Gjest Dallandra Skrevet 14. mars 2007 #8521 Skrevet 14. mars 2007 Jeg sletter forresten dagboka mi og skal forsøke å være uten dagbok en stund .... () Det ble bare sykdom og elendighet der. Inntil videre iallfall satser jeg på å bruke bloggen min litt mer. Så er dere informert
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2007 #8522 Skrevet 14. mars 2007 FQ: Jeg må bare presisere at jeg ikke lo av deg da! Jeg bare fnisa sånn rent generelt. ← Duuuu altså!!! Jeg sletter forresten dagboka mi og skal forsøke å være uten dagbok en stund .... ← Jeg ble helt stressa etter at jeg sletta min jeg, men etterhvert ble det bare godt! Kanskje fordi jeg skriver litt i dagboken min inne på FM.. Men lykke til uten dagbok!
Gjest Dallandra Skrevet 14. mars 2007 #8525 Skrevet 14. mars 2007 Savner dagboka mi allerede jeg, det blir liksom ikke det samme å måtte ta omveien innom bloggen min... ... skal se det dukker opp en ny etterhvert. Ja, jeg må fjerne linken i signaturen min, skal se om jeg får gjort det med en gang. Mannen har vært og handlet 4årsgave i dag: Ordentlig kraftig tråtraktor MED frontlaster! Han er i ferd med å montere den inne på spisestua nå. Tenker det er en gutt som blir glad på fredag! Vurderer å be ham gå inn på spisestua og hente noe for meg på fredags ettermiddag...
Annie Skrevet 14. mars 2007 #8526 Skrevet 14. mars 2007 Stå klar med kamera eller videokamera når han finner den. Sånne øyeblikk MÅ man ha minne av!
Gjest Dallandra Skrevet 14. mars 2007 #8527 Skrevet 14. mars 2007 Ja, jeg har tenkt tanken. Har ikke videokamera, så det må bli kamera. Men det duger, det også!
loffen Skrevet 14. mars 2007 #8528 Skrevet 14. mars 2007 Jeg sletter forresten dagboka mi og skal forsøke å være uten dagbok en stund .... () Det ble bare sykdom og elendighet der. Inntil videre iallfall satser jeg på å bruke bloggen min litt mer. Så er dere informert ← Ja, særlig. Det varte lenge.
Gjest Dallandra Skrevet 14. mars 2007 #8529 Skrevet 14. mars 2007 Og hvorfor tror du jeg gapskratta midt inni der da loffen... Har littegranne selvinnsikt da...
Gjest Vampyra Skrevet 14. mars 2007 #8531 Skrevet 14. mars 2007 Lurer på om jeg blit tatt inn i varmen i bloggen til sjarmtroll igjen jeg
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2007 #8532 Skrevet 14. mars 2007 Lurer på om jeg blit tatt inn i varmen i bloggen til sjarmtroll igjen jeg ← Klart du blir det! Hun har ikke vært her så mye i det siste! Men i morgen kommer hun til meg, så da skal jeg minne henne på det! Thihi, æ glær mæ!
Gjest Dallandra Skrevet 14. mars 2007 #8533 Skrevet 14. mars 2007 Tenker jeg du gjør ja FQ!! Gi henne en klem fra meg!
Annie Skrevet 15. mars 2007 #8535 Skrevet 15. mars 2007 Klart du blir det! Hun har ikke vært her så mye i det siste! Men i morgen kommer hun til meg, så da skal jeg minne henne på det! Thihi, æ glær mæ! ← JEG HAR HATT BESØK!!!!! Sjarmis og FQ har vært her!!! Skriver mer i bloggen jeg tror jeg.... Sånn for å ikke utlevere for mye her Kan sende deg PM kopi av innlegget Vampis
Amadea Skrevet 15. mars 2007 #8538 Skrevet 15. mars 2007 Nå er det kanskje for seint Loffen, men det er sikkert ikke lurt å sykle når man har bronkitt. God bedring! Tror dere det er lurt å dra på step når man egentlig ikke har lyst? :klø: Hvoooooor er motivasjonen min?
Annie Skrevet 15. mars 2007 #8539 Skrevet 15. mars 2007 Herremin så mye trening det var her plutselig da!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå