Annie Skrevet 2. mai 2007 #8962 Skrevet 2. mai 2007 Har dusja, og det var omtrent det jeg har gjort av fornuftige ting i dag. JO, jeg har tømt oppvaskmaskinen og satt på en vaskemaskin. For et spennende liv jeg lever!!
loffen Skrevet 2. mai 2007 #8963 Skrevet 2. mai 2007 (endret) Høres ut som meg! Jeg har dusja, satt på to vaskemaskiner (må henge opp den ene..), lest VG i nesten to timer (og er ikke ferdig ennå), laget kaffe. Herregud, jeg må da i det minste re opp sengene før jentungen kommer fra skolen! Spennende her også.. Det er gentlig litt trist . Endret 2. mai 2007 av loffen
Daria Skrevet 2. mai 2007 #8964 Skrevet 2. mai 2007 Spennende liv, går det an å ha det? :klø: Skal til byen på skojakt i dag, det er det mest spennende som har skjedd her siden påskeferien
loffen Skrevet 3. mai 2007 #8965 Skrevet 3. mai 2007 Jamen Daria, skojakt er jo det mest spennende som fins!
Impala Skrevet 4. mai 2007 #8967 Skrevet 4. mai 2007 FREDAG IGJEN JENTER Hvor blir tiden av egentlig :klø:
loffen Skrevet 4. mai 2007 #8968 Skrevet 4. mai 2007 God helg alle sammen!! Søren, nå som jeg hadde satt meg godt til rette her, kommer han som har hjemmekontor og må jobbe!
Daria Skrevet 4. mai 2007 #8970 Skrevet 4. mai 2007 Jamen Daria, skojakt er jo det mest spennende som fins! ← Ikke når jeg bare har to små butikker å velge i, og ingen av dem hadde noe som lignet på det jeg ville ha... Hvor blir tiden av egentlig :klø: ← Det lurer jeg også på -gode svar mottas med takk... Søren, nå som jeg hadde satt meg godt til rette her, kommer han som har hjemmekontor og må jobbe! ← Dumme mannen
Annie Skrevet 4. mai 2007 #8971 Skrevet 4. mai 2007 God helg alle sammen!! Søren, nå som jeg hadde satt meg godt til rette her, kommer han som har hjemmekontor og må jobbe! ← DET ER DET VERSTE!!!
Gjest Vampyra Skrevet 5. mai 2007 #8972 Skrevet 5. mai 2007 Hei jenter!!! Måtte bare innom i min to timer lange frokost/kg/kaffe-pause Jeg er opptatt med skole og jobbing for tiden, så jeg er her veldig lite... Men ikke glem meg da
Annie Skrevet 5. mai 2007 #8976 Skrevet 5. mai 2007 Hei jenter!!! Måtte bare innom i min to timer lange frokost/kg/kaffe-pause Jeg er opptatt med skole og jobbing for tiden, så jeg er her veldig lite... Men ikke glem meg da ← Vi venter vi vet du
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå