Gjest Dallandra Skrevet 2. mars 2007 #8401 Skrevet 2. mars 2007 Hva? Allerede??? NEEEEEIIIIIIIIIIII???????????? Vil ha enda en uke vinterferie!!!
Impala Skrevet 2. mars 2007 #8403 Skrevet 2. mars 2007 Jeg kunne også tenkt meg vinterferie Men fra august blir det jo laaang "ferie"
loffen Skrevet 2. mars 2007 #8406 Skrevet 2. mars 2007 Må jo trimme litt jeg også. Mannen tørker støv. Så da sitter jeg her og slapper av. Nå har jeg riktignok vært mye oppe i natt med datteren vår som har 40 i feber stakkars, så jeg er liksom unskyldt fra å gjøre så mye. Også har jeg jo dessuten litt vondt i halsen.. GOD HELG!
MellonCollie Skrevet 3. mars 2007 #8409 Skrevet 3. mars 2007 I dag gikk min samboer og la seg tidlig fordi han skal på skolen imorgen, så jeg tenkte å surfe litt nett før jeg la meg. Det endte med at jeg forvilla meg inn i denne tråden, og ble helt hekta!! Leste så langt som til at du sendte mail nr 2 til Dansken, men ga meg der. Håper uansett det ble en happy ending Utrolig koselig tråd i alle fall, så tenkte bare å legge igjen et spor på at jeg var innom midt på natta! Kanskje på tide å snike seg inn til samboer nå.. god natt
Gjest Dallandra Skrevet 3. mars 2007 #8410 Skrevet 3. mars 2007 Du er ikke den første som har blitt hekta her inne MellonCollie!! God helg alle sammen!
Annie Skrevet 3. mars 2007 #8411 Skrevet 3. mars 2007 Men fordelen er at vi vet slutten Dallis. Det får ikke nye vite...
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2007 #8412 Skrevet 3. mars 2007 Men fordelen er at vi vet slutten Dallis. Det får ikke nye vite... ← Nå var du slem
Annie Skrevet 3. mars 2007 #8413 Skrevet 3. mars 2007 PØH, bare opplyser. Kjedelig å lese helt til slutten og ikke få vite hvordan det gikk vel?
Gjest Dallandra Skrevet 3. mars 2007 #8414 Skrevet 3. mars 2007 Sant nok. Burde vært en warning i begynnelsen av denne tråden egentlig: "OBS OBS!!! Rundt side ørtogørti så blir det ingen mer info om det som gjør denne tråden så spennende, og det blir bare vås og fjas fra jenteligaen! Så du må bare lese, men vit at du ikke får vite slutten! "
MellonCollie Skrevet 3. mars 2007 #8415 Skrevet 3. mars 2007 Hahaha, det har dere helt rett i, jeg stemmer for at det blir lagt inn advarsel! Skulle jo selvsagt gjerne visst hvordan det gikk, men titta litt rundt og skjønner det som at Sjarmtroll har slutta å prate offentlig om saken, og det skjønner jeg godt. Det var jo rimelig mye aktivitet på tråden Så jeg holder meg til det jeg vet, nemlig at det var utrolig morsomt at hun turde å stå på som hun gjorde! En liten romantisk sak å glede seg over midt på natta, hehe... Så dere får bare fortsette å fjase som dere vil her!
Annie Skrevet 3. mars 2007 #8416 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Tror nok at det å få oss til å slutte å fjase er vanskeligere enn å få oss til å fortsette med det... Endret 3. mars 2007 av Annie
Annie Skrevet 3. mars 2007 #8418 Skrevet 3. mars 2007 Hva jeg mener? :klø: bare det at Jenteligaen er ganske sterk som gruppe, og det er vanskelig å få oss til å slutte med KG, nettopp pga Jenteligaen. Skjønner?
Daria Skrevet 3. mars 2007 #8419 Skrevet 3. mars 2007 Tror nok at det å få oss til å slutte å fjase er vanskeligere enn å få oss til å fortsette med det... ← Fjase? Vi? :klø: Det har vi ikke sett...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå