loffen Skrevet 6. mars 2007 #8462 Skrevet 6. mars 2007 FQ, ser ikke jeg, har du ny avatar? Må oppdatere....
loffen Skrevet 6. mars 2007 #8464 Skrevet 6. mars 2007 Nei det hjalp ikke. Kan ikke se noe drink. Jeg har akkurat spist en snickers til :kaffe: min. Kjenner den fant seg godt til rette sammen med det andre som henger over beltet. (Ikke gravid i denne sammenheng men feit )
Annie Skrevet 6. mars 2007 #8466 Skrevet 6. mars 2007 Kjempe gøy! Jeg foreslår at ALLE i ligaen bruker samme avatar! Vi burde faktisk lage en logo for ligaen! Tror vi hadde klart å forvirre hele KG.. En flokke kåte høner med samme avataren!!!! Nei, fy da!.... ← JAAAA! Lik avatar til alle i Ligaen hadde vært perfekt! Den må jo være rosa, og helst ha noe bling...
Impala Skrevet 7. mars 2007 #8469 Skrevet 7. mars 2007 Tenk på den Jenteligakolleksjonen vi kommer til å få etterhvert
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2007 #8470 Skrevet 7. mars 2007 Hva om at logoen er en søt, rosa høne? Passer bra!
loffen Skrevet 7. mars 2007 #8472 Skrevet 7. mars 2007 Får ikke sett den nye avataren din jeg Qeenie. For du har bytta ikke sant? Eller driver dere bare å lurer meg? Hva? Hva? Spiser is til :kaffe: min idag. Men jeg har vært og svømt 1000m i formiddag, så da har jeg ikke dårlig samvittighet. Første gangen i bassenget siden leenge før jul... Alt er så mye lettere nå når jeg kjenner vårlukta komme smygende! 18 dager til sommertid!
Gjest Dallandra Skrevet 7. mars 2007 #8473 Skrevet 7. mars 2007 Så flink du har vært i dag loffen!!! Ja, nå er det snart vår!! Jeg satt ute på trappa og drakk te og spiste appelsin i sola i dag, det var så herlig. Så klarte jeg ikke å dy meg... jeg MÅTTE bare bort i blomsterbedet og titte. Og tror dere jammen ikke at det spirer! Noen av løkene har begynt å spire, jeg tror det må være snøklokker eller blåstjerner... TENK!!! Så herlig!!! Ellers har mannen bestemt at jeg skal være hjemme med influensa i morgen. Nå har jeg spist piller og gått på jobb mange dager nok, sier han. Jeg får vel ta med meg pcen opp i senga da tenker jeg
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2007 #8474 Skrevet 7. mars 2007 Vi bare tuller med deg loffen! Jeg har ikke bytta!!! Ehh.. joda! Jeg har en drink.. Ser du ikke den? Så rart.. Trykk F5 da... Lurt å holde sengen Dallandra. Hvis ikke så kan det jo hende at du får feber, og da kan du jo ikke gå i høyhalset genser!!
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2007 #8475 Skrevet 7. mars 2007 Så flink du har vært i dag loffen! Jeg vil også være fliiiink! Her har det vært nydelig vår vær i dag! Strålende sol. Gleder meg såå til påske og til sommer nå!
Gjest Dallandra Skrevet 7. mars 2007 #8476 Skrevet 7. mars 2007 Lurt å holde sengen Dallandra. Hvis ikke så kan det jo hende at du får feber, og da kan du jo ikke gå i høyhalset genser!! ← ...vel... jeg har vel døyvet feber med piller nå i en par-tre døgn så FÅR feber gjør jeg nok ikke
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2007 #8477 Skrevet 7. mars 2007 VÅÅÅÅÅÅR!!!! Jeg fikk en sinnsyk vårfølelse da jeg kjørte hjem fra treninga i stad!! Og så sinnsykt våryr jeg ble Bare så synd de tankene involverte alle andre enn min samboer
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2007 #8479 Skrevet 7. mars 2007 Vet du har hatt feber Dallandra. Synes bare jeg var sååå hinsides morsom med den kommentaren med genseren, skjønner du.. Neimen Vampis da.. Huff..
loffen Skrevet 7. mars 2007 #8480 Skrevet 7. mars 2007 Vi bare tuller med deg loffen! Jeg har ikke bytta!!! Ehh.. joda! Jeg har en drink.. Ser du ikke den? Så rart.. Trykk F5 da... ← Det virket!! F5 er tingen, takk! Den drinken var lekker. Ble tørst. VÅÅÅÅÅÅR!!!! Jeg fikk en sinnsyk vårfølelse da jeg kjørte hjem fra treninga i stad!! Og så sinnsykt våryr jeg ble Bare så synd de tankene involverte alle andre enn min samboer ← Uffda...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå