Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Treeege mannen! :sur: Nå skal jeg bytte ut jobb med sol -kanskje du har fått svar når jeg logger meg på igjen :) *krysser fingre, tær og alt som kan krysses*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Ikke noe svar enda nei :sur::tristbla:

Det er nesten så jeg føler at dette gikk nesten for godt til å være sant.

Og når jeg ikke aner hva kompisen kan ha sagt etc heller :forvirret:

Nei, tror nesten jeg må slutte å vente så lenge jeg. Bare for å beskytte meg selv bittelitt - så blir jeg ikke så skuffet og lei meg i lengden, det frister ikke nå.

Men hvordan viljebestemme seg til å ikke vente, når man egentlig innerst inne håper så mye?

enda et: ARGH :sur::grine:

Håper dere har hatt en strålende fin dag ute i solen alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Åhh.. nå har jeg gledet meg til å komme hjem så jeg kunne lese fortsettelsen om deg og Dansken, men ikke noe svar ennå??!!

*skuffet*

Håper han svarer snart, SNART!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Åhh.. nå har jeg gledet meg til å komme hjem så jeg kunne lese fortsettelsen om deg og Dansken, men ikke noe svar ennå??!!

*skuffet*

Håper han svarer snart, SNART!!

:klem:

:ler::klem:

Nope ikke noe svar enda..

Du er ikke alene om å være skuffet, men..

Håper all deres telepati fungerer snart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

Hvoooooooooor eeeeeeeer duuuuuuuuuu, vååååååååååååår daaaaaaaaanskeeeeeee priiiiiiins???!!!???!!! :sjokkbla:

*prøver å rope helt til Danmark*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kremt*

Jeg er en ganske gammel bruker med relativt nyere nick, som henger relativt lite her inne nå, men ramla over denne tråden, og ble USANSYNLIG nysgjerrig :sjarmor: Kjente meg igjen, etter å ha opplevd noe lignende tidligere en gang. Hihi! Så nå er jeg innom og leser, for jeg håper jo dette får en god slutt :hoppe:

Hold ut, mannfolk er født trege :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hvoooooooooor eeeeeeeer duuuuuuuuuu, vååååååååååååår daaaaaaaaanskeeeeeee priiiiiiins???!!!???!!!  :sjokkbla:

*prøver å rope helt til Danmark*

Ååååååååååååååååååååå søte du!!!!!!!!!!!!!!!!! :klem::ler:

Om ikke det hjelper på utfallet - så hjelper det jammen for meg!!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
*kremt*

Jeg er en ganske gammel bruker med relativt nyere nick, som henger relativt lite her inne nå, men ramla over denne tråden, og ble USANSYNLIG nysgjerrig :sjarmor: Kjente meg igjen, etter å ha opplevd noe lignende tidligere en gang. Hihi! Så nå er jeg innom og leser, for jeg håper jo dette får en god slutt :hoppe:

Hold ut, mannfolk er født trege :grine2:

Så gøy!!

Nå ble jeg kjempe nysgjerrig på hva du har opplevd og hva utfallet ble av det ;)

Fortell det gjerne til Jenteligaen her inne, jeg tror jeg kan ta sjangsen på å si at vi er noen romantikere hele gjengen :ler:

Velkommen skal du være :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min historie endte godt :sjarmor: Fikk the best summer of my life. Men var bare 18, og forholdet endte etter en stund. Men ikke heng deg opp i små detaljer. Jeg møtte denne karen ute, og fikk bare fornavnet på han. Han fikk nummeret mitt. Men jeg hørte jo aldri noe fra han :sur: Han hadde et par øyne jeg rett og slett bare ikke klarte å glemme. Så jeg benyttet meg av Opplysningen og fikk hjelp nok til å klare å sende han en sms. Han ble kjempeglad fordi jeg tok kontakt. Han hadde trodd at han selv var waaaaaay out of min liga (salig blanding *knis* ), og turte ikke sende mld selv. Eller han sa han hadde tenkt å gjøre det. Men som sagt; mannfolk er temmelig treige i forhold til oss :grine2: Jeg har fortsatt kontakt med han i dag, og han er fortsatt en veldig spesiell gutt. Må legge til at jeg er mamma til en 1-åring og forlovet, så det ikke misforstås på noen måter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Min historie endte godt :sjarmor: Fikk the best summer of my life. Men var bare 18, og forholdet endte etter en stund. Men ikke heng deg opp i små detaljer. Jeg møtte denne karen ute, og fikk bare fornavnet på han. Han fikk nummeret mitt. Men jeg hørte jo aldri noe fra han :sur: Han hadde et par øyne jeg rett og slett bare ikke klarte å glemme. Så jeg benyttet meg av Opplysningen og fikk hjelp nok til å klare å sende han en sms. Han ble kjempeglad fordi jeg tok kontakt. Han hadde trodd at han selv var waaaaaay out of min liga (salig blanding *knis* ), og turte ikke sende mld selv. Eller han sa han hadde tenkt å gjøre det. Men som sagt; mannfolk er temmelig treige i forhold til oss :grine2: Jeg har fortsatt kontakt med han i dag, og han er fortsatt en veldig spesiell gutt. Må legge til at jeg er mamma til en 1-åring og forlovet, så det ikke misforstås på noen måter  ;)

:)

Så herlig en sommer det må ha vært :sjarmor:

Det er ikke alltid det er "for ever" som gjelder, det kan være ment å være der og da - og det er bra nok!

Det er sånn jeg tenker med Dansken og. For meg var det såpass spesielt at jeg ikke klarte å bare glemme det.

Jeg visste at det kom til å forfølge meg om jeg ikke fikk en annen slutt på det :)

Jeg vil ihvertfall IKKE at det skal slutte nå og slik :sur::tristbla:

Men jeg vet som sagt så lite nå vet du, om kompisen, den jenta - alt.

Håper det ikke er noe...nei, igjen det er bare en vag magefølelse, så jeg skal forsøke å ikke tenke mer på akkurat det. Men med gjester og kommentarer på at han får vite om tråden etc. :forvirret: Nei, nok om det :)

*vil ha svar NÅÅÅÅÅ* :sur:

Historien din skal gå som et godt eksempel for meg, håper det ender slik her og. Ikke akkurat at det ikke ble noe mer :ler: men kontakten - en sommer med ham ville ikke vært å forakte!! :sjarmor:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Legg ut mailadressa hans her da vel, så skal vi sende han bombetrusler om han ikke svarer deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Det var i går du sendte mailen til ham ikke sant? Så da er det IKKE negativt selv om du ikke får svar før i morgen..

MEN for å analysere: NÅR på døgnet har du fått de andre to mailene?? *lurer på om det er et system*

Han sitter sikkert og vriiiir hjernen så han skriver aaakkurat passe - ikke for ivrig og ikke for tilbakeholdende..er ikke lett for gutter heller det der...

Jeg skal jobbe natta i natt, så da kan jeg følge med helt til langt ut i de sene (eller tidliger alt ettersom hvordan du ser det) nattetimer i tilfelle det skulle skje noe spennende ;)

Du får uansett en vente :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å se om du har fått svar, men det hadde du ikke.

Men det er da ingen grunn til panikk enda. Kan jo være at han er litt opptatt med noe også, og ikke har tid til å svare sånn med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok svar. Utifra det jeg har tydet tidligere virker han så absolutt interessert :D Ha bare is i magen. Vet det, lett å si det, men vanskeligere å følge. Men du vet den som venter på noe godt.... ;) Ja, jeg hadde verdens beste sommer. Og det varmer fortsatt når jeg tenker på den :sjenert: Er noe med den aller første store kjærligheten, gitt! :hjerter_rundt:

Nei, nå ble det litt vel mye mimring på meg her :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest -eline-

Har vært nettløs i hele dag....dvs jeg dro ut nettkontakten i går fordi jeg jobber *ikke* effektivt når jeg kan komme meg på nett med et tastetrykk :sjenert: Måtte innom her med engang jeg gav meg selv en pause :ler:

Håper Dansken sender deg mail snart... Jeg tror han er lik min kjære; en sånn som må ha formuleringene rett før han skriver noe! Da kan det jo fort ta litt tid :ler:

Jeg tenker dere kommer til å storkose dere når dere endelig får se hverandre oftere! :-D

Og det er nok noe i det du sier, at det kan virkelig ha sine fordeler å starte et forhold på den måten. Det bygges opp på en annen måte, som jeg tror kan være med på å bygge et sterkt fundament.

Klart du er spent på det :)

Det er vel bare naturlig, men det er jo også deilig å ha ta og føle på at det er spennende og!

Har du vært lenge utenlands?

Tror det skal bli spennende ja... Gleder meg masse, er liksom på tide å gå det neste steget nå. Egentlig greit at vi har vært nødt til å ta ting med ro, forholdet begynte rimelig stormfullt og jeg tror kanskje vi hadde flytta sammen litt i forteste laget om vi hadde bodd på samme sted :sjenert: Synes det er greit at vi har fått blitt kjent med hverandre før vi nå skal flytte sammen, blir liksom litt...vet ikke... mer seriøst? Jeg rushet alt med x'n, samboerskap og forlovelse og hele pakken på bare noen måneder, og det gikk jo ikke i lengden, så da er det greit å faktisk bli sikre på hverandre først :sjenert:

Har vært i England siden august 2003, så det blir nesten 3 år innen jeg flytter hjem i midten av juli. Har gått kjempefort! Skremmende fort faktisk! Har 13 dager igjen til min siste innlevering, men må være her i UK litt lengere pga avslutningsshow og sermoni og det hele (jeg skal ha på meg sånn kappe og hatt som de har i amerikanske filmer...nais! :ler: )

Etter denne avstandsperioden har vi nå bodd sammen i snart 5 år, gifter oss til sommeren og føler selv vi har et vanvittig bra fundament i forholdet vårt. Det blir vi også fortalt av omgivelsene våre. Vi har full tillitt til hverandre og kjenner hverandre veldig veldig godt. Krangel kan jeg vel nesten ikke si at vi har hatt, da vi er flinke til å ta opp ting før det går så langt. Vi er jo vant med å snakke om alt og ingenting ;)

Høres veldig bra ut det der, drømmeforhold dere har da :smilbla: Har vært det inntrykket jeg har hatt i løpet av disse årene, vi _må_ jo snakke masse sammen skal vi ha kontakt og jeg tror det skal gå greit å overføre det når vi blir samboere og... Har ikke kranglet enda i hvertfall, og det er jo utrolig for en som tidligere kastet ting i veggen med jevne mellomrom :sjenert: ...må innrømme at jeg ikke savner det heller, ønsker jeg spenning i hverdagen så stikker jeg og hopper i fallskjerm eller noe :ler:

Nå håper jeg Dansken svarer snart! Skjønner han ikke at det er en hel Jenteliga som venter på svar eller???!

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg og leverer inn skriftlig søknad hos Jenteligaen? :sjarmor: 2 eksemplarer? 3?? *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Legg ut mailadressa hans her da vel, så skal vi sende han bombetrusler om han ikke svarer deg :)

Så koselig at du stakk innom Towelie! :klem:

det er ikke langt fra at jeg setter deg på saken skal jeg si deg! :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Det var i går du sendte mailen til ham ikke sant? Så da er det IKKE negativt selv om du ikke får svar før i morgen..

MEN for å analysere: NÅR på døgnet har du fått de andre to mailene?? *lurer på om det er et system*

Han sitter sikkert og vriiiir hjernen så han skriver aaakkurat passe - ikke for ivrig og ikke for tilbakeholdende..er ikke lett for gutter heller det der...

Jeg skal jobbe natta i natt, så da kan jeg følge med helt til langt ut i de sene (eller tidliger alt ettersom hvordan du ser det) nattetimer i tilfelle det skulle skje noe spennende ;)

Du får uansett en vente :klem:  fra meg

Nei...det var på søndag.... :forvirret:

Analysedata:

Den første fikk jeg fredag i halv seks tiden på kvelden..

Jeg svarte sent den kvelden og da gikk det 2 dager før jeg fikk neste;

som var søndag på formiddagen tror jeg det var.

:forvirret: ?

Jeg aaaaaner jo ikke hva han gjør hver dag, tilgang til nett etc.

Det eneste jeg VET; er at mailene har vært veeeldig imøtekommende..

Og den siste avsluttet han jo med:

"Håber at høre fra deg igen.."

:forvirret::sur:

JA - du HAR det nå :ler:

Takk for klemmen - den kommer godt med vet du! :klem:

Du får kose deg på nattskift du da ;)

Skriv her om du kjeder deg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...