Gjest gjest 0 Skrevet 10. mai 2006 #961 Skrevet 10. mai 2006 Det messenger greiene dere snakker om... Er det en funksjon på min egen messenger?
Gjest -eline- Skrevet 10. mai 2006 #962 Skrevet 10. mai 2006 (endret) Herregud som dere skriver da jenter! 4 nye sider siden jeg sjekka i kveld! Det er jenteligaen sin det! I så tilfelle håper jeg ikke det blir denne sommeren. :grine2: ← Ikke jeg heller! :grine2: Ble litt nysgjerrig, jeg og Vi kan jo ha en presentasjonsrunde? ← Jeg er 25, opprinnelig finnmarkstrønder, bor for tiden i UK hvor jeg studerer interiørarkitektur (ikke mange dagene igjen dog! :-D ), har en super kjæreste som bor i Norge og som jeg forhåpentligvis flytter sammen med til sommeren ....satser på etterhvert... haster ikke helt enda Endret 10. mai 2006 av -eline-
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #963 Skrevet 10. mai 2006 Herregud som dere skriver da jenter! 4 nye sider siden jeg sjekka i kveld! Det er jenteligaen sin det! Ikke jeg heller! :grine2: Jeg er 25, opprinnelig finnmarkstrønder, bor for tiden i UK hvor jeg studerer interiørarkitektur (ikke mange dagene igjen dog! :-D ), har en super kjæreste som bor i Norge og som jeg forhåpentligvis flytter sammen med til sommeren ....satser på etterhvert... haster ikke helt enda ← Gud så heldig du er!! Det er alltid det som har stått hjertet mitt nærest når det kommer til utdanning/yrke, men hodet bestemte for meg, ikke hjertet Så spennende! fortell litt a Ja, sidene fyker avgårde her - men gud så gøy
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #964 Skrevet 10. mai 2006 Jeg er bare IT-veileder for studentene, så det er nok ikke helt den banen du ønsker å gå dessverre.... ← Bortsett fra at jeg og har deler av utdanningen min innen IT da men nei, det er ikke det jeg tenkte på når jeg sa coaching. Håper at yrket mitt heller mer mot det enn IT til syvende og sist men
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #965 Skrevet 10. mai 2006 Nå er jeg tilbake! Sterk og klar!!!!!! ← Og ikke noe innlegg Annie?? :klø: Nå er det natta etter en laaaaang film for meg og. Ser vel de fleste av dere her inne i løpet av morgendagen
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2006 #966 Skrevet 10. mai 2006 Nå var det mange sider siden sist, så da var jeg sikker på at han hadde svart... men nei... Kanskje i morgen? Håper det!!
loffen Skrevet 11. mai 2006 #968 Skrevet 11. mai 2006 Herregud, jeg skulle jo bare gå og legge meg. Nå var det mange nye sider nå! Måtte se om det var noe nytt. Nå har dere vel lagt dere alle sammen. Jeg som er 40 år (gud så gammel..) kan ikke dette med MSN, men skjønner jo at dette var positivt! Dette er så spennende! Ja jeg er 40, har en jente på snart 9 og en gutt på snart 5. Får tidsbegrenset uføretrygd; klarer ikke jobbe, men har det ok hvis jeg trener litt og legger opp dagene som jeg vil. Gift med en meget ernergisk og utålmodig mann som legger seg timesvis før meg, på 9nde året.. Elseker å lese bøker og får ikke sove uten 1/2t på senga. I værste fall med lommelykt under dyna. Til dere alle i jenteligaen, og lykke til med en ny dag Sjarmtroll!
Annie Skrevet 11. mai 2006 #969 Skrevet 11. mai 2006 God morgen alle Jenteligadamer. Nå er det morgen og vi er sterke og klare! Og så uendelig klare for mail fra Dansken!!! Herregud, jeg skulle jo bare gå og legge meg. Nå var det mange nye sider nå! Måtte se om det var noe nytt. Nå har dere vel lagt dere alle sammen. Jeg som er 40 år (gud så gammel..) kan ikke dette med MSN, men skjønner jo at dette var positivt! Dette er så spennende! Ja jeg er 40, har en jente på snart 9 og en gutt på snart 5. Får tidsbegrenset uføretrygd; klarer ikke jobbe, men har det ok hvis jeg trener litt og legger opp dagene som jeg vil. Gift med en meget ernergisk og utålmodig mann som legger seg timesvis før meg, på 9nde året.. Elseker å lese bøker og får ikke sove uten 1/2t på senga. I værste fall med lommelykt under dyna. Til dere alle i jenteligaen, og lykke til med en ny dag Sjarmtroll! ← MSN er veldig enkelt. Det er et program du laster ned og der legger du til de du vil ha jevn kontakt med når du er på nett. Dvs, det er et chat-program som DU bestemmer over. Hvem du vil ha på lista og prate med osv. HER ser du litt om hvordan du gjør det om du er interessert.
Annie Skrevet 11. mai 2006 #970 Skrevet 11. mai 2006 Hvor er allesammen? Har dere et liv utenom JENTELIGAEN også? MAKAN!
Ginen Skrevet 11. mai 2006 #971 Skrevet 11. mai 2006 Jeg er her!!!! Har et liv utenom, bare ikke denne uka. Går i eksamenslesing til fredag, så får jeg et liv igjen!
Daria Skrevet 11. mai 2006 #972 Skrevet 11. mai 2006 Her fyker sidene avgårde :hoppe: for MSN -han virker jo ikke akkurat uinteressert.... Er forøvrig snart 26, bibliotekar og singel -men nå har jeg jo skjønt at det bare er å sette seg på cafe og se etter kjekke menn...
Daria Skrevet 11. mai 2006 #973 Skrevet 11. mai 2006 Hvor er allesammen? Har dere et liv utenom JENTELIGAEN også? MAKAN! ← Liv? Hva er det? :klø:
Snuselille Skrevet 11. mai 2006 #975 Skrevet 11. mai 2006 Mornings! Er her, jeg Har en sønn som krever frokost om morgenen, frekk som han er... *fnis*
Annie Skrevet 11. mai 2006 #976 Skrevet 11. mai 2006 Hørt på makan. Er ikke han rundt året da? Må da kunne lage seg mat selv snart da vel?
Snuselille Skrevet 11. mai 2006 #977 Skrevet 11. mai 2006 Ja, nå er det bare klare seg sjæl! Mamma skal lese på KG!
Annie Skrevet 11. mai 2006 #979 Skrevet 11. mai 2006 God Morgen sjarmtroll! Sovet godt med Dansken i drømmen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå