Gjest Flying Queen Skrevet 27. mars 2007 #8721 Del Skrevet 27. mars 2007 Skrev noe til deg om dette i bloggen jeg, FQ. Siden Sesi ikke har tilgang. ← Takk Jerle! Så det nå! Trist Sesi! Vi vil jo ikke at noen i ligaen skal bli borte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 27. mars 2007 #8722 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg kjeder meg..... Ja, sånn til opplysning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 27. mars 2007 #8723 Del Skrevet 27. mars 2007 Hehe Jeg kjeder meg litt jeg og......altså. Jo, jeg gjør det!! jeg går nesten på veggen av at det ikke skjer noe "ekstra". Og da sikter jeg ikke til alle de vanlige tingene som selvfølgelig skjer, men noe annet! Noe skikkelig, skikkelig gøy Ja, sikkert veldig mange som forstår meg nå Men sånn er det vel når man har det været man har nå om dagen, man blir jo ikke så rent lite våryr. Dronninga vår; jeg er så klar for bøll!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 27. mars 2007 #8724 Del Skrevet 27. mars 2007 Du kan komme til meg og prøve kjempehuska vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 27. mars 2007 #8725 Del Skrevet 27. mars 2007 Jaaaaaaaaa :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. mars 2007 #8726 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg er herved msn-nybegynner. Hvem vil ha min fantastiske adresse? ← Jeg vil! men det forespørsel/space greiene skjønte jeg ikke. Lære noe hver dag, ja... ← Det skjønte ikke jeg noe av heller. Fikk liksom ikke godtatt. Men så satt jeg og pratet med Annie, og plutselig kunne jeg bare godkjenne og da var det i orden liksom. Men skjønte egentlig ikke noe av det Aldri for sent:) Og jeg er i nærheten av deg i påsken også Så klart det gjelder deg!!! ← Også er ikke vi hjemme (bortsett fra onsdag kveld da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesi Skrevet 28. mars 2007 #8727 Del Skrevet 28. mars 2007 Takk Jerle! Så det nå! Trist Sesi! Vi vil jo ikke at noen i ligaen skal bli borte!!! ← Nei, jeg har veldig liten lyst til å bli borte fra ligaen jeg også, men når jeg fant ut at en lukket blogg ikke innebærer at den er lukket takker jeg for meg..Kommer til å savne dere!! Også er ikke vi hjemme (bortsett fra onsdag kveld da) ← Jeg kommer på dine trakter lørdagen før påske, men drar videre allerede søndagen (til Annies trakter ) og kommer ikke tilbake til dine trakter før torsdagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 28. mars 2007 #8728 Del Skrevet 28. mars 2007 Nei, jeg har veldig liten lyst til å bli borte fra ligaen jeg også, men når jeg fant ut at en lukket blogg ikke innebærer at den er lukket takker jeg for meg..Kommer til å savne dere!! Jeg kommer på dine trakter lørdagen før påske, men drar videre allerede søndagen (til Annies trakter ) og kommer ikke tilbake til dine trakter før torsdagen.. ← Jammen du har da vel ingenting å være redd for? Du har jo ikke sagt "noe"?.. Men dette er jo selvfølgelig din avgjørelse da.. Jeg liker heller ikke at det er noen fremmede inne i bloggen vår, men har alltid visst at de var der.. Stoler som sjarmtroll sier på taushetsplikten deres.. Skal du hit til helga ja! Det er sååå nydelig vær her nå! Gleder meg så til påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesi Skrevet 28. mars 2007 #8729 Del Skrevet 28. mars 2007 Jammen du har da vel ingenting å være redd for? Du har jo ikke sagt "noe"?.. ← Har ikke sagt noe "farlig", men det jeg har sagt har jeg sagt i troen på at jeg har oversikt over hvem jeg har sagt det til, og det har jeg jo ikke hatt. Jeg var ikke klar over at det var moderatorer der inne, og jeg vet jo ikke hvem moderatorene er, men for alt jeg vet kan jo det være noen som nå plutselig vet hvem jeg er, for jeg har jo vært veldig åpen overfor dere..og da hjelper det ikke for meg at de har taushetsplikt..Ikke kan man være sikker på at noen holder taushetsplikten heller, har vært borti mye rart der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 28. mars 2007 #8730 Del Skrevet 28. mars 2007 Har ikke sagt noe "farlig", men det jeg har sagt har jeg sagt i troen på at jeg har oversikt over hvem jeg har sagt det til, og det har jeg jo ikke hatt. Jeg var ikke klar over at det var moderatorer der inne, og jeg vet jo ikke hvem moderatorene er, men for alt jeg vet kan jo det være noen som nå plutselig vet hvem jeg er, for jeg har jo vært veldig åpen overfor dere..og da hjelper det ikke for meg at de har taushetsplikt..Ikke kan man være sikker på at noen holder taushetsplikten heller, har vært borti mye rart der... ← Jeg skjønner hva du mener. Jeg liker heller ikke å utlevere meg til mennesker jeg ikke vet hvem er. Men det var bare det at jeg ikke synes at du i utgangspunktet har sagt så mye om deg selv, eller vært så åpen. I alle fall ikke i forhold til mange av oss andre. Men det er kanskje en prinsippsak for deg. Jeg er enlig i at man skal være forsiktig med å utlevere seg for mye på nett. Også på KG!! Så lenge det er på KG vi er, så får vi bare forholde oss til reglene. -og det er veldig trist hvis ligaen blir splittet opp eller skilt pga det.. Håper du kommer tilbake. Har du forresten funnet en "deadline" for når du skal slette deg?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesi Skrevet 28. mars 2007 #8731 Del Skrevet 28. mars 2007 Har du forresten funnet en "deadline" for når du skal slette deg?.. ← Jeg forsvinner fredag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 28. mars 2007 #8732 Del Skrevet 28. mars 2007 Sent eller tidlig? Må si hadet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesi Skrevet 28. mars 2007 #8733 Del Skrevet 28. mars 2007 Sent eller tidlig? Må si hadet... ← Midt på dagen en gang, tenker jeg...tenker jeg tar hadet runden på morgenen, og deretter sender PM til en av moderatorene om å slette meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 28. mars 2007 #8734 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg er på kontoret hele fredag jeg, så da ser jeg deg helt sikkert her inne. Dessuten så har jo du msn adressen min fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 28. mars 2007 #8735 Del Skrevet 28. mars 2007 Sesi; Det var jo veldig trist at du vil slette deg da. Du har jo og vært med i ligaen så og si fra starten av! Ellers så skrev jeg noe om det i bloggen, men det går på det dronninga vår skrev her inne. Forstår alle argumentene dine, vi har vel alle hatt noen runder med oss selv ang det. Jeg for min del har jo visst en stund at moddene har rettigheter til det de gjør. Det har vi sett tidligere der inne. Jeg for min del har aldri vært bekymret over moddene, jeg MÅ bare stole på taushetsplikten deres i første omgang. Videre er det vel små sjangser for at det viser seg å være naboen liksom Men, du kan etter min mening være trygg altså. Du har ikke som jeg har registrert delt mye i det hele tatt. Av alle oss i ligaen er vel du en av de som har delt mindre ting om deg og livet ditt, som dronninga sa, i motsetning til oss andre Men igjen, dette handler om personlige prinsipper og ikke minst å bevare tryggheten sin! Og det er det viktigste av alt Den dagen man ikke føler seg "trygg" nok her inne av ulike grunner, da er tiden inne for å gjøre noe. Du må ha lykke til med alt! og takk for tiden i ligaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. mars 2007 #8736 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg kommer på dine trakter lørdagen før påske, men drar videre allerede søndagen (til Annies trakter ) og kommer ikke tilbake til dine trakter før torsdagen.. ← Og vi reiser sørover på fredag, hjemmom på onsdag, og nordover på torsdag morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. mars 2007 #8737 Del Skrevet 29. mars 2007 Midt på dagen en gang, tenker jeg...tenker jeg tar hadet runden på morgenen, og deretter sender PM til en av moderatorene om å slette meg. ← Da gir jeg deg en nå. Mamma er her på besøk fram til fredag engang, og da blir det ikke mye nett på meg. Synd at du forlater oss syns jeg! : Men vi snakkes på msn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 29. mars 2007 #8738 Del Skrevet 29. mars 2007 God morgen! Tidlig på'n ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. mars 2007 #8739 Del Skrevet 29. mars 2007 God morgen FQ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. mars 2007 #8740 Del Skrevet 29. mars 2007 Syns også det er dumt at du forsvinner Sesi, og jeg klarer ikke helt å skjønne hvorfor, men vi er alle forskjellige, og du må gjøre det du mener er riktig for deg Kommer sannsynligivs ikke innom her mer før du er borte, så du får ha det fint, men håper du kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå