Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tømte visst hodet i bloggen jeg :sjenert:

Jaja les den som gidder.

Skrevet

God morgen!

Hva skal man spise til frokost i dag da? :klø:

*Löper inn i bloggen*

Skrevet

Nå ser mannen fotball, ungene spiser godteri og jeg koser meg her. :)

Skrevet

Jeg har kjøpt meg ny lebestift i dag.

(Igjen..jeg har helt dille og er på evig jakt etter den perfekte; som ikke fins. Kjøper ny nesten en gang i uka. :sjenert: )

Men i dag altså: Maybelline sin nye. Den er på tv om dagen. Det står ikke hva den heter på den nemlig.. :ler: , men det er den til å skru på , så kommer fargen ut gjennom sånne små hull på toppen. :ler: Mja..det er visst en lipgloss. :overrasket:

Virker veldig fin, og kanskje, kanskje er det denne som varer hele dagen, og ikke tørker ut leppene mine, ikke flyter ut, og har den perfeke fargen som får leppene mine til å se skikkelig sexy og 'kissable' ut! (Det er de altså.)

:sjarmor:

Gjest Dallandra
Skrevet

Hørtes spennende ut... Selv holder jeg meg stort sett til gloss uten særlig farge. Hadde iallfall ikke vært noe sjakktrekk med sånne lepper som du beskriver i jobben min. Der foretrekker jeg egentlig å være alt annet enn sexy og kissable. :ler:

Mannen kom nettopp hjem men påstår han er så sliten at han må sove en time før han orker å lage middag. Han har kjøpt sånn middag som bare han kan lage, så da... Var skrubbsulteen så har nettopp spist ei brødskive. Gleder meg på mat. Han lager nemlig verdens beste pizza, med reker og skinke på!!

Skrevet

Å sånn pizza hørtes godt ut! Mannen her lager ikke mat. Men han kokte poteter på torsdag!

Du kan vel være kissable hjemme vel Dallis? Ikke så lurt på jobben kanskje.. :ler:

Skrevet (endret)

Loffen: Nå har jeg lett og lett etter en leppestift jeg har, fra Clinique. Men fant den ikke. Den heter et eller annet med almost først. Den er en blanding av leppestift/lipgloss. Ellers så kan jeg anbefale Dior Addict og veldig mange andre fra Clinique.

Har litt av samme problem, de sitter aldri på mine lepper, de forsvinner eller flyter ut.

Men den Dior er helt fantastisk altså :)

Edit: Leif...

Endret av Jerle
Skrevet

Jeg har verdens beste leppestift. Den holder til dagen etter!! Ikke glir den utover heller. Den er bare PERFEKT!!

Skrevet
Jeg tømte visst hodet i bloggen jeg :sjenert:

Jaja les den som gidder.

Løper inn for å lese. Selvsagt gidder jeg!!

Skrevet
Jeg har verdens beste leppestift. Den holder til dagen etter!! Ikke glir den utover heller. Den er bare PERFEKT!!

Hva heter den da?..

Takk for andre tips! :)

I dag skal vi bort på besøk. Så da får jeg ikke gått tur i det fine været. Også fikk jeg lyst til å se på farmen på tv2. Det går i reprise nå etterpå og jeg har ikke fått fulgt med ennå. Ja, jeg får bare følge med til uka.

Det er et stykke å kjøre, så vi må dra snart.

Ha er fin dag alle sammen!

Skrevet

Lip Finity er det vel den heter. Man tar på fargen og så har man en glosstift over. Den er superbra!!

Skrevet

Meneh vet dere hva leppestift inneholder da jenter? :sjarmor:

Jeg kan ikke si det frister å bruke rødlige leppestifter etter at jeg fant ut at:

I utlandet drives det egne plantasjer som dyrker kaktuser for kosmetikkfirmaene. Og dessverre er det ikke kaktusene de bruker i leppestiftene, men LUSENE som lever på de :overrasket:

Disse spesielle lusene inneholder mye rødfarge, så de plukkes og knuses for å brukes i leppestift :kvalm: Det er stort sett de dyre leppestiftene som har mest av dette, men fyttigrisen.. Ekkelt! :kvalm:

Skrevet

Det er sant!

Kjenner ei som fikk vite det av en guide på ferie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...