Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hei på dere søtnoser! :icon_lol:

Så vanvittig flinke dere er til å :digge::danse::ler:

Godt at det ikke er bare meg som venter :ler:

Jeg sitter da her og har veldig fornøyd med meg selv, havnet på to teorier hvorav begge er like sannsynlige:

a) han har ikke netttilgang hjemme/hver dag, ergo han må vente til han er på skole/arbeid.

b) han gjors på å ikke svare med en gang fordi han gjør seg litt kledelig kostbar

SÅ DET SÅ.

Jeg er meget fornøyd med mine to alternative teorier, så jeg lukker ørene for andre teorier som ikke er lignende disse to :fy_fy::ler:

Neeei da, jeg er ikke flink i strustepolitikk :ironi:

Hva skje med dere da?

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
*sitter og venter på svar*

Han er sikkert kjempeinteressert, men så vil han ikke vise det så godt, og derfor får du ikke svar før det har gått to dager ;)

Det blir spennede å følge med hvordan dette utvikler seg altså, syns du er kjempetøff :)

Mitt eget kjærlighetsliv er strålende. Er lykkelig gift, og har vært det i snart ett år. Vi har vært sammen i snart 4 år, og jeg er sikker på at vi aldri kommer til å gå fra hverandre  :hjerter_rundt:

Ååå så herlig :hjerter_rundt:

Du har jo god trening i bryllupsplanlegging og du da, kjekt :ler:

Ja, det blir gøy å se - uansett hva som skjer.

Heldigvis har det stemt det jeg på forhånd mente, at det viktigst var å "finne ham" så jeg kunne få ut av hodet at jeg aldri kom til å vite hvem han var etc. :)

Holdt på å gå på veggen av den tanken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
:blomst:

Venter i spenning jeg ogsaa! Lover deg det kommer en mail i dag!!

:kose:

Optimisten vår!! :klem:

Jeg henger meg på den og håper på det da altså! :ler: :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Henger med meg i klubben av ventere.

Og så må jeg bare si at jeg og den snart kommende mannen min startet forholdet med distanse.  vI bodde 40 mil unna hverandre de første 22 månedene vi var kjærester. Det var slettes ikke morsomt til tider, men man blir veldig godt kjent med hverandre, nettopp fordi forholdet i hovedsak baseres på kommunikasjon. Når vi da først møttes ca 1 langhelg i måneden pluss ferier var vi jo nyforelsket oppetter ørene og kosa oss skikkelig. Da hadde vi jo snakka så mye sammen siden sist vi møttes, så da var det godt å bare kose seg  :kline:  :humpe:  :icon_smile:

Etter denne avstandsperioden har vi nå bodd sammen i snart 5 år, gifter oss til sommeren og føler selv vi har et vanvittig bra fundament i forholdet vårt. Det blir vi også fortalt av omgivelsene våre. Vi har full tillitt til hverandre og kjenner hverandre veldig veldig godt. Krangel kan jeg vel nesten ikke si at vi har hatt, da vi er flinke til å ta opp ting før det går så langt. Vi er jo vant med å snakke om alt og ingenting ;)

Så moralen min er i allefall at selv om avstand føles kjipt når man er nyforelsket så tror jeg ikke det nødvendigvis er dårlig for forholdet. Vi har det i allefall supert :sjarmor:

Og så tilbake til din sak Sjarmtroll - jeg er imponert over at du har turt dette. Spore opp en "vilt fremmed mann". Og så spennende at han også virker interessert i kontakt da :hoppe:

Følger spent med videre på utviklingen :Nikke:

Og om du trenger gode bryllupstips fremover så er jeg dreven innen midten av juli :ler2:

Ikke sant! jeg tror som sagt at å starte forholdet med avstand kan være en veldig stor fordel jeg! ihvertfall om begge er innstilt på det :)

Tror kombinasjonen av å måtte ha endel kommunikasjon annet enn :humpe: i perioder og så de gangene man ses hvor man pleier kjærligheten så godt man overhodet kan med masse :humpe: er en bra og spennende en!

Det tar ihvertfall lengre tid før man havner i "hverdagen" på den måten? at man beholder spenningen enda lengre :)

Bare å ha den bittersøte følelsen når man skilles etter å ha sett hverandre, men kan gleeeede seg til neste gang :hjerter:

Ja, han virker da ihvertfall interessert i å ha kontakt :-D og DET er godt..

Jeg tenkte hvor utrolig kjipt dette ville vært, om jeg aldri hadde hørt noe tilbake, eller jeg fikk en "negativ" respons :forvirret:

Så jeg er veldig glad bare for det!!

Det er jo litt spennende og, å ikke ane NOE :ler: å bare vente på neste mail og aldri vite hva man kan vente seg. Det er jo en av de litt spesielle tingene med å starte noe sånt, alt man vet er hvordan den andre ser ut og ikke så mye annet.

MEN...jeg har enda ikke fått svar av den jenta da... :forvirret:

jeg lurer så veldig på hvorfor!

Er det fordi hun/kompisen vet at vi allerede har kommet i kontakt? er det noe i de ideene jeg hadde om kompisen?

Hm, innrømmer at jeg lurer litt der altså :klø:

Ha en strålende dag jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Kan ikke si så mye, da historien er så spesiell at om det er noen her inne som kjenner meg ville de gjenkjenne historien på et øyeblunk, men jeg kan si så mye som at vi møttes et sted, kom i snakk (allerede der har jeg jo et forsprang på deg, da, som bare så din kjære :ler: ) men når vi gikk hvert til vårt hadde jeg ikke noe mer enn fornavn og byen han kom fra (som for øvrig var LANGT fra den byen JEG kom fra..) men hvis man føler at man har truffet "den rette" så gjør man jo sitt til å finne vedkommende igjen....det gjorde jeg også...og lykkes....og her sitter jeg da i dag med drømmemannen og barn og hele pakka. man må tørre å ta sjanser!! Akkurat som deg :-D

Herlig :-D

Og det er unektelig ganske spesielt, når man faller så hardt for noen. Og enda mer spesielt når det blir gjengjeldt!!

Det skjer ikke hver dag skal jeg love deg, dere er kjempe heldige!!

Men ja, man må tørre å ta sjangser.

Hva er det verste som kan skje?

Og man kan jo vinne ALT :-D

Og skulle det ikke føre til noe, vel da har man turt å følge sine følelser. Man har jo vært sann mot seg selv :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godmorgen!!! Ny dag, nye muligheter... (klisjè, men pyttsan!) Blant mine überinteressante venninner er det vanlig å "lolle" mens vi venter på noe... Vi går rundt og tråkker mens vi ser rare ut og sier "lololololo"....... Det er hysterisk morsomt synes vi :sjenert: Så oppfordrer alle nå til å bli med å lolle :ler:

*Lolololololololololo :overrasket: *

Ellers er jeg lykkelig sammen med min kjære sambo, har vært sammen i 4år til sommeren. Er ikke helt i gifteplaner ennå (sånn offisielt), men det er ikke min feil... :ler: (insert: Lolololo) Vi bor sammen med katten vår, og gleder oss veldig til jeg øyeblikk er ferdig utdannet slik at vi kan spare skikkelig til hus og sånn etterhvert. Men vi snakker mye om å reise bort en stund, så vi får se hva det blir til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote=sjarmtroll,09.

MEN...jeg har enda ikke fått svar av den jenta da... :forvirret:

jeg lurer så veldig på hvorfor!

Er det fordi hun/kompisen vet at vi allerede har kommet i kontakt? er det noe i de ideene jeg hadde om kompisen?

Hm, innrømmer at jeg lurer litt der altså :klø:

Det lurer jeg også litt på, Sjarmtroll.

Her er min teori:

Hun derre jenta er interessert i ham selv! I tillegg har hun planer om å kapre kompisen hans og tenker at : "her kan jeg slå to fluer i en smekk"

Jeg må bare få dem full først!!!

La meg illustrere:

:perebrus::perebrus::perebrus::sikle::herremann::herremann::perebrus::perebrus::perebrus::sexy::herremann::herremann::perebrus::perebrus::humpe::humpe::kvalm::kvalm:

Hun drikker dem fulle og sikler på dem.Når de er dritings synes de hun er litt sexy...det blir pulings og etterpå ser de hvor utrolig stygg hun er og angrer seg sånn at de kaster opp!

Endret av La Guapa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Godmorgen!!! Ny dag, nye muligheter... (klisjè, men pyttsan!) Blant mine überinteressante venninner er det vanlig å "lolle" mens vi venter på noe... Vi går rundt og tråkker mens vi ser rare ut og sier "lololololo"....... Det er hysterisk morsomt synes vi :sjenert: Så oppfordrer alle nå til å bli med å lolle :ler:

*Lolololololololololo :overrasket: *

Ellers er jeg lykkelig sammen med min kjære sambo, har vært sammen i 4år til sommeren. Er ikke helt i gifteplaner ennå (sånn offisielt), men det er ikke min feil...  :ler: (insert: Lolololo) Vi bor sammen med katten vår, og gleder oss veldig til jeg øyeblikk er ferdig utdannet slik at vi kan spare skikkelig til hus og sånn etterhvert. Men vi snakker mye om å reise bort en stund, så vi får se hva det blir til!

:ler: da loller jeg i vei for meg selv :ler:

Det er sikkert en kjempe god ide å reise viss dere vil det! før hus og evnt barn er kommet :)

Nyyyyt at dere er så frie.

Du får mase på samboeren din, si du har fått nyfunnen inspirasjon i det siste :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

La Guapa:

:ler::ler:

Ja, ikke vet jeg hva som skjer....

Jeg har bare en feeling på at....det er noe som foregår eller noe :forvirret:

Nei, jeg kan ikke forklare det, det er en slags magefølelse.

Hm, vi får se. Eller jeg HÅPER at vi eventuelt finner ut av det om det er noe, kanskje det er noe og jeg aldri får vite det :forvirret:

Det er bare noe som er litt rart.

Nei, nok spekulering fra min side :ler:

:klem:

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*phu* Endelig på siste side -har nå lest HELE tråden :overrasket: (og vært like irritert hver gang det kom en kunde så jeg måtte ta pause :sjenert: )

For en herlig tråd! :hoppe: Sjarmtroll, synes du er knalltøff som har turt å gjøre det du har gjort -hos meg har det alltid bare blitt med tanken... Ble grådig nysgjerrig da du begynte å skrive nytt innlegg mens jeg var på side 30, men jeg kunne jo ikke jukse og hoppe over noe :ler:

*melder meg på blandt de utålmodige ventende og kommer tilbake så snart det skjer noe* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
*phu* Endelig på siste side -har nå lest HELE tråden  :overrasket:  (og vært like irritert hver gang det kom en kunde så jeg måtte ta pause  :sjenert: )

For en herlig tråd! :hoppe: Sjarmtroll, synes du er knalltøff som har turt å gjøre det du har gjort -hos meg har det alltid bare blitt med tanken... Ble grådig nysgjerrig da du begynte å skrive nytt innlegg mens jeg var på side 30, men jeg kunne jo ikke jukse og hoppe over noe  :ler:

*melder meg på blandt de utålmodige ventende og kommer tilbake så snart det skjer noe* ;)

:-D :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN...jeg har enda ikke fått svar av den jenta da... :forvirret:

jeg lurer så veldig på hvorfor!

Er det fordi hun/kompisen vet at vi allerede har kommet i kontakt? er det noe i de ideene jeg hadde om kompisen?

Hm, innrømmer at jeg lurer litt der altså :klø:

Ha en strålende dag jenter! :klem:

Nå skal du høre Sjarmtroll. Grunnen til at du ikke har fått svar enda er: Kompisen til Dansken har ikke skjønt at når vi kvinner ber om en ting, så vil vi ha svar. MED EN GANG!!!!! :sur: Derfor har ikke han skjønt at han må få ut fingeren og derfor har ikke henne du mailet fått noe svar. Men det gjør jo ingenting, for du (vi :ler: ) har jo fikset den biffen helt selv. Hvem trenger vel dårlige, trege kompiser?

Opp med humøret du, her er vi mange som venter, og den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :)

:klem:

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fulgt spent med her en stund nå, og er så glad for at du har fått kontakt med dansken. Godt at du klarte å finne han selv, slik at du slapp å vente på hun som du kontaktet :)

Du er kjempe tøff som har fulgt følelsene dine, og du har virkelig fått god hjelp fra jenteligaen.

Jeg håper og tror at du får svar fra han i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar danske-mann SVAR!!!!

:klem: klem til sjarmtroll-snuppa.

kanskje han ikke er i nærheten av en pc i dag.

Det er jo ikke alle som er nettnarkomane som oss.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også rimelig sikker på at du får svar i dag. Det får da være måte på hvor kostbar han skal spille! Og jeg støtter teorien om at denne kompisen bare er heilt for j***ig treig. Ærlig talt! I mens for vi bare lolle videre!

Å ja, jeg skal legge press på sambo :sjarmor: Litt i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant denne tråden i dag, og er grusomt utålmodig allerede :ler: Kom igjen da, dansketass, svar! *sender telepati med ukjent adressat mot Køben*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:klem:

Venter enda jeg :forvirret::flau:

Hvorfor er jenter sin egen verste fiende når det kommet til sånt??

Ihvertfall denne jenta :ler:

Teorier i hytt og pine :klø: men deres teorier er definitivt gunstige å håpe på - så da skal jeg prøve å holde meg til de ;)

Det hjelper masse på ventinga at dere venter med meg :klem::)

Det venter en rose til dere på Personlige.

Nå får dere kost dere i det fine været? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, koser meg riktig ute på gårdsplassen! Hagen er ikke så godt utstyrt enda, så det blir med en stol ute i grusen... Med det resultat at jeg kun begynner å få farge på den ene siden... :sur: Litt ubehagelig å legge seg ned på et håndkle på grusen, og med traffikert hovedgate som nærmeste nabo så frister det ikke stort heller... Driver og leser til eksamen jeg skal ha på fredag, og nekter å la det hindre meg til å være ute i solsteiken og å gløtte innom Jenteligaen dann og vann! Sukk, er det ikke kommet noe svar enda! Du da, blir det noe soling på deg i ventingen?

Endret av Ginen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:ler: måtte le når jeg så for meg soleforsøkene dine :-D

Lykke til med eksamen på fredag da!!

Jeg har selv en eksamen i slutten av mai som jeg overhodet ikke har startet å lese på :forvirret: er redd jeg metalt allerede har tatt ferie :ler:

Godt at du tar deg tid til å komme innom :klem:

Jeg har og fått vært ute i sola en stund i dag - må nyte det så lenge det varer det finet været!

NEI - ikke noe svar enda :sur::forvirret::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...