Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

:klem: til dere for å ha fått meg på et så godt humør en sen søndag :)

Hm.....fikk nesten litt sånn "gammel jenteliga følelse" jeg nå!

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Guri malla! Miss España tar virkelig fra meg nattesövnen nå. Men har jeg sittet så lenge, må jeg jo se det ferdig. Heier på Miss Tenerife eller hun ene baskiske (husker ikke hva provinsen heter)! :hoppe: Kjaersten sovna på sofaen for leeenge siden. :ler:

Kosemosing: :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bizcaya var det, hun baskiske jenta. Hadde glemt Barcelona, hun var jo kjempesöt! Nå blir det spennende å se hvem som vinner! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta-da-da. And the winner is:

Miss Gipuzkoa (det er Baskerland. San Sebastian ligger der)

Hun er jo kjempepen, men hun var så alvorlig så jeg hadde ikke lagt så godt merke til henne. Når hun smiler er hun helt nydelig!

Ja, ja, nå skal denne dama gå og legge seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå trenger jeg en oppmuntring... Holder på å kopiere hele den gamle bloggen! DÆVEN DØTTE for en jobb!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom ikke inn i den nye bloggen, men det spiller vel heller ingen rolle siden jeg er borte om en dag eller to, men jeg håper dere alle har en strååålende tirsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampyra
Jeg kom ikke inn i den nye bloggen, men det spiller vel heller ingen rolle siden jeg er borte om en dag eller to, men jeg håper dere alle har en strååålende tirsdag :klem:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Sikker på at du vil forsvinne??? :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke inn i den nye bloggen -og jeg har ikke planer om å forsvinne med det første... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:klem: Sikker på at du vil forsvinne??? :grine:

Nei...men Sesi kommer til å forsvinne, så får vi se etterhvert, når tankene har landet.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Savner deg Sesi! Ikke glem at vi har en avtale til sommeren da! ;)

Det glemmer jeg ikke!! Og du...vi holder vel kontakten på msn?? (Det gjelder for øvrig flere av dere!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...