loffen Skrevet 21. juni 2007 #9141 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei, nå er KG-chatten åpnet jo!! Den må vi prøve en gang jenter! Hva er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. juni 2007 #9142 Del Skrevet 21. juni 2007 KG-chat? Nesten som msn, men hvem som helst kan snakke der uten at man gir bort mailadressen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. juni 2007 #9143 Del Skrevet 22. juni 2007 FREDAG :juhu: Ønsker alle en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 22. juni 2007 #9144 Del Skrevet 22. juni 2007 Fraeddan!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. juni 2007 #9145 Del Skrevet 22. juni 2007 :juhu: Noen som har store helgeplaner da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. juni 2007 #9146 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Skal nyte at jeg er hjemme alene, og gjøre akkurat det jeg har lyst til Endret 22. juni 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juni 2007 #9147 Del Skrevet 22. juni 2007 :juhu: Noen som har store helgeplaner da? Har nesten for mange planer denne helgen. Alt 1: Det blir fint vær og vi reiser sørover for å feire St. Hans med familien min. Da har jeg mye pakking som må gjøres, iom at ungene skal på korpstur og vi ikke kommer hjemom før de reiser. Alt 2: Det der fotball/håndball cup her, og Prinsessa skulle vært med å spille. Jeg skulle vært med på dugnad. Faller bort pga alt 1, så jeg har sagt i fra at hun ikke skal spille og jeg ikke være med på dugnad. MEN, nå ser det ut til å bli regn, så da reiser vi kanskje ikke, og det KAN bli kamper og dugnad, men jeg har ikke lyst..... FRÆDDAN!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. juni 2007 #9148 Del Skrevet 22. juni 2007 Tror de sa noe på værmeldinga i går om at det skulle lysne utpå kvelden lørdag. Men samme værmelder sa også at det skulle bli sol her i dag, så... *ser ut på regnet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juni 2007 #9149 Del Skrevet 22. juni 2007 Må være grei jobb. De tar stort sett feil, men har det noen konsekvenser for dem? Nope!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. juni 2007 #9150 Del Skrevet 22. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 22. juni 2007 #9151 Del Skrevet 22. juni 2007 Her har ikke jeg vært på fjorten år jeg! Dvs. jeg har ikke vært her siden jeg slettet den andre brukeren min.. Hadde glemt at jeg hadde tilgang her, til tross for at jeg ikke har det i bloggen.. Men Sjarmtroll nå kan du prøve å legge meg til igjen. Leste om at det skal være ordnet nå. Klarer ikke å tenke på alt jeg har gått glipp av! Håper det står bra til med dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juni 2007 #9152 Del Skrevet 22. juni 2007 Du er så fremmed med dette nicket Isdronningen.... Savner det første du brukte jeg. Det var på en måte deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. juni 2007 #9153 Del Skrevet 22. juni 2007 Her har ikke jeg vært på fjorten år jeg! Dvs. jeg har ikke vært her siden jeg slettet den andre brukeren min.. Hadde glemt at jeg hadde tilgang her, til tross for at jeg ikke har det i bloggen.. Men Sjarmtroll nå kan du prøve å legge meg til igjen. Leste om at det skal være ordnet nå. Klarer ikke å tenke på alt jeg har gått glipp av! Håper det står bra til med dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 23. juni 2007 #9154 Del Skrevet 23. juni 2007 Hei jenter! Håper dere har en fin helg! I går lagde vi fiskesuppe og den ble såååå god! Det er så koslig det, å lage mat sammen og å drikke vin samtidig og skravle. Nå skal jeg titte litt rundt her og så skal jeg på markedet og kjöpe blomster til balkongen. Jeg er kanskje litt sent ute, men, bedre sent enn aldri! Håper dere får en super St. Hans-feiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. juni 2007 #9155 Del Skrevet 23. juni 2007 Du er så fremmed med dette nicket Isdronningen.... Savner det første du brukte jeg. Det var på en måte deg.. Det er fortsatt det Isdronningen heter i hodet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 24. juni 2007 #9156 Del Skrevet 24. juni 2007 Silla altså? Eller FQ? Bruk det dere vil! Dette her er fremmed for meg også. Det var jo bare ett under cover nick, for at dere ikke skulle finne meg her inne med en gang jeg ble gravid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 24. juni 2007 #9157 Del Skrevet 24. juni 2007 Og du lyktes jo, stort sett! Gleder meg til sjokomuffinsene er kalde nok til å spises Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. juni 2007 #9158 Del Skrevet 24. juni 2007 Det var jo bare ett under cover nick, for at dere ikke skulle finne meg her inne med en gang jeg ble gravid.. I hodet mitt heter du stort sett Silla fortsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 24. juni 2007 #9159 Del Skrevet 24. juni 2007 I dag har vi hatt en deilig dag i sola. Har oppdaget et helt fantastisk sted bare tre mil herfra. En innsjö (som var helt overfull av vann, det har regna så mye i år) og en landsby som lå på en höyde rett over. Vi hadde med picnic og spiste ved vannkanten, solte oss litt og plaska litt. Også dro vi opp til landsbyen for å ta en kaffe, der var det en terasse med utsikt over landskapet og det var såååå vakkert! :rødme: Må definitivt tilbake altså! Det morsommee var at da vi satt på terassen så kom tilfeldigvis et vennepar av oss inn og så tok vi en kaffe sammen og de inviterte oss på raclette i kveld. Så når fotballen er ferdig (en avgjörende kamp i kvled om lokallaget vil rykke opp til 1. divisjon eller ikke) drar vi dit. Det blir nok koslig. Håper dere har hatt en super helg jenter! PS: Silla er Silla ja! Men Dronninga funker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 24. juni 2007 #9160 Del Skrevet 24. juni 2007 Å Amadea, det høres jo kjempekoselig ut! Raclette ja... det er det lenge siden vi har brukt... Må invitere noen venner hjem på raclette snart tenker jeg. Selv om det er litt mer sånn vintermat... Jaja. Invitere venner hjem. Silla er jo Dronninga så dette er uproblematisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå