har vært i Krakow jeg også, Yamaha, er litt misunnelig på deg nå! Likte meg kjempegodt der!!! Er så kjekt å høre hva dere driver med innimellom! Ikke noe mer fra Dansken enda????? Jeeez....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

Uff, sorry, har ikke vaert her paa lenge! Ikke fordi jeg ikke ville, men daarlig tid, daarlig internett osv osv!

Men aa saa koselig det var aa gaa inn aa lese og se at du lurte paa hvor vi hadde blitt av Sjarmtroll!! :D Lover at det ikke skjer igjen!

Maa bruke punkt-teknikken for aa ta igjen:

1 Jeg elsker ogsaa denne sagaen!

2 Jenteliga treff!! super ide :)

3 Dansken!! kom deg hjem..

4 Kan jeg og faa komme til deg Annie?

5 Dansken!

6 Walk-in closet!!! misunnelig!!

7 Dansken...

Det har greiene er virkelig vanskelig altsaa.. Det er alltid saa dyrt aa gaa til frisoren, og ofte er jeg ikke fornoyd :( Men har egentlig kommet frem til at naar jeg kan bruke mange hundre kroner paa en genser jeg ender opp med aa bruke bare ett par ganger, saa er det vel verdt aa bruke en del penger paa haaret siden en "bruker" ;) det hver dag!?

Haaper dere alle sover saa godt der hjemme! (tipper omtrent alle drommer om Dansken.. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har greiene er virkelig vanskelig altsaa.. Det er alltid saa dyrt aa gaa til frisoren, og ofte er jeg ikke fornoyd :( Men har egentlig kommet frem til at naar jeg kan bruke mange hundre kroner paa en genser jeg ender opp med aa bruke bare ett par ganger, saa er det vel verdt aa bruke en del penger paa haaret siden en "bruker" ;) det hver dag!?

Si det til sambo, gidder du? Ikke min feil at frisøren tar seg så mye betalt, uæææh!!!

:icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 Kan jeg og faa komme til deg Annie?

Klart du kan. :klem:

6 Walk-in closet!!! misunnelig!!

:sjarmor:

Hyggelig å se deg her igjen Delinda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei alle sammen :vinke:

Bare innom en snartur for å se hva som har skjedd her siden sist. Nå skal jeg spise lunsj, for bedøvelsen etter tannlegebesøket tidligere idag har snart gått ut (hadde bare ett lite begynnende hull). Er kjempesulten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei jenter.

Spiser lunch jeg også.....

Skal dere har fri fredag eller?

Jeg tror jeg skal ta fri, gitt.

:klem: Guapa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag skal prinsessa til faren sin i Vestfold, så jeg skal ta turen over dammen til Sverige enten torsdag eller fredag på veien hjem. Greit å få med seg sånt som er MYE billigere der enn her hjemme

Har jo bestandig fri jeg da, og da er det ekstra hyggelig å reise på tur med mamman. *Snille mamman min som jeg er så glad i :klem: *

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det skjedd noe mere eller?

DAAAAAAAAANSKEEEEEEN!!!!!!

Har ikke fri paa torsdag en gang jeg :tristbla: Ikkeno Kr. Himmelfartsfri her i gaarden... Jeg maa nok pleie kjaersten min paa kvelden for han skal opereres i morgen stakkars. Gammel fotballskade... Idrett er farlig! ikke begynn med det jenter!

Maa bare innrömme at jeg ikke skjönte helt hva Walk-in closet var... Tenkte saann.. hm... er det et slags vannklosett? Men alle kan da gaa inn paa do!?! :ler: Hahaha, kobla ikke engelsken med en gang jeg :sjenert: Men saa var det jo selvfölgelig saann klesskap-rom! Saann som man ser paa film!! Er ikke saa god paa innredning, men jeg kommer nok sterkt tilbake om et par aar! (Planer om huskjöp / bygging) Naa vil jeg ogsaa ha Walk-in closet! Men jeg tror ikke vi faar plass :sur::sur:

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ny bruker og har nettopp lest innleggene fra sjarmtroll, og svarene du har fått. Er virkelig et emne som griper rett i hjertet!!! Opplevde noe lignende for noen år siden. Vi var to som stadig kikket på hverandre, og jeg var så NYSGjERRIG på han, fikk han ikke ut av hodet! Han var dødskjekk! Etter å ha kikket på hverandre i ganske lang tid, tok jeg mot til meg. Klarte finne ut hva han het. fikk tak i mobilnr hans, og sendte han ei mld. Hadde hjertebank i lang tid etterpå. og tenkte på hva jeg hadde gjort! Men fikk svar, og vi begynte og mld hverandre. Mld ble hetere og hetere, tilslutt avtalte vi et møte. I dag har vi vært kjærester i 5 år, og resten er historie.. Er sinnsykt forelsket, sukk. Den som intet våger, intet vinner. Så stå på, vennen. Livet er for kort til å angre på ting man IKKE fikk gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag opplever jeg meg selv som tragisk og talentløs. Det må jeg bare si. Jeg har eksamen i morgen og droppet lesesalen pga regnvær. Går det an? Ja, ja. Ordner seg nok.

Og jammen er det ikke en frisør her i Jenteligaen også. Og jeg som har frisørskrekk. Har bare vært hos frisør et par-tre ganger i løpet av ..hele livet. :ler:

Jeg har forresten glemt å fortelle en ting: Min kjæreste er halvt dansk! Dvs han er født og oppvokst i Norge, men den ene forelderen har dansk statsborgerskap. Heia dansker :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei alle sammen!

Så utrolig gøy med så mange nye innlegg siden jeg var på sist :-D

Velkommen hit Donna!

For en herlig historie du hadde! sukk, blir helt misunnelig jeg, vil også ha den slutten :hjerte:

Huff, stakkar kjæresten din da Amadea, du får gi han en god bedrings kos fra Jenteligaen :ler:

STOR :klem: til dere alle sammen - fortsett den gode jobben med nye innlegg :)

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Har lest hele helgen og helt til i dag, men har ikke hatt tid til å skrive selv - jeg har et liv :hoppe: Neida...bare tuller...har jo ikke det :sjenert::forvirret::ler:

Fortsatt ikke noe fra dansken?? Jammen flaks han skrev at han var vekk og alt det der, ellers hadde vi vært på bånn hele gjengen nå tror jeg.. :forvirret:

Frisør, ja...DET er ikke enkelt!! Forrige gang jeg var hos frisøren gråt jeg nesten på vei ut, og siden har jeg bare klippet tuppene hos mamma....har en frisør jeg virkelig stoler på men hun holder til sånn 4,5 timer unna meg, så da er det jo ikke så enkelt :forvirret: Jeg har laaangt hår nå, men tror jeg kommer til å bli kort innen...tja...ett år??? Er SÅ lei det dummer håret, men tør ikke helt å klippe det heller... :forvirret:

Så bra at du sendte den "avsluttende" meldingen til han andre. Da fikk du "closure" på en måte (sett friends? :ler: )

Jeg har fri på fredag, men det er fordi jeg jobber to jobber og har litt rar ordning, og jobber helger og alt med seg. (Jeg har jo ikke fri i helgen, så da hjelper det jo lite med fri torsdag (som jeg for øvrig ikke vet helt sikkert om jeg har fri enda) og fredag.

Hm, du har eksamen på fredag du sjarmtroll....kan jeg spørre i hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var bra at du sendte den meldingen jeg Sjarmtroll. Kanskje du endelig får avsluttet det helt, for det virker ikke som det gjør deg noe godt :klem:

Tenkt heller på alt det positive som har skjedd i det siste, og ikke minst kommer til å skje fremover... :):kline::hjerter::humpe::bryllup: osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...