Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: Da var det vel ikke en 'liten' shopingrunde? ;)

Jeg er forbanna på Bambi som har spist opp ALLE tulipanene mine! :frustrert::sinna:

Jeg hadde tatt opp alle løk og kastet alle roser for flere år siden da jeg hadde gitt opp kampen mot de fæle rådyrene! Men så bygde de et digert hus i skogen, satte opp gjerder og garasjer og masse stygge ting, så jeg trodde Bambi ville holde seg unna alt dette skremselet og jeg ville kompensere med noe pent i hagen min, så i min villfarelse i høst satte jeg ned 60 tulipanløk.

For et nek!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til en frisørsalong og få hår. Så legger du noen hårtuster rundt om i bedet, og dermed spiser ikke Bambi opp løkene dine. Lukta skremmer dem nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, altså, det ble 6 dvder, 1 marineblå genser med hvite striper, 1 nydelig marineblå topp i silke, 1 marineblå bukse, 1 marineblå topp, 1 svart singlet og 1 par blå sko (som mamma og pappa spanderte på meg). ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå til en frisørsalong og få hår. Så legger du noen hårtuster rundt om i bedet, og dermed spiser ikke Bambi opp løkene dine. Lukta skremmer dem nemlig.

Takk for tipset! Men det kan likegodt vente til neste år nå. :ler:

Nå er det 3 dager igjen jenter!!!! :blomst:

:hoppe::hoppe:

Nå er huset her ferdig 'shina' til mannen kommer hjem. Nå er jeg både tørr på hendene og sliten i knærne. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det sol, regn, snø, sludd, snø, regn, opplett og hagl!

Slå den...

Jeg kan, jeg kan! :hoppe: Skjønt, det var kanskje ikke noe mål... :sjenert: Her er det hvertfall full snøstorm, dagens tredje (eller var det fjerde?), dessuten har vi hatt to regnskurer, tre haglskurer og utvalgte perioder med strålende sol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan, jeg kan! :hoppe: Skjønt, det var kanskje ikke noe mål...  :sjenert:  Her er det hvertfall full snøstorm, dagens tredje (eller var det fjerde?), dessuten har vi hatt to regnskurer, tre haglskurer og utvalgte perioder med strålende sol...

Ja, det vakre Vestlandet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...