Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #881 Skrevet 10. mai 2006 (nå kan det hende han bare gjorde dette etter den første mailen da..uten å tenke så mye mer på det - men jeg kan da ha grunn til å være liiitt glad og håpefull vel )
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #882 Skrevet 10. mai 2006 Du må flytte kjøleskap og pc til do, med mindre du har laptop da.... Du kan jo ikke fjerne deg fra skjermen mer. ← Ikke sant Har tenkt tanken, LOL. Ha den bærbare ved siden av meg ved sengen med masse pling plong lyder når jeg får beskjeder - med et raseri hver gang det er noen andre
iss Skrevet 10. mai 2006 #883 Skrevet 10. mai 2006 *legger inn bestilling på masse rosenblader til brudepikene som de kan drysse opp midtgangen*
Snuselille Skrevet 10. mai 2006 #884 Skrevet 10. mai 2006 Jeg legger iallefall ingen på min liste uten at de er av interesse
Annie Skrevet 10. mai 2006 #885 Skrevet 10. mai 2006 (nå kan det hende han bare gjorde dette etter den første mailen da..uten å tenke så mye mer på det - men jeg kan da ha grunn til å være liiitt glad og håpefull vel ) ← Mener du å si at du IKKE har vært på MSN med den adressen??? Hjelpes meg....
7v8 Skrevet 10. mai 2006 #886 Skrevet 10. mai 2006 :smile: Krysser både armer og bein for at han snart svarer eller logger seg på MSN
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #887 Skrevet 10. mai 2006 Mener du å si at du IKKE har vært på MSN med den adressen??? Hjelpes meg.... ← Det slo meg og!!! og siden han la meg til, og IKKE får bekreftelse på at jeg har godtatt det - så er det jo jeg som kan virke overlegen ??
Snuselille Skrevet 10. mai 2006 #890 Skrevet 10. mai 2006 Det slo meg og!!! og siden han la meg til, og IKKE får bekreftelse på at jeg har godtatt det - så er det jo jeg som kan virke overlegen ?? ← Det vinner du på
Annie Skrevet 10. mai 2006 #891 Skrevet 10. mai 2006 Det slo meg og!!! og siden han la meg til, og IKKE får bekreftelse på at jeg har godtatt det - så er det jo jeg som kan virke overlegen ?? ← Jeg er nesten sjokkert! Men nå kommer jo alt til å ordne seg. *og de levde lykkelige alle sine dager.....*
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #892 Skrevet 10. mai 2006 *legger inn bestilling på masse rosenblader til brudepikene som de kan drysse opp midtgangen* ← Ja, der ser man. I den teknologiske verden vi lever i - er det ikke rent uten betydning å legge noen til MSN. Det kan faktisk bety at man vil gifte seg!!!
Snuselille Skrevet 10. mai 2006 #893 Skrevet 10. mai 2006 Men nå kan du jo ha MSN'en din på hele dagen, og så har du et enormt PLIIIIIING når han logger på!
Snuselille Skrevet 10. mai 2006 #895 Skrevet 10. mai 2006 Husk å lagre samtalene deres da. ← JAAAAA!!! Hadde jeg gjort!
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #896 Skrevet 10. mai 2006 Herregud jeg er så Hvordan fungerer det igjen; om jeg legger til noen, og de aksepterer, får jeg en bekreftelse eller lignende på det da? eller dukker bare vedkommende opp i kontaktlisten?
Gjest -eline- Skrevet 10. mai 2006 #897 Skrevet 10. mai 2006 :hoppe: :hoppe: Det er ikke SÅ mye som skal til for at denne takknemlige jenta blir glad skjønner dere!! Jeg logget meg på MSN med den kontoen jeg mailet til Dansken fra, og da fikk jeg beskjed om at han har lagt meg til i listen sin Nå er det jo igjen å faktisk TREFFE ham der men dog! Her må man være glad for det meste ble litt glad jeg nå ← Eeeeehj! Dette er jo knall! Nå får vi bare satse på at han er å treffe på msn snart, burde gå greit det... og som nevnt av andre: man legger ikke inn noen man ikke er interessert i å snakke mer med på msn uten videre! Tror jeg må sette meg selv på slankern snart skal jeg se bra ut i brudepikekjolen snart
Annie Skrevet 10. mai 2006 #899 Skrevet 10. mai 2006 Tror jeg må sette meg selv på slankern snart skal jeg se bra ut i brudepikekjolen snart ← I så tilfelle håper jeg ikke det blir denne sommeren. :grine2:
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #900 Skrevet 10. mai 2006 Husk å lagre samtalene deres da. ← Ja, det må jeg nesten ja OM DET BLIR NOEN SAMTALE da For det er klart at jeg tenker i mitt kritiske sinn, at om han har vært på der så hadde han jo og lest mail = svart.. Ergo han er sikkert ikke mye på der, eller ikke vil svare (ja, jeg vet jeg er typisk jente nå! ) Nei - her skal jeg danse til denne omtalte Reggaeplata tidligere i tråden og glede meg over det lille jeg kan
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå