Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Himmel og hav så tidlig dere er på'n!! Har fått unger og mamma på skolen. Det er generasjonsdag i dag så besteforeldrene skulle være med. Var 2 spente unger som reiste i dag tidlig. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Det hørtes gøy ut! Nå ble jeg litt lei meg for at bhg er stengt når svigers kommer oppover. :( Jaja, får sende dem avgårde så de får sett bhg neste gang de kommer oppover.

Skrevet
Og vi reiser sørover på fredag, hjemmom på onsdag, og nordover på torsdag morgen :ler:

:ler: ja, er det ikke typisk :ler:

Da gir jeg deg en :klem: nå. Mamma er her på  besøk fram til fredag engang, og da blir det ikke mye nett på meg. Synd at du forlater oss syns jeg! : :tristbla: Men vi snakkes på msn :)

:klem: til deg også. Ja, vi holder kontakten på msn :Nikke:

Syns også det er dumt at du forsvinner Sesi, og jeg klarer ikke helt å skjønne hvorfor, men vi er alle forskjellige, og du må gjøre det du mener er riktig for deg :klem:

Kommer sannsynligivs ikke innom her mer før du er borte, så du får ha det fint, men håper du kommer tilbake :klem:

:klem: til deg også

Himmel og hav så tidlig dere er på'n!! Har fått unger og mamma på skolen. Det er generasjonsdag i dag så besteforeldrene skulle være med. Var 2 spente unger som reiste i dag tidlig. :)

Så moro med generasjonsdag! Har jeg ikke hørt om før, men for en god idè!!

Skrevet

Veeeldig tidlig på'n ja dronninga :ler: huff! håper dagen i dag ikke gjør deg enda mer trøtt :klem:

Anne:

Så koselig! :) tenker det blir stas både for små og store! :klem:

Før alle forsvinner på påskeferie hit og dit, vil jeg bare benytte meg av anledningen til å ønske dere en;

riktig god påske!

Min skal i hvertfall fylles med god mat og drikke, sol, appelsiner og påskekrim i alle former :ler:

Skrevet

Hvilket minner meg på at jeg snart er ferdig med krimboka mi... :sur:

Skrevet
Hvilket minner meg på at jeg snart er ferdig med krimboka mi... :sur:

spør etter en anbefaling fra Daria. Er sikker på hun har noen gode på lager :)

Skrevet

Ja!! :-D Daria må bli vår ekspert med sine anbefalinger på de beste krimbøkene!

Skrevet

Nå leser jeg Nattsøsteren av Unni Lindell. VELDIG BRA!!! :)

Skrevet

Finner meg ikke i at ligaen nesten havner på side 2 :sjarmor:

Jeg er rastløøøøøs..................nå må det skje noe bøll snart.

Skrevet

*Lager masse bøll for Sjarmis*

:ler:

Skrevet

:grine: Hvorfor er det ingen her når jeg er her?

(Gruble..er det fordi det er natta? Sjarmtroll var her for litt siden og ble borte igjen? Er det fordi dere ikke vil ha mere med meg å gjøre? :overrasket: Eller..oj ja det er sent. Gå og legge seg ja.)

Skrevet

Ja, da var tiden kommet for meg til å ta farvel med dere alle. Det har vært en fryd å være en del av jenteligaen, og jeg kommer til å savne hver og en av dere.

:klem:

Gjest Flying Queen
Skrevet

Så du melder deg herved ut av ligaen du da?.. Hmm...

Ta godt vare på deg selv sesi! Hadet! :klem:

Skrevet

Tusen takk for alle bursdagshilsner!! :sjenert:

Nå titter sola frem også, det pleier alltid å være fint vær på min bursdag. :) Skal bare rydde vekk litt votter og skjerf ute i gangen, fyke rundt med dust-buster på stua, så er jeg klar for innrykk av diverse gavebringende besøkende. Også må jeg bake en krydderkake.

Ja, har de ikke med noe til meg, får de ikke komme inn! :ler:

Ja, da var tiden kommet for meg til å ta farvel med dere alle. Det har vært en fryd å være en del av jenteligaen, og jeg kommer til å savne hver og en av dere.

:klem:

Ha det bra Sesi!! Takk for nå. :klem::klem::klem::tristbla:

Skrevet

Herregud, hva er det med KG i dag? Det går sirupstregt. :sur:

Håper det ikke er pc'n her i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...