Annie Skrevet 8. februar 2007 #8141 Del Skrevet 8. februar 2007 Havner visst etter deg både her og i bloggen jeg nå En ekstra stor til deg fordi du trenger det!! Håper dere andre har en kjempe fin dag ← Takk for det vennen!! Har skrevet et kort referat i Kupperne. Stressedag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. februar 2007 #8142 Del Skrevet 8. februar 2007 (hm...si meg...er jeg alltid enig med deg Daria, eller er det bare noe jeg innbiller meg? :klø ← Er fordi jeg sier så mye lurt det ← Åja, selvfølgelig ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. februar 2007 #8143 Del Skrevet 8. februar 2007 Skjønner ikke hva Loffen ler sånn av, dette er da en fullstendig logisk argumentasjonsrekke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. februar 2007 #8144 Del Skrevet 8. februar 2007 Dere er så morsomme, jeg lo høyt her altså.. Selfølgelig sier du mye glupt Daria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. februar 2007 #8145 Del Skrevet 8. februar 2007 Selfølgelig sier du mye glupt Daria. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. februar 2007 #8146 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei, hei alle sammen Da har jeg også vært innom her i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesi Skrevet 8. februar 2007 #8147 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg HAAATER å fryse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. februar 2007 #8148 Del Skrevet 8. februar 2007 Er det kaldt hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. februar 2007 #8149 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg HAAATER å fryse ← Kan du ikke fyre opp da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesi Skrevet 8. februar 2007 #8150 Del Skrevet 8. februar 2007 Er det kaldt hos deg? ← Tja, alt er vel relativt, men jeg er sånn som fryser fra september til juni, så når det da er mange minus ute blir jeg liksom bare kald selv om jeg er inne....dårlig blodomløp var det visst.. Kan du ikke fyre opp da? ← Hm...har varmepumpe vi så ikke har vi ved inne eller noenting...tenker jeg lager meg kakao og legger meg under teppet og ser tv istedet, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. februar 2007 #8151 Del Skrevet 8. februar 2007 Kakao, pledd, sofa og TV hørtes herlig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2007 #8152 Del Skrevet 9. februar 2007 Gooooooood Moooorning Sunshiiiiiiinessss!!! Opp og hoppe!! Det er fræææædddannn!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 9. februar 2007 #8153 Del Skrevet 9. februar 2007 FREDAG!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. februar 2007 #8154 Del Skrevet 9. februar 2007 Jøss for en morgenfrisk gjeng! Skikkelig imponert. Selv våkner jeg aldri før utpå kvelden. Tror jeg får sette på litt kaffe og se om det hjelper. *Går og setter på kaffe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. februar 2007 #8155 Del Skrevet 9. februar 2007 Halloo alle jentene!! Hvor er dere? Driver dere å eller? Jeg gleder meg til å og :spisesmiley: på restaurant senere. Håper dere får en fin kveld også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2007 #8156 Del Skrevet 9. februar 2007 Lykke til på restaurant Loffers! Har gjort rent her i dag, bortsett fra å vaske gulv, og vært ute på skøytebanen med venninne og datteren hennes! EN fin dag i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 9. februar 2007 #8157 Del Skrevet 9. februar 2007 Kos deg Loffen! Det fortjener du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2007 #8158 Del Skrevet 9. februar 2007 Halloo alle jentene!! Hvor er dere? Driver dere å eller? Jeg gleder meg til å og :spisesmiley: på restaurant senere. Håper dere får en fin kveld også! ← Åå kos dere!! Støtter de andre og sier det har du fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2007 #8159 Del Skrevet 9. februar 2007 Åh, har glemt å si at det e frædda! Bra andre har tatt ansvar! Kos deg masse i kveld loffen! Gleder meg til å høre hvordan det går. Stor klem til dere alle! Kos dere masse i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 9. februar 2007 #8160 Del Skrevet 9. februar 2007 til deg også! Håper du har det fint og at vi hörer litt mere fra deg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå