loffen Skrevet 25. mai 2007 #9041 Del Skrevet 25. mai 2007 Nå må dere ikke skravle så fælt her inne mens jeg er på ferie da Ser ikke ut som det blir noe problem nei. Ha ha, må bare bruke denne , det er tross alt FREDAG i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mai 2007 #9042 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jaggu er det FRÆDDAN!! :juhu: Endret 25. mai 2007 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 29. mai 2007 #9043 Del Skrevet 29. mai 2007 Oj!!! Dette her var jo en kjempelang tråd! Jeg las første siden og så ville jeg så gjerne vite hvordan det gikk med denne danske kaffegjesten... Kan noen oppdattere meg? Hva skjedde? Trefftes dere igjen? Er trådstarteren her inne?? Nå får jeg ikke sove. Kan ikke gå gjennom 400 sider NÅ. Det blir på meg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 29. mai 2007 #9044 Del Skrevet 29. mai 2007 ¨åååå..... Dette er en dagbok...det såg jeg ikke... Vel... til hele jenteligaen! Håper likevel noen kan fortelle meg hvordan det gikk op den kaffebaren.... i ...ehm.. april 2006.. Jaggu en stund siden gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. mai 2007 #9045 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei Fjellfiol. Hvordan slutten gikk får du dessverre ikke vite. Denne boka ble for privat for trådstarter, så det ble laget en egen lukket blogg for oss som er med i Jenteligaen. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 29. mai 2007 #9046 Del Skrevet 29. mai 2007 ÅÅÅ.... Det var skikkelig dumt for nå har jeg lest meg frem til side 44... Shit. Får jeg sove nåda tro? Til trådstarter som sikkert leser her? : Sender deg en hilsen jeg Aner ikke hvordan historien din ender, evt endte, men håper du har det bra. Jeg selv tror jeg legger inn et lite bokmerke og går og legger meg. Du har holdt meg lenge nok våken i natt Takk for spennende lesing vertfall. (Er det fra denne tråden kosemose-uttrykket kommer fra?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 30. mai 2007 #9047 Del Skrevet 30. mai 2007 Nei kosemoseuttrykket eksisterte nok lenge før denne tråden! (ehm, hvor riktig det er å si lenge vet jeg ikke, men det var iallefall ikke her det startet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 30. mai 2007 #9048 Del Skrevet 30. mai 2007 okey.. men vertfall... Uff.. jeg drømte at jeg var fotograf for hele jenteligaen i natt.. Og da var det først i går jeg fant ut at det var noe som heter "jenteligaen" på KG. Hmm.. jaja... ha en fin dag til hele gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 30. mai 2007 #9049 Del Skrevet 30. mai 2007 Plutselig så jeg for meg en skikkelig dårlig Hjemmet-reportasje eller noe sånt. "Jenteligaen fyller 15 år, se på disse flotte damene" eller noe lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 30. mai 2007 #9050 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) :klø: Er mai tråden borte i bloggen hos dere??? Siste innlegg hos meg står at jeg skrev i oppskriftstråden for en evighet siden!! Skjønner ikke noe her... :klø: Hele mai bloggen er borte!!! Endret 30. mai 2007 av Sabia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 30. mai 2007 #9051 Del Skrevet 30. mai 2007 Logga ut og inn en gang til for å se - men borte er det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. mai 2007 #9052 Del Skrevet 30. mai 2007 Borte her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 30. mai 2007 #9053 Del Skrevet 30. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 30. mai 2007 #9054 Del Skrevet 30. mai 2007 Plutselig så jeg for meg en skikkelig dårlig Hjemmet-reportasje eller noe sånt. "Jenteligaen fyller 15 år, se på disse flotte damene" eller noe lignende. og :klø: Er mai tråden borte i bloggen hos dere??? Siste innlegg hos meg står at jeg skrev i oppskriftstråden for en evighet siden!! Skjønner ikke noe her... :klø: Hele mai bloggen er borte!!! Det var da merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. mai 2007 #9055 Del Skrevet 30. mai 2007 Plutselig så jeg for meg en skikkelig dårlig Hjemmet-reportasje eller noe sånt. "Jenteligaen fyller 15 år, se på disse flotte damene" eller noe lignende. :klø: Er mai tråden borte i bloggen hos dere??? Siste innlegg hos meg står at jeg skrev i oppskriftstråden for en evighet siden!! Skjønner ikke noe her... :klø: Hele mai bloggen er borte!!! Hun hadde åpnet juni i dag også, men den er heller ikke der. Sjarmis lovet å se på det i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 30. mai 2007 #9056 Del Skrevet 30. mai 2007 Marianne sier at trådene ligger som utkast så sjarmis må bare publisere de igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 30. mai 2007 #9057 Del Skrevet 30. mai 2007 Plutselig så jeg for meg en skikkelig dårlig Hjemmet-reportasje eller noe sånt. "Jenteligaen fyller 15 år, se på disse flotte damene" eller noe lignende. Ja... dere sto oppstilt rundt/oppå/vedsiden av og inni en van..på en fergekai... gudene skal vite hva dere var på til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. mai 2007 #9058 Del Skrevet 30. mai 2007 Ja... dere sto oppstilt rundt/oppå/vedsiden av og inni en van..på en fergekai... gudene skal vite hva dere var på til. Å HERREGUD!!!! Kan ikke tenke meg noe mer harry enn en VAN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 30. mai 2007 #9059 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Sikkert fordi jeg satt og las om alle brullypsplanene deres i natt. Hele gjengen som brudepiker og slikt. Mulig det var dit dere var på vei.. ikke vet jeg. Men nå skal dere få ha tråden deres for dere selv igjen Endret 30. mai 2007 av fjellfiol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 30. mai 2007 #9060 Del Skrevet 30. mai 2007 Haha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå