Gjest Dallandra Skrevet 23. januar 2007 #7721 Skrevet 23. januar 2007 Hvis jeg bare surrer rundt her inne lenge nok så bedrer det seg nok av seg selv... Håper jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2007 #7722 Skrevet 23. januar 2007 Hvis jeg bare surrer rundt her inne lenge nok så bedrer det seg nok av seg selv... Håper jeg. ← du vet hvor du finner oss alle sammen!!
Gjest Dallandra Skrevet 23. januar 2007 #7723 Skrevet 23. januar 2007 :rosasmil: Jada, og dere er så gode å finne atte.
Annie Skrevet 24. januar 2007 #7728 Skrevet 24. januar 2007 Jeg er her! MEN Champagnepikken er borte!!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2007 #7729 Skrevet 24. januar 2007 Hei alle søde piger! Håper dere har en strååååååååååålende dag!
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2007 #7730 Skrevet 24. januar 2007 Hei vennen! Lurer meg innom en liten tur.. Sitter fortsatt i møte.. Bla bla bla.. nikke, jaja.. Nikke, smile.. hmm, skeptisk.. Åja, nikke litt igjen.. Jadaa... Bla bla bla.. Håper alle har en fin dag! Men Annie: Jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd med vår alles kjære Alfhild! Tell me!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2007 #7731 Skrevet 24. januar 2007 Nå har jeg fått med meg hva som har skjedd med pikken vår. Jeg er rett og slett i KG sorg jeg nå!!!
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2007 #7732 Skrevet 24. januar 2007 Hei vennen! Lurer meg innom en liten tur.. Sitter fortsatt i møte.. Bla bla bla.. nikke, jaja.. Nikke, smile.. hmm, skeptisk.. Åja, nikke litt igjen.. Jadaa... Bla bla bla.. Håper alle har en fin dag! Men Annie: Jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd med vår alles kjære Alfhild! Tell me!!!! ← Du vet vi er flink til det vennen Altså laaate som om vi bare er "der" men egentlig...IKKE Men flinke vennen min som står så på Ps. Håper du rakk litt shopping i dag!
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2007 #7733 Skrevet 24. januar 2007 Nå har jeg fått med meg hva som har skjedd med pikken vår. Jeg er rett og slett i KG sorg jeg nå!!! ← Ja.........det er da bare helt vilt... Jeg skal ikke engang nevne denne berømte *****-historien her igjen - da blir jeg vel moderert ut i neste år eller noe Men om dette viser seg å være noe forbanna vrøvl fra KG sin side....da blir jeg bare pissed!!
loffen Skrevet 24. januar 2007 #7734 Skrevet 24. januar 2007 Hei vennen! Lurer meg innom en liten tur.. Sitter fortsatt i møte.. Bla bla bla.. nikke, jaja.. Nikke, smile.. hmm, skeptisk.. Åja, nikke litt igjen.. Jadaa... Bla bla bla.. ← Herlig PVI!
Amadea Skrevet 24. januar 2007 #7735 Skrevet 24. januar 2007 Hei vennen! Lurer meg innom en liten tur.. Sitter fortsatt i møte.. Bla bla bla.. nikke, jaja.. Nikke, smile.. hmm, skeptisk.. Åja, nikke litt igjen.. Jadaa... Bla bla bla.. ← Ja.........det er da bare helt vilt... Jeg skal ikke engang nevne denne berømte *****-historien her igjen - da blir jeg vel moderert ut i neste år eller noe Men om dette viser seg å være noe forbanna vrøvl fra KG sin side....da blir jeg bare pissed!! ← Hva har skjedd?
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2007 #7736 Skrevet 24. januar 2007 Hva har skjedd? ← Hehe! Jeg refererer til den berømte "milla" saken her inne, og at jeg håper ikke jeg ender like sure på KG som jeg gjorde da, ang saken med champagnepikken.
Amadea Skrevet 24. januar 2007 #7737 Skrevet 24. januar 2007 Men, hvorfor er han utestengt? Nei, jeg må visst inn på Ris&Ros eller noe å sjekke ut!
Annie Skrevet 25. januar 2007 #7738 Skrevet 25. januar 2007 Hei vennen! Lurer meg innom en liten tur.. Sitter fortsatt i møte.. Bla bla bla.. nikke, jaja.. Nikke, smile.. hmm, skeptisk.. Åja, nikke litt igjen.. Jadaa... Bla bla bla.. ← Håper alle har en fin dag! Men Annie: Jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd med vår alles kjære Alfhild! Tell me!!!! ← Nå har jeg fått med meg hva som har skjedd med pikken vår. Jeg er rett og slett i KG sorg jeg nå!!! ← Du så det ja! Fortsatt
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2007 #7739 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Har druknet mine sorger i kveld! Tilbake på hotellet nå... Natta! (har ikke kontaktlisene på, så jeg ser ikke hva jeg skriver....) Endret 25. januar 2007 av Prinsesse vil-ikke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå