Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Du får nok svar. Utifra det jeg har tydet tidligere virker han så absolutt interessert :D Ha bare is i magen. Vet det, lett å si det, men vanskeligere å følge. Men du vet den som venter på noe godt.... ;) Ja, jeg hadde verdens beste sommer. Og det varmer fortsatt når jeg tenker på den :sjenert: Er noe med den aller første store kjærligheten, gitt! :hjerter_rundt:

Nei, nå ble det litt vel mye mimring på meg her :lol:

Det er godt å mimre :)

Is i magen ja :ler: jeg er vel ikke kjent for å ha det ;)

Men hva kan jeg gjøre, ikke annet enn å vente.. :sur::forvirret:

Hadde jeg VISST at jeg ventet på noe godt (som i at det ender med noe mer enn dette) da skulle jeg gladelig ventet leeenge på ham :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Kanskje jeg og leverer inn skriftlig søknad hos Jenteligaen?  :sjarmor: 2 eksemplarer? 3?? *knis*

Jaaaa, klart du skal :sjarmor:

Du er selvfølgelig med i Jenteligaen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Har vært nettløs i hele dag....dvs jeg dro ut nettkontakten i går fordi jeg jobber *ikke* effektivt når jeg kan komme meg på nett med et tastetrykk  :sjenert: Måtte innom her med engang jeg gav meg selv en pause  :ler:

Håper Dansken sender deg mail snart... Jeg tror han er lik min kjære; en sånn som må ha formuleringene rett før han skriver noe! Da kan det jo fort ta litt tid  :ler:

Tror det skal bli spennende ja... Gleder meg masse, er liksom på tide å gå det neste steget nå. Egentlig greit at vi har vært nødt til å ta ting med ro, forholdet begynte rimelig stormfullt og jeg tror kanskje vi hadde flytta sammen litt i forteste laget om vi hadde bodd på samme sted  :sjenert: Synes det er greit at vi har fått blitt kjent med hverandre før vi nå skal flytte sammen, blir liksom litt...vet ikke... mer seriøst? Jeg rushet alt med x'n, samboerskap og forlovelse og hele pakken på bare noen måneder, og det gikk jo ikke i lengden, så da er det greit å faktisk bli sikre på hverandre først  :sjenert:

Har vært i England siden august 2003, så det blir nesten 3 år innen jeg flytter hjem i midten av juli. Har gått kjempefort! Skremmende fort faktisk! Har 13 dager igjen til min siste innlevering, men må være her i UK litt lengere pga avslutningsshow og sermoni og det hele (jeg skal ha på meg sånn kappe og hatt som de har i amerikanske filmer...nais!  :ler: )

Høres veldig bra ut det der, drømmeforhold dere har da :smilbla:  Har vært det inntrykket jeg har hatt i løpet av disse årene, vi _må_ jo snakke masse sammen skal vi ha kontakt og jeg tror det skal gå greit å overføre det når vi blir samboere og... Har ikke kranglet enda i hvertfall, og det er jo utrolig for en som tidligere kastet ting i veggen med jevne mellomrom  :sjenert:  ...må innrømme at jeg ikke savner det heller, ønsker jeg spenning i hverdagen så stikker jeg og hopper i fallskjerm eller noe  :ler:

Nå håper jeg Dansken svarer snart! Skjønner han ikke at det er en hel Jenteliga som venter på svar eller???!

:mrgreen:

Så gøy å være utenlands i noen år!

Har du hatt det fint?

Der ser man, kanskje nettopp avstandsforhold ikke trenger å være et hinder - men en fordel for mange!

Det kan jo skape et veldig sterkt grunnlag tror jeg, som du sier, fordi man MÅ faktisk kommunisere masse på "andre" måter.

Og lærer hverandre å kjenne kanskje enda bedre før man tar steget til å bli fristet til å flytte sammens etc :)

Flytter du tilbake til et sted med gamle venner etc? det tenker jeg skal bli godt bare det, å kunne være med alle de du er glad i oftere!

Dritkult med kapper og sånne hatter da :sjarmor: sikker en artig opplevelse å ta med seg :)

Håper og han svarer snart, det gjør jeg jo.

Men det er ikke som om det ikke er "greit" at han ikke svarer pronto, det kan være maaange grunner til det. Både praktiske og annet.

Men det er vel bare det at det gnager et eller annet i bakhodet mitt :forvirret:

om det har med kompisen/jenta å gjøre, eller gjester her inne på forumet som antyder at det er sikkert at han får se tråden/at jeg har utlevert for mye - det klarer jeg ikke å si..

hm.

Fader og, det er så irriterende å bli sittende med sine egne tanker om sånt :ler:

Og jeg tenkte tidligere i dag, at nå skulle jeg ikke vente på det på den måten, det fikk komme når det kommer.

MEN JEG KLARER JO IKKE DET :sur:

Jeg kan bare innrømme det først som sist; jeg håper MASSE på å høre fra ham igjen, ikke bare en gang - men mange ganger :tristbla::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Her har jeg tydeligvis vært borte for lenge. Hele 4 nye sider.... Nei tror nok barna får klare seg uten mor til dette bryllupet med dansken er i havn :)

*venter fortsatt i lag med sjarmtroll*

PS: du har ikke utlevert for mye, skulle gjerne visst mer jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Her har jeg tydeligvis vært borte for lenge.  Hele 4 nye sider.... Nei tror nok barna får klare seg uten mor til dette bryllupet med dansken er i havn :)

*venter fortsatt i lag med sjarmtroll*

PS: du har ikke utlevert for mye, skulle gjerne visst mer jeg :ler:

:klem: godt å høre.. ikke at barna må klare seg uten mor :ler:

men at du syns jeg ikke har utlevert for mye :)

godt at dere venter med meg skal jeg si deg, kjempe koselig er det! :blomst:

I mellomtiden må jeg bare :dusje: når det kommer til Dansken.

Jeg er sikker på at hadde jeg hatt kontakt med ham i kveld, så hadde jeg hoppet i det og spurt om jeg skulle satt meg på neste fly med retning Danmark :ler:

Uansett grunn til at han ikke har svart enda, slik "taktikk" funker en stund på meg, jeg får ikke MINDRE lyst på kontakt :sjenert::ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
Så gøy å være utenlands i noen år!

Har du hatt det fint?

Der ser man, kanskje nettopp avstandsforhold ikke trenger å være et hinder - men en fordel for mange!

Det kan jo skape et veldig sterkt grunnlag tror jeg, som du sier, fordi man MÅ faktisk kommunisere masse på "andre" måter.

Og lærer hverandre å kjenne kanskje enda bedre før man tar steget til å bli fristet til å flytte sammens etc :)

Flytter du tilbake til et sted med gamle venner etc? det tenker jeg skal bli godt bare det, å kunne være med alle de du er glad i oftere!

Har hatt det råfint her borte! Det frister absolutt til gjentakelse, så jeg må nok dra ut igjen senere tenker jeg... På en måte veldig lei meg for at det er over snart, men samtidig så skal det bli godt å flytte hjem til Norge, er litt lei av hybelliv gitt. Vet ikke helt hvor jeg flytter enda, er heller ikke 100% sikkert at jeg flytter til Norge, selv om det er det jeg helst vil. Har søkt på master i Oslo og Bergen (+ på Ås), ingen av stedene har jeg _så_ mange gamle venner, men noen er det jo... Har bodd i Trondheim i mange år og har de fleste vennene mine der, men desverre så er det verken skole- eller noe særlig med jobbmuligheter der så... I utgangspunktet så havner vi nok til slutt på Østlandet uansett, kjæresten er fra Romeriket og i Oslo-området så er det jobber til oss begge (håper i hvertfall kjæresten får noe positivt svar der snart...eksiltilværelsen på vestlandet frister visst ikke så mye lenger ;)), dessuten er det mye greiere å dra til Trondheim derfra :)

Dritkult med kapper og sånne hatter da :sjarmor: sikker en artig opplevelse å ta med seg :)

Tror det blir litt merkelig jeg... og jeg er supernervøs for hva jeg skal ha på meg under den derre kappa... hva som er vanlig og ansett som ok...

Håper og han svarer snart, det gjør jeg jo.

Men det er ikke som om det ikke er "greit" at han ikke svarer pronto, det kan være maaange grunner til det. Både praktiske og annet.

Men det er vel bare det at det gnager et eller annet i bakhodet mitt :forvirret:

om det har med kompisen/jenta å gjøre, eller gjester her inne på forumet som antyder at det er sikkert at han får se tråden/at jeg har utlevert for mye - det klarer jeg ikke å si..

hm.

Fader og, det er så irriterende å bli sittende med sine egne tanker om sånt :ler:

Og jeg tenkte tidligere i dag, at nå skulle jeg ikke vente på det på den måten, det fikk komme når det kommer.

MEN JEG KLARER JO IKKE DET :sur:

Jeg kan bare innrømme det først som sist; jeg håper MASSE på å høre fra ham igjen, ikke bare en gang - men mange ganger :tristbla:  :hjerter_rundt:

Det kommer nok en mail snart... Det er jo ikke sikkert at han har tilgang på nett hele tiden og mye kan jo skje som gjør at ting tar tid! Synes fremdeles ikke du har utlevert for mye her, vi vet jo vitterlig ikke mye om deg og han i det hele tatt... Dansker er det flusst av så :) Du får nok mail snart skal du se :klem:

Men nå er det litt mer skolearbeidjobbing her før jeg tusler til køys! Så satser vi på mail fra Dansken i morgen!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sjarmtroll og dere andre!

Nå har jeg vært masse ute i hagen min de 2 siste dagene, og ikke fått tittet her så mye som jeg ville. Jeg har gått helt amok med å plante sommerblomster i maange krukker. Det ble såå fint! Flere har spurt meg om jeg virkelig tar sjansen så tidlig på året, men ja - det gjør jeg. Nå er det jo så deilig og varmt at det kan umulig bli mer frost? Dessuten er jeg alt for utålmodig til å vente til etter 17mai! :)

Hver gang jeg titter innom jenteligaen bruker jeg laang tid på å lese alle nye sider siden sist! :ler:

Jeg synes fremdeles ikke du har sagt for mye Sjarmtroll! Dette er da bare koselig! Dansken har sikkert ikke vært her inne og lest. :ler: Han tar seg bare god tid til å svare mens hans tenker på deg!

Kan du forresten huske akkurat hvordan han ser ut? Høres rart ut kanskje, men alltid når jeg har vært skikkelig forelska har jeg hatt problemer med å huske ansiktet til den utkårede! :ler: Håpløst..Er det noen av dere andre som har opplevd det?

:klem::klem: til deg mens vi :plystre::digge: *loloolol* så lenge! Dette blir så bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jada, så mye for å være her inne hele kvelden....tror du ikke de fjolsene jeg jobber med forventet at jeg skulle JOBBE???? :overrasket: Har dere hørt noe så villt??? :overrasket:

Det blir nok ikke mye avslapping på meg i natt, nei :forvirret:

Søndag du sendt email ja....tipper det kommer svar i morgen, da...hvis han har tilgang til nett hele tiden, da....det er noe av det første du burde bringe på banen neste gang du mailer synes jeg, slik at vi slipper å sitte her og spekulere i det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loloolololoolololoolol loloolololool ololoololloloolololoololol oololloloolololoolololoolol loloolololoolololoololloloo lololoolololo olol loloolololoolololoololloloolololoolololoolol :digge:

Endret av Hu i Svingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiii, vennen og alle jentene mine.

Nå så jeg hva han hadde skrevet på slutten av siste mail...det er klart at han vil ha kontakt med deg!!!!!!

Ingen tvil i mitt hjerte overhodet.

Nå er det sånn at menn har et HELT annet tidsperspektiv enn det vi har.

Bare spør mannen min som skulle slipe, legge glassfiber og herde en båt på en helg....han hadde planlagt tur på sjøen på sønda`n :ler:

Jeg trenger vel ikke å legge til at båten ikke ble ferdig før søndag TRE UKER ETTER!!!!!!!! :ler::ler::ler:

Det samme er det andre veien. En mann synes ikke det er elnge å vente fem- seks dager med å svare. Han går sikkert rundt og fin-tenker på hva han skal skrive til deg ettersom han er opptatt av å holde på kontakten med den søte jenta fra cafeen!!!

Stor klem fra La Guapa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sjarmtroll og dere andre!

Nå har jeg vært masse ute i hagen min de 2 siste dagene, og ikke fått tittet her så mye som jeg ville. Jeg har gått helt amok med å plante sommerblomster i maange krukker. Det ble såå fint! Flere har spurt meg om jeg virkelig tar sjansen så tidlig på året, men ja - det gjør jeg. Nå er det jo så deilig og varmt at det kan umulig bli mer frost? Dessuten er jeg alt for utålmodig til å vente til etter 17mai!  :)

Hver gang jeg titter innom jenteligaen bruker jeg laang tid på å lese alle nye sider siden sist!  :ler:

Jeg synes fremdeles ikke du har sagt for mye Sjarmtroll! Dette er da bare koselig! Dansken har sikkert ikke vært her inne og lest.  :ler:  Han tar seg bare god tid til å svare mens hans tenker på deg!

ENIG....Synes ikke du har utlevert noe, jeg!

Kan du forresten huske akkurat hvordan han ser ut? Høres rart ut kanskje, men alltid når jeg har vært skikkelig forelska har jeg hatt problemer med å huske ansiktet til den utkårede!  :ler:  Håpløst..Er det noen av dere andre som har opplevd det?

:klem:  :klem:  til deg mens vi  :plystre:  :digge: *loloolol* så lenge! Dette blir så bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig lilletroll, tror også det skjer noe idag :hoppe:

Og da er det jo typisk at jeg nok ikke kommer meg på nett igjen før i morgen tidlig :tristbla:

Og da er det sikkert 4-5 nye sider i denne tråden, kanskje 10 hvis du har fått svar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Eeendelig flere enn meg som er her inne og venter med sjarmtroll :)

Hva skal vi finne på i dag for å få tiden til å gå for sjarmtroll, da??

(Men dere tror også hun får svar i dag, ikke sant??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa det var her dere hadde "gjemt" dere!!

Saa mye som har skjedd siden sist! Göy!!!

Du faar helt sikkert svar i dag, og hvis ikke er det jo helt tydelig at han er interessert, saa ingen grunn til bekymring (La Guapa har rett angaanede tidsperspektiv, hehe, dessuten kan jo ikke dansken vite at vi er her inne og "hauser" deg opp og maser etter svar ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Dere er et yndig land* :digge:

Annie synger den danske nasjonalsangen og håper det hjelper på Dansken.

SVAR DA!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Er tydeligvis litt sentimental i dag - det var nummeret før jeg gråt når jeg leste alle svarene deres i dag! :grine::ler:

*litt furten, jeg trenger da ikke svar fra Dansken jeg - har jo jentene mine så det SÅ!* :ler::ler:

Ellers; joa - jeg VIL ha svar snart :sur: :-D

Jeg tror det er mye i det dere skriver ang menn og tidsregning :ler: det er min erfaring fra tidligere og.

Skriver mer senere, nå må jeg ut og shoppe en kjole...

herregud, jeg MÅ I BRYLLUP PÅ LØRDAG SOM JEG IKKE EGENTLIG VIL I :sur:

Og nå da, med alle våre planer her inne :ler: jaja, kanskje jeg får noen ideer ;):ler:

Ser dere senere i dag ;)

ha en stråååålende dag så lenge Jenteligaen :sjarmor:

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en strålende dag du også! Og dere andre!

Jeg er sikker på at du hører fra ham i dag jeg.

Skal se du får det hyggelig i bryllup på lørdag. Og som du sier kan det jo være at du får noen ideer til ditt og Danskens :bryllup: .

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trallallaa! :digge:

Ha ha nå er jeg sikker på at alle trodde det hadde hendt noe her. Men neida det er bare meg som venter sammen med Sjarmtroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Så koselig at du stakk innom Towelie! :klem:

det er ikke langt fra at jeg setter deg på saken skal jeg si deg!  :sjenert::ler:

Gøy :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...