Annie Skrevet 25. mars 2007 #8661 Skrevet 25. mars 2007 Klokka på KG har ikke stillt seg. Eller må vi gjøre det selv? Nå er den 03.34 her nemlig...
Impala Skrevet 25. mars 2007 #8662 Skrevet 25. mars 2007 Det der med klokka på KG kommer opp hver gang vi flytter. Kan de ikke bare ha det sånn at det går automasikt :klø: Er ellers en nyyyydelig dag her idag, og først skal jeg male første strøk på kjøøkenet, også skal jeg ut og rake
Gjest Sabia Skrevet 25. mars 2007 #8663 Skrevet 25. mars 2007 Tiltakslyst kom min vei.... Jeg har ihvertfall satt på en vaskemaskin - det er da noe!! Og så har vi hatt en kaffekopp på verandaen i sola - og det er vel så viktig!! Ha en fin søndag jenter!
loffen Skrevet 25. mars 2007 #8664 Skrevet 25. mars 2007 Jeg har også kost meg på terrassen med :kaffe: i dag. Og vasket TO maskiner med klær! Utenom det har jeg ikke gjort en dritt.
Gjest Dallandra Skrevet 25. mars 2007 #8665 Skrevet 25. mars 2007 Tror jeg har vasket fire eller fem maskiner med klær jeg... og så har jeg bakt brød. Men that's it. Jo, og så har jeg på ungene.
cocco Skrevet 25. mars 2007 #8666 Skrevet 25. mars 2007 Mitt første innlegg her på KG, gratuler meg!! Eller.......var dette egentlig min dagbok?? hm......midlertidig hukommelsestap her I'm back og nå skal det vare. Ikke noe mer av dette tullet med å være her mindre.
Gjest Flying Queen Skrevet 25. mars 2007 #8668 Skrevet 25. mars 2007 Gudsjelov ny blogg sjarmis! Nå får jeg ro i sjela igjen..
cocco Skrevet 25. mars 2007 #8669 Skrevet 25. mars 2007 Ååå herlig velkomst fra favorittjentene mine jo! :-D Nå er det om ikke lenge ny blogg ja........og slapp av, dere er alle med på flyttelasset I morgen har vi nyåpning tror jeg. Jeg er raaaastløs..... Sist jeg var ute var bare med på å forsterke det i grunn. Er det noen som sa våryr? Ikke vet jeg annet enn at jeg er klar for some action
Gjest Flying Queen Skrevet 25. mars 2007 #8670 Skrevet 25. mars 2007 I morgen?!?! Åj, skrev jeg i feil blogg jeg da..
Gjest Flying Queen Skrevet 25. mars 2007 #8671 Skrevet 25. mars 2007 Klar for some action sjarmis?!?!?! I'm in!!!!
Amadea Skrevet 25. mars 2007 #8672 Skrevet 25. mars 2007 Gleder meg til nyåpning i morgen! Nå er det Miss España på TVen her, så da lurer jeg på om jeg skal se det. Men kjaersten vil ikke! Vi er et rart par...
Gjest Flying Queen Skrevet 25. mars 2007 #8673 Skrevet 25. mars 2007 Gleder meg til nyåpning i morgen! Nå er det Miss España på TVen her, så da lurer jeg på om jeg skal se det. Men kjaersten vil ikke! Vi er et rart par... ← Dere er ett perfekt par, snuppa!!!!
Gjest Dallandra Skrevet 25. mars 2007 #8674 Skrevet 25. mars 2007 Mitt første innlegg her på KG, gratuler meg!! Eller.......var dette egentlig min dagbok?? hm......midlertidig hukommelsestap her I'm back og nå skal det vare. Ikke noe mer av dette tullet med å være her mindre. ← Godt å se deg igjen!
Gjest Sabia Skrevet 25. mars 2007 #8675 Skrevet 25. mars 2007 Klar for release party imorra jeg altså!!!! Heeelt i tråd med mitt nye image!!!!
Gjest Vampyra Skrevet 25. mars 2007 #8676 Skrevet 25. mars 2007 Åja!!! Ny blogg!! Jeg er også grusomt våryr sjarmis, og byturer har absolutt ingen god virkning
loffen Skrevet 25. mars 2007 #8678 Skrevet 25. mars 2007 Mitt første innlegg her på KG, gratuler meg!! Eller.......var dette egentlig min dagbok?? hm......midlertidig hukommelsestap her I'm back og nå skal det vare. Ikke noe mer av dette tullet med å være her mindre. ← Der var du ja! Godt å se deg!
cocco Skrevet 25. mars 2007 #8679 Skrevet 25. mars 2007 I morgen?!?! Åj, skrev jeg i feil blogg jeg da.. ← Nei, vi fikk jo oppklart det Klar for some action sjarmis?!?!?! I'm in!!!! ← Og JAA! jeg er så klar.......du aner det ikke Gleder meg til nyåpning i morgen! Nå er det Miss España på TVen her, så da lurer jeg på om jeg skal se det. Men kjaersten vil ikke! Vi er et rart par... ← Jaaaa, jeg og! :-D det føles faktisk....veldig bra!! Og siden jeg ikke har skrevet så mye i det siste, så er det endel å skrive nå Neeeei det er helt normalt etter hva jeg har opplevd, det min erfaring og så jeg støtter deg! Godt å se deg igjen! ← TAKK! dere er jo kjempe søte! det var ekstra godt å være tilbake og nå skal jeg si dere, virkelig
cocco Skrevet 25. mars 2007 #8680 Skrevet 25. mars 2007 Klar for release party imorra jeg altså!!!! Heeelt i tråd med mitt nye image!!!! ← Det er godt vennen du vet jeg er med på det meste Åja!!! Ny blogg!! Jeg er også grusomt våryr sjarmis, og byturer har absolutt ingen god virkning ← Hehe! jeg ser deg snuppa er så enig......hm. Dette MÅ vi jo bare gjøre noe med Bloggen får bli stedet hvor vi planlegger våre lumske planer for våren Sjarmis is back! OG det var på tide!!!! ← Jaaa, det var på tide! takk for "velkomsten" Der var du ja! Godt å se deg! ← :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå