Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Det er navnet på den couscous-salaten med mynte!

Gjest Dallandra
Skrevet

Hvilke laptoper har dere forresten jenter? Og hvor fornøyde er dere med dem? Hvilken ville dere hatt hvis dere skulle kjøpt en ny?

Og hva trenger jeg egentlig? Yes, I'm in the market for a new one!

Og så er jeg litt sånn: :vin: :hihi: (savner msnfnisesmiley)

Skrevet

Jeg har en Toshiba Satelite, tror den kosta rundt 7000,- uten MS office. Har egentlig ikke så veldig peil, sa jeg skulle ha en grei maskin til nettsurfing og vanlig "hobbybruk", og av dem de hadde i den prisklasse, anbefalte de denne, uten at jeg helt husker hva som var forskjellene...

Gjest Dallandra
Skrevet

Trenger Office jeg da... og med Vista så må jeg kjøpe Office 2007 og det ergrer meg! :frustrert:

Skrevet
Det er navnet på den couscous-salaten med mynte!

:ler:

Såklart!

Hvor er det fra? (Navnet. Ja retten også da. Går vel ut for det samme...) Er det tyrkisk? Eller arabisk? Eller hva?

Skrevet

Puh! Tööörst!!! Er superlummert nå. Varmt og med et skydekke som truer med å åpne seg opp når som helst.

Jeg har vaert kjempeflink i dag altså. Har rydda i klesskap, vasket leilighet og stelt med meg selv. Peeling, pedikyr, anti-cellulitolje (er vel verdt et forsök...) og det som bedre er. Kom akkurat tilbake fra butikken. Vi får besök i kveld så jeg måtte jo ha sugerör til mojitosene. :ler: Orker ikke styre så mye da, så serveringa ellers blir pastasalat + litt god skinke og oster som jeg fant i ferskvaredisken. Med rosévin til så blir det bra! :spise: Også har jeg kjöpt sjokoladecroissanter som jeg og kjaeresten skal kose oss med i senga i morgen. Da skal vi nemlig bare slöve i senga / leiligheten kjempelenge. Det er det altfor lenge siden vi har gjort, de siste helgene har vi enten vaert på reisefot eller så har kjaeresten jobba. Gleder meg til å slappe av og kose. :rødme:

Håper dere koser dere masse i sola og har en super helg! :sol:

Skrevet

Sitter her og sløver litt foran pc'en i sommervarmen. Puh, godt over 30 grader tar litt tid å venne seg til gitt, var jo ikke så varmt på SKiathos en gang :ler:

Angående PC Dallandra så har jeg en Packard Bell. Den begynner å bli noen år nå, så når jeg skal ha ny lurer jeg på om jeg skal ha Dell, det har vi på jobben. Men jeg vet egentlig ingenting om hva som er bra og sånn da...

Skrevet

:hallo:

Her har vi hatt en deilig dag på stranda. Vi hadde med pastasalat med fetaost og oliven, løk og tomat i, ferske rundstykker med smøreost og masse kald drikke. Deilig!

:sol:

Gjest Vampyra
Skrevet

Dallandra du vet da hvem du skal spørre om pc kjøp ;)

Skrevet
I'm back! Solbrent og blid :)

Håper du har hatt det KJEMPEFINT!!

Skrevet
Håper du har hatt det KJEMPEFINT!!

Det hadde jeg, er referat i dagboka til Jerle og meg :)

Skrevet
Trenger Office jeg da... og med Vista så må jeg kjøpe Office 2007 og det ergrer meg! :frustrert:

(Ja, men hva har jeg sagt?)

Ellers så er jeg innom liga boken med svart samvittighet, tror ikke jeg har vært innom på 2 mnd :sjenert:

Skrevet

Her var det jammen en dagbok som trenger besøk.

Stikker innom for å få jenteligaen inn på mine innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...