Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Det oppfatta jeg når jeg hørte på nyhetene i stad ja :ler:

Men har gått bra med tidligere fredag 13. så da går det vel bra med denne også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Her er det lenge siden jeg har vært innom....

HVem som styrer... ja si det, den ble jo starta som noe helt annet enn det den har utviklet seg til, men jeg har ikke vært her på lenge, og vet ikke lenger hva som skjer her jeg.

Men en ting er sikkert, den "surmaga gjesten" i begynnelsen av tråden, som mente denne gjengen bare "hypet opp" det opprinnelige tema, og ikke ville være der etterpå.... er grundig motbevist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assa, hvem er det som styrer Jenteligaen? Får jeg lov til å være med?  :)

Det er ingen som styrer noe som helst.

Det startet med en hyggelig, romantisk tråd. Der flere ble skikkelig involvert. Så bestemte Sjarmtroll seg for å fortsette å dele den romantiske sagaen i en lukket blogg, isteden for her.

Så man kan vel si at ligaen nå er i en lukket blogg, der vi har lært hverandre å kjenne.(mange IRL)

Her i dagboken er det mest svada og ALLE er velkommen. Så Kjære Coca, du er velkommen til å campe i lag med oss her inne i ligadagboken.

I bloggen får ingen flere tilgang, pga alt det personlige man har delt osv. Der er vi på en måte en liten gjeng som holder sammen pga at vi ble kjent med hverandre her inne i dagboken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lukkede bloggen var også koselig, men AKTIV.

Velger å prøve å klore meg fast her jeg også, for i bloggen klarte jeg det ikke...

Men denne gjengen er en koselig gjeng, uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! :vinke: Har ikke så mye å si, måtte bare innom. Det er fantastisk vær i dag også! I går var det faktisk for varmt å sitte ute, jeg er ikke avklimatisert enda. Men satt da et par timer, og fikk litt farge! JEG ELSKER DENNE ÅRSTIDEN OG DET FINE VÆRET!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, å lese hele denne på en dag er nok mer enn hva som kan anses som fornuftig ja....

Å LESE hele denne idet hele tatt er muligens mer enn hva man kan kalle fornuftig i det hele tatt...

Elsker denne årstiden jeg også forresten, men jeg har nok ikke fått så mye farge da. Skulle gjerne hatt det (bli brun til bryllupet), men jeg satt ikke ute så mye i helga. Satt litt, men så var det så mye å gjøre når været var fint (alt fra å legge om dekk til å plante ut blomster (som måtte kjøpes først) og vips.... men deilig var det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...