Amadea Skrevet 27. februar 2007 #8361 Del Skrevet 27. februar 2007 Feirer litt på forhånd jeg! Takk til Sjarmis som starta tråden og som er så omtenksom og herlig og gjorde at jenteligaen ble til! Sukk, nå ble jeg sentimental gitt.... Her sitter jeg på overtid og styrer og pröver å rydde opp i det hun som hadde stillingen för meg rota med. Er bittelitt forvirra, så da måtte jeg komme innom her og koble av litt. Det hjalp! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. februar 2007 #8362 Del Skrevet 28. februar 2007 Feiring er jeg med på ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 28. februar 2007 #8363 Del Skrevet 28. februar 2007 Mornings alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. februar 2007 #8364 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Rise and shine!! Lars Berger har vunnet norsk VM gull på 15 km fri i Sapporo!!! :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: Endret 28. februar 2007 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2007 #8365 Del Skrevet 28. februar 2007 Herregud for en gjeng med sosehøner dere (vi ) er innimellom Dagen datoen starter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2007 #8366 Del Skrevet 28. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. februar 2007 #8367 Del Skrevet 28. februar 2007 Herregud for en gjeng med sosehøner dere (vi ) er innimellom Dagen datoen starter... ← Ha'kke sagt et ord!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2007 #8368 Del Skrevet 28. februar 2007 Ble liksom i godt humør jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. februar 2007 #8369 Del Skrevet 28. februar 2007 Fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2007 #8370 Del Skrevet 28. februar 2007 Fordi jeg satt kjempe opptatt på jobb. Åsså chattet Sjarmis på meg og da ble alt sammen bare tull! Jeg mista helt fokus, låste meg inne på kontoret mitt og lo høyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2007 #8371 Del Skrevet 28. februar 2007 Går det forresten bra med tåa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. februar 2007 #8372 Del Skrevet 28. februar 2007 Går det forresten bra med tåa? ← HAHAHA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. februar 2007 #8373 Del Skrevet 28. februar 2007 Fordi jeg satt kjempe opptatt på jobb. Åsså chattet Sjarmis på meg og da ble alt sammen bare tull! Jeg mista helt fokus, låste meg inne på kontoret mitt og lo høyt.. ← Holder på med middagen jeg så jeg hadde ikke til til mer! Kos dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2007 #8374 Del Skrevet 28. februar 2007 JEG OG BLE PÅ KJEMPE HUMØR!!! Så når jeg fikk beskjed om å komme hit så fyker jeg inn i bloggen og skriver det der, men der var jeg jo ensom og alene....... Tone er på godt humør, Tone er på godt humør!!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2007 #8375 Del Skrevet 28. februar 2007 Feirer litt på forhånd jeg! Takk til Sjarmis som starta tråden og som er så omtenksom og herlig og gjorde at jenteligaen ble til! Sukk, nå ble jeg sentimental gitt.... Her sitter jeg på overtid og styrer og pröver å rydde opp i det hun som hadde stillingen för meg rota med. Er bittelitt forvirra, så da måtte jeg komme innom her og koble av litt. Det hjalp! :rosasmil: ← Ååååååå Amadeavennen!! Så god du er, ble helt rørt selv jeg nå........ Tusen takk!! Jeg er redd jeg kommer til å bli litt sentimental selv og........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2007 #8376 Del Skrevet 28. februar 2007 JEG OG BLE PÅ KJEMPE HUMØR!!! Så når jeg fikk beskjed om å komme hit så fyker jeg inn i bloggen og skriver det der, men der var jeg jo ensom og alene....... Tone er på godt humør, Tone er på godt humør!!!! :-D ← Du ække helt gooood! Annie, er heller ikke helt god i tåa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2007 #8377 Del Skrevet 28. februar 2007 Nei, man er IKKE helt god De gærne har det godt og sånt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2007 #8378 Del Skrevet 28. februar 2007 Nei, man er IKKE helt god De gærne har det godt og sånt...... ← Oh, yes! AMEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 28. februar 2007 #8379 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg er egentlig ikke her. Jeg driver nemlig og betaler regninger og tar oppvasken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2007 #8380 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg er egentlig ikke her. Jeg driver nemlig og betaler regninger og tar oppvasken. ← Da er det jammen bra du er flink, gjør nødvendige ting og IKKE er her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå