Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Vet du, jeg tror at siden han brukte tid på å gi beskjed om at han var borte må det bety at han tenker på deg, og ønsker å holde nær kontakt.

Hadde han ikke brydd seg om hvor sent mailen ble besvart hadde han iallefall aldri skrevet den mailen du nettopp fikk!

Så dette ser lysende ut!

:enig::enig::enig::enig::enig::enig::enig:

JAAAAA!!!!! helt enig.Det er bare SÅ bra.

Klem fra Guapa`n.

God helg til alle jentene mine her i jenteligaen også :):dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Og en haug med roser til dere alle sammen.

dere er så koselige nett-venninner atte.

Endret av La Guapa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hei på dere!

Ja, jeg fokuserer veldig på at jeg fikk den mailen nå..man må kose seg med det lille man har ikke sant? :sjenert::)

Til og med jeg som har mine svake øyeblikk hvor jeg tolker ting nooe mer pessimistisk enn jeg burde, ser nå at det var veldig positivt :hoppe:

Håper inderlig at han ikke skal være der han er lenge :sur::ler:

Lykke til med planlegging av utdrikningslag Ginen! det tenker jeg blir bra!

Blir det jentetur til Køben i sommer da eller jenter?? :ler:

Jeg har vel bevisst at jeg er ikke så skuddredd jeg, så jeg er med :sjarmor:

Kos dere videre jenter, er helt enig med La Guapa -

dere er de Beste nettveninnene! :-D :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere videre jenter, er helt enig med La Guapa -

dere er de Beste nettveninnene! :-D  :klem:

Signerer på denne! :dagens-rose::klem:

Skulle forresten blitt med på jentetur til Danmark, spørs bare om jeg kan forsvare det overfor resten av husholdningen her, nå når vi prøver å bruke minst mulig på oss selv fordi vi bygger på huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Oj, bygger dere helt nytt hus?? så gøy! fortell da :-D

Men du må da skjønne kjære Annie, at er en selvfølge å ha med til dejilige Danmark :sjarmor: du får smiske med husbonden da :ler:

Viss ikke står tilbudet ved lag, dere kan komme til det blide sørlandet for en Jenteliga sommertreff :bursdag:

Ellers skal jeg på en bitteliten shoppingtur i morgen, håper jeg finner noen fine sommertopper om ikke annet.

Nytt undertøy står også høyt på ønskelisten, det frister med noe nytt i friske farger fremfor sommeren :)

Så kunne man jo bare drømt om at en viss kjekk Danske kunne fått sett det han óg.. :dusje::icon_lol:

Kos dere videre jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bygger ikke nytt hus, ikke hele i allefall. Vi bygger på stue, soverom i 2 etg, Walk-in-closet og kjeller. Så skal det bli nytt bad der stua er nå, nytt soverom, nytt kjøkken, alt blir i grunnen nytt, så jeg gleder meg til det blir ferdig en gang om noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert. Det blir bare så lenge til, har en 5 års plan og vi er ferdig med første året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner dere ikke i forhold til eksamen. Er glad jeg er ferdig med den delen - i allefall for noen år. Ikke for det, skulle gjerne hatt studenttilværelsen, men ikke eksamen :TooHappy:

Men lykke til alle dere som leser nå :)

Flere enn meg som ser idol i kveld? Heia JONAS ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nei, jeg har ikke sett Idol i år i det hele tatt jeg, syns det har helt mistet sjarmen egentlig :forvirret:

Eksamen er ikke noe gøy nei, særlig ikke når man bedriver skippertaks metoden som jeg som regel gjør ;)

Dere vet jeg fikk den mailen om at han skulle maile meg når han var hjemme igjen..noe må man lure på ikke sant, skal jeg sende en liten "mm, det er fint - snakkes" mail tilbake? eller skal jeg la være..

Noe må man lure på her man sitter :ler:

Kjempe koselig med besøk av venninnen min i kveld, fikk skravlet myyye :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid koselig med venninnebesøk :)

Må vel være så ærlig og si at idol ikke er det det var første året. Kurt var og er den beste. Men det er grei tv-underholdning på fredagskvelden. :rosasmil:

Det er jo ingen ting i veien for at du sender en liten mail. Kan skrive noe sånn som at det var koselig å høre fra han, og at du håper han har hatt det fint. Og at du gleder deg til å høre fra han igjen :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. Walk-in-closet :hjerter:

(Og sånn, selv om jeg ikke skriver så mye her, betyr det ikke at jeg ikke følger med. Jeg er en god lytter. Eller noe sånt. Hehe. Eventuelt så har jeg bare et meget kjedelig liv hvor det sjeldent skjer noe å fortelle om..)

Sjarmtroll: Om du skal skrive mail til han, så kan du skrive en kort beskjed ala noe "OK, ha det fint der du er nå, så snakkes vi når du er tilbake." + et eller annet blabla. For da har du jo på en måte kastet ballen tilbake til han igjen - så når han er tilbake - er det hans tur til å ta kontakt på en måte.

Ha en fin lørdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så koselig at du stakk innom da :klem:

Klart du må skrive litt i ny og ne så vi vet du er her :)

Det er ikke så mye spennende vi har å fortelle om halvparten av gangene ;)

Jeg sendte noe ala det du skrev. Det er vel akkurat passe, samt som du sier, da er virkelig ballen over på ham.

Det samme tenkte jeg når jeg leste walk-in-closet. Det er jo bare ikke drømmen da :ironi: :-D

Tenker Annie kommer til å kose seg fælt!

Ha en strålende dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg hadde et selkomponert walk in closet da jeg bodde hjemme!

Det var så deilig å ha alle klærne hengende!!

Men jeg blir virkelig misunnelig når man ser hvordan kjendisene har det... Men 200 par sko og greier. Jeg har bare 50 :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Og så en liten etterlysning:

er det bare meg eller er det en liten stund siden vi har sett dere her inne,

blant annet Delinda, -eline-, Niko, iss ?

Hvordan går det med dere? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei, haaper dere hadde en koslig 17. mai alle sammen! :flagg: (Den kom kanskje litt seint, men jeg har ikke mulighet til aa vaere saa mye paa nett paa hverdagene, er innom litt og titter av og til da.)

Ny mail, hurra!!! Det er jo bare positivt saaklart! Du kan jo svare paa den, det kan hende han er av typen som teller mails og minutter ogsaa vet du :ler: Eller er det bare oss? Hehe, uansett saa blir han jo bare glad for aa faa en mail!

Ha en straalende lördag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Nå har jeg kommet meg gjennom heele boka!! :overrasket::ler: Så moro da sjarmtroll, at kontakt er oppnådd og vel så det.. Ser ut som det kan bli en fin høst ja... :sjarmor: Masse lykke til!! Håper kontakten tar seg opp gjennom sommeren! Jeg skal til København i sommer... skal hilse til alle kjekke dansker jeg ser :ler:

Kommer nok til å stikke innom her iblant ja for å følge utviklingen.. For oss godt gifte er det jo gøy å leve litt gjennom dere som faktisk har litt action på guttefronten :ler: (Jeg er storfornøyd med mannen altså og skal ikke finne på noe sprelll - men det er gøy å høre om andre for det!!! :hjerter_rundt: )

Har du fått bilder av danske nå da??!! Mannfolk kan være litt treige til tider ja - det kan jeg skrive under på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tilbake fra enda en konfirmasjon (eller, jeg liker aa kalle det det da, men det er förste nattverd som feires her jeg bor). Det blir mye kirkegaaing i disse vaartider.

Haaper dere faar en fin helg! Jeg skal se paa MGP i dag og hysje paa kjaersten som gjerne vil snakke under sangene :ler: Ja, det er nok litt harry, men jeg synes det er kjempegöy da. Og blir jeg i riktig godt humör saa blir det kanskje en bytur etterpaa.

Hmm. Og hva har skjedd med Sjarmtroll og Dansken da?

Det nytter vel ikke aa rope paa dansken naa, siden han saa han ikke kunne vaere paa nett en stund. Sa han naar han skulle vaere tilbake?

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det har ikke skjedd så mye nytt i det siste egentlig, jeg sendte en mail med bildene han ville ha, fikk ikke svar med en gang. Så fikk jeg mail om at han var der og der om dagen og at han skulle sende meg en mail når han var tilbake og på nett igjen.

:)

Vet ikke når han er hjemme igjen, men jeg trøster meg med konklusjonen vår, at det var et godt tegn at han skrev som han gjorde :-D

Så over til mitt evindelig hårstyr.

Jeg sa jo her om dagen at jeg og hadde vært hos frisøren og i utg.pnkt. trodde jeg det ble bra. Hun faste jeg går til har blandet en kongefarge til meg som jeg har vært sååååå fornøyd med.

Så var ikke hun der denne gangen :forvirret: jeg så det ikke ble helt som vanlig, men først nå etter å ha vasket det et par ganger pluss sett det i litt forskjellige lys - ser jeg at det er IKKE bra :frustrert:

Så jeg svinset innom en dyyr salong i dag for å prøve å rette på det..hjalp det noe særlig? neeeei..

ARGH!!!!

Sånt irriterer meg så ille, det er ikke mange ting som kan irritere meg faktisk, men akkurat håret mitt :frustrert::ler:

Så nå lurer jeg...når kan jeg atter igjen prøve å gjøre noe med det??

jeg må ha det en tone eller to lysere i lengdene og i en varmere farge. Nå har jeg jo tatt et par behandlinger på under en uke.

Annie, eksperten vår, hva sier du??

Håper dere koser dere jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du maa gaa tilbake til hun faste frisören din!

Eller saa kan vi jo vente paa vaar frisör-guru Annie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei!

Så kjipt med håret da, jeg har dessverre ikke anelse om hvordan det kan rettes opp... skulle tro det gikk an å farge over igjen. selv ser jeg ikke ut på håret i det hele tatt for tida, fattig student ser du ;) Sier til meg selv at jeg sparer til langt hår :ler:

Angående Dansken er det visst bare å smøre seg med tålmodighet skjønner jeg, han skulle være borte over helgen? ( :ler: ja, det er jeg som er utålmodig ) Hadde jeg vært deg, hadde jeg seriøst vurdert å finne noen billige flybilletter til Danmark om ikke altfor lenge... Du må jo bare treffe han!! Er så synd hvis dette her skal renne ut i sanden, nå som du har jobbet så hardt for å få kontakt -og oppnådd det! Han virker jo ikke akkurat uinteressert han heller da :)

Uansett, jeg synes du er kjempetøff! *Heier på*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...