Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Nå må dere ikke skravle så fælt her inne mens jeg er på ferie da :fy_fy::ler:

Ser ikke ut som det blir noe problem nei.

Ha ha, må bare bruke denne :danser:, det er tross alt FREDAG i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj!!! Dette her var jo en kjempelang tråd! Jeg las første siden og så ville jeg så gjerne vite hvordan det gikk med denne danske kaffegjesten...

Kan noen oppdattere meg? Hva skjedde? Trefftes dere igjen? Er trådstarteren her inne??

Nå får jeg ikke sove. Kan ikke gå gjennom 400 sider NÅ. Det blir :tellesauer: på meg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨åååå..... Dette er en dagbok...det såg jeg ikke...

Vel... :vinke: til hele jenteligaen!

Håper likevel noen kan fortelle meg hvordan det gikk op den kaffebaren.... i ...ehm.. april 2006.. Jaggu en stund siden gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fjellfiol.

Hvordan slutten gikk får du dessverre ikke vite. Denne boka ble for privat for trådstarter, så det ble laget en egen lukket blogg for oss som er med i Jenteligaen.

Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ.... Det var skikkelig dumt for nå har jeg lest meg frem til side 44... Shit.

Får jeg sove nåda tro?

Til trådstarter som sikkert leser her? : Sender deg en hilsen jeg :)

Aner ikke hvordan historien din ender, evt endte, men håper du har det bra. Jeg selv tror jeg legger inn et lite bokmerke og går og legger meg. Du har holdt meg lenge nok våken i natt :erter:

Takk for spennende lesing vertfall.

(Er det fra denne tråden kosemose-uttrykket kommer fra?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampyra

Nei kosemoseuttrykket eksisterte nok lenge før denne tråden!

(ehm, hvor riktig det er å si lenge vet jeg ikke, men det var iallefall ikke her det startet :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey.. men vertfall...

Uff.. jeg drømte at jeg var fotograf for hele jenteligaen i natt.. Og da var det først i går jeg fant ut at det var noe som heter "jenteligaen" på KG.

Hmm.. jaja... ha en fin dag til hele gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

:ler:

Plutselig så jeg for meg en skikkelig dårlig Hjemmet-reportasje eller noe sånt. "Jenteligaen fyller 15 år, se på disse flotte damene" eller noe lignende. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

:klø: Er mai tråden borte i bloggen hos dere??? Siste innlegg hos meg står at jeg skrev i oppskriftstråden for en evighet siden!! Skjønner ikke noe her... :klø: Hele mai bloggen er borte!!! :overrasket:

Endret av Sabia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plutselig så jeg for meg en skikkelig dårlig Hjemmet-reportasje eller noe sånt. "Jenteligaen fyller 15 år, se på disse flotte damene" eller noe lignende. :hoho:

:ler: og :sjokk:

:klø: Er mai tråden borte i bloggen hos dere??? Siste innlegg hos meg står at jeg skrev i oppskriftstråden for en evighet siden!! Skjønner ikke noe her... :klø: Hele mai bloggen er borte!!! :overrasket:

:overrasket: Det var da merkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Hun hadde åpnet juni i dag også, men den er heller ikke der. Sjarmis lovet å se på det i morra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja... dere sto oppstilt rundt/oppå/vedsiden av og inni en van..på en fergekai... gudene skal vite hva dere var på til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... dere sto oppstilt rundt/oppå/vedsiden av og inni en van..på en fergekai... gudene skal vite hva dere var på til. :)

Å HERREGUD!!!! :legrine: Kan ikke tenke meg noe mer harry enn en VAN!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fordi jeg satt og las om alle brullypsplanene deres i natt. Hele gjengen som brudepiker og slikt. Mulig det var dit dere var på vei.. ikke vet jeg.

Men nå skal dere få ha tråden deres for dere selv igjen :)

Endret av fjellfiol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...