Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

.....Puh..

Nå har leg lest meg gjennom hele tråden! Blir spennende å følge med i fortsettelsen!!

Endret av Titti73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Akkurat nå virker det litt fjernt... tanken på at vi faktisk kanskje kan ha mulighet til å dele hverdagen sammen og ikke bare en helg hver 3-4. uke. Gleder meg i hvertfall, selv om det høres litt skummelt ut dette her, samboerskap og slikt  :sjenert:  Men det går sikkert bra, kjenner han jo utrolig godt siden vi har vært nødt til å kommunisere for å faktisk ha et forhold, kan jo ikke "slippe unna" med å  :kline:  :humpe: ...  :ler:

*vente sammen med sjarmtroll* Det kommer nok en mail skal du se... kan jo hende at Dansken er sånn som min kjære, som bruker evigheter på å formulere ting for at det skal komme ut rett ;)

Jeg tenker dere kommer til å storkose dere når dere endelig får se hverandre oftere! :-D

Og det er nok noe i det du sier, at det kan virkelig ha sine fordeler å starte et forhold på den måten. Det bygges opp på en annen måte, som jeg tror kan være med på å bygge et sterkt fundament.

Klart du er spent på det :)

Det er vel bare naturlig, men det er jo også deilig å ha ta og føle på at det er spennende og!

Har du vært lenge utenlands?

Ja, ikke aner jeg. Mellom hver mail har det gått to dager, så det vil si at jeg burde ha et svar innen i morgen :ler:

Hååååper det :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
.....Puh..

Nå har leg lest meg gjennom hele treden! Blir spennende å følge med i fortsettelsen!!

:vinke: velkommen til Jenteligaen :klem::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Tråden lignet veldig på denne, men måtte fjernes av diverse grunner i vinter. Jeg ble veldig glad i den tråden, så man kan si jeg har litt abstinenser. Det handler mer eller mindre om de jeg likte og mine opplevelser.  :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Oj! så spennende da :-D

Irriterer meg at jeg ikke fikk lest den før den ble fjernet :sur:;) jeg blir ikke nysgjerrig heller skjønner du :ler:

Men, del gjerne her inne og da :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Fremdeles ingen ny mail..... :sjenert:

*venter*

Jeg og! :sur:

Jeg sier det igjen, det hjelper veldig på ventingen å ha dere her! :-D

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj! så spennende da :-D

Irriterer meg at jeg ikke fikk lest den før den ble fjernet :sur:  ;) jeg blir ikke nysgjerrig heller skjønner du :ler:

Men, del gjerne her inne og da :-D

:klem:

Hvis du sender meg en pm så kan jeg sikkert sende deg tråden. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter og venter og venter....

Kanskje vi skulle sunget litt? Noen som har et forslag til sang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Henger med meg i klubben av ventere.

Og så må jeg bare si at jeg og den snart kommende mannen min startet forholdet med distanse. vI bodde 40 mil unna hverandre de første 22 månedene vi var kjærester. Det var slettes ikke morsomt til tider, men man blir veldig godt kjent med hverandre, nettopp fordi forholdet i hovedsak baseres på kommunikasjon. Når vi da først møttes ca 1 langhelg i måneden pluss ferier var vi jo nyforelsket oppetter ørene og kosa oss skikkelig. Da hadde vi jo snakka så mye sammen siden sist vi møttes, så da var det godt å bare kose seg :kline::humpe: :icon_smile:

Etter denne avstandsperioden har vi nå bodd sammen i snart 5 år, gifter oss til sommeren og føler selv vi har et vanvittig bra fundament i forholdet vårt. Det blir vi også fortalt av omgivelsene våre. Vi har full tillitt til hverandre og kjenner hverandre veldig veldig godt. Krangel kan jeg vel nesten ikke si at vi har hatt, da vi er flinke til å ta opp ting før det går så langt. Vi er jo vant med å snakke om alt og ingenting ;)

Så moralen min er i allefall at selv om avstand føles kjipt når man er nyforelsket så tror jeg ikke det nødvendigvis er dårlig for forholdet. Vi har det i allefall supert :sjarmor:

Og så tilbake til din sak Sjarmtroll - jeg er imponert over at du har turt dette. Spore opp en "vilt fremmed mann". Og så spennende at han også virker interessert i kontakt da :hoppe:

Følger spent med videre på utviklingen :Nikke:

Og om du trenger gode bryllupstips fremover så er jeg dreven innen midten av juli :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll
Ja, det stemmer det!

Hva skjedde mellom dere? viss du vil fortelle da :)

Jeg har ikke fått svar enda :grine:  ;)

Makan, la det gå en HEL dag uten å svare :ler:

Tenk om det går maaange dager :forvirret:

Håper dere har kost dere masse i det nydelige været i dag  :klem:

Kan ikke si så mye, da historien er så spesiell at om det er noen her inne som kjenner meg ville de gjenkjenne historien på et øyeblunk, men jeg kan si så mye som at vi møttes et sted, kom i snakk (allerede der har jeg jo et forsprang på deg, da, som bare så din kjære :ler: ) men når vi gikk hvert til vårt hadde jeg ikke noe mer enn fornavn og byen han kom fra (som for øvrig var LANGT fra den byen JEG kom fra..) men hvis man føler at man har truffet "den rette" så gjør man jo sitt til å finne vedkommende igjen....det gjorde jeg også...og lykkes....og her sitter jeg da i dag med drømmemannen og barn og hele pakka. man må tørre å ta sjanser!! Akkurat som deg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sitter og venter på svar*

Han er sikkert kjempeinteressert, men så vil han ikke vise det så godt, og derfor får du ikke svar før det har gått to dager ;)

Det blir spennede å følge med hvordan dette utvikler seg altså, syns du er kjempetøff :)

Mitt eget kjærlighetsliv er strålende. Er lykkelig gift, og har vært det i snart ett år. Vi har vært sammen i snart 4 år, og jeg er sikker på at vi aldri kommer til å gå fra hverandre :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll
Jeg venter og venter og venter....

Kanskje vi skulle sunget litt? Noen som har et forslag til sang?

Tja, er det noen som kan en vente sang?? Jeg kommer ikke på en eneste en som har ordet "vente" i seg :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja enig med Yamaha! Naa sliter han veldig, for han har saa lyst aa svare, men vennene hans pa Guttas rom (event manneguiden) har sikkert sagt at han maa vente et par dager for aa ikke virke for interessert for da kan det hende du mister interessen! Er bare tull det der om at bare jenter overanalyserer :ler:

Sote historier dere har kommet med!! Skulle virkelig onske jeg kunne bidratt, men her i gaarden odelegger jeg bare for meg selv, eller klarer ikke oppnaa det jeg vil :sjenert::ler:

God natt sov godt, haaper det har kommet svar naar jeg staar opp!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja enig med Yamaha! Naa sliter han veldig, for han har saa lyst aa svare, men vennene hans pa Guttas rom (event manneguiden) har sikkert sagt at han maa vente et par dager for aa ikke virke for interessert for da kan det hende du mister interessen! Er bare tull det der om at bare jenter overanalyserer  :ler:

Ja ikke sant :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lilletroll
Naa sliter han veldig, for han har saa lyst aa svare, men vennene hans pa Guttas rom (event manneguiden) har sikkert sagt at han maa vente et par dager for aa ikke virke for interessert for da kan det hende du mister interessen! Er bare tull det der om at bare jenter overanalyserer  :ler:

ser det for meg :ler: lurer på hvor mange sider tråden hans er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, er det noen som kan en vente sang?? Jeg kommer ikke på en eneste en som har ordet "vente" i seg :sur:

'sitter her på trappa og venter på a Marta...' :plystre: Vel, nesten i hver fall.

Skjera? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll
'sitter her på trappa og venter på a Marta...'  :plystre: Vel, nesten i hver fall.

Skjera?  :hoppe:

:digge: sitter her med hansken, venter på den dansken :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...