Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
JEG FANT DERE!!! :hoppe:

Syns det var rart at det ikke var noen innlegg på ARGH-tråden i går, men så fant jeg dere her. HURRA!!!!!  Nå venter jeg bare på at du får nytt svar fra Dansken. Har dere vært på MSN enda?

Nei, ikke msn enda...jeg har planer om å ymte frempå med det etter neste svar. Her legges det planer frem i tid ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Oi så morro med svar!!!

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Hva inneholdt svaret du sendte da? Hintet du frempå om å møte han igjen? eller var det mest flørting? Har han nevnt noe om å møtes?

Nei, ingen av oss har nevnt noe om å møtes enda..det går uansett ikke på en stund siden vi befinner oss på veldig forskjellige steder. Litt løst og fast om alt egentlig - med bittelitt :transe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

åpnet egne innlegg å så en kjempelang tråd med tittleen jenteliganen, på dagbok! herregud jeg driver ikke med dagbøker, skjønte, nada :rodme:

Men jeg er med nå, bare litt treig :klaske:

Det er nok her vi hører hjemme, åh det er så gøy og diskutere Dansken, han høres veldig grei ut.

Jepp, her hører Jenteligaen hjemme vet du ;) :-D

Skal ha mye gøy her :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Åhhhhh, jeg var ikke inne før nå!!!!

Så bra at vi vet hvem du er da *trådstarter*  ;)  og SÅ UTROLIG BRA AT DU FIKK ET POSITIVT SVAR :)  :) ....*løper ut og kjøper bryllupsstasen + Dansk-Norsk-Norsk-Dansk*

Jeg ble bare SÅ glad på dine vegne, snuppa.

Herlig at det ordner seg uansett hva som skjer fremover.

Håper du vil holde oss oppdatert selv om jeg skjønner ta du vil ha noe for deg selv også  ;)

Vi gleder oss veldig til alle begivenhetene fremover

:bryllup:  :humpe:  :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:

Stor klem  :klem:

Ha en herlig dag.

Stor klem fra La Guapa

Takk!! søte du :klem:

Klart jeg holder dere i Jenteligaen oppdaterte ;)

Om jeg ikke tenker :babygutt::babyjente: så er det vel litt :humpe: i bakhodet :ler:

Håper du vil være her inne du og - du er en selvskreven Jenteligamedlem vet du

:briller2:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Det kommer nok en mail tilbake snart  :hoppe:  Han kan jo ikke stå imot Sjarmtroll, det sier seg jo selv  :sjarmor:

Hihi :sjenert::flau::sexy::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! søte du :klem:

Klart jeg holder dere i Jenteligaen oppdaterte ;)

Om jeg ikke tenker :babygutt::babyjente: så er det vel litt :humpe: i bakhodet  :ler:

Håper du vil være her inne du og - du er en selvskreven Jenteligamedlem vet du

:briller2:

:klem:

:klem::klem::klem::klem::klem:

Det er en ære og et privilegium å få være med i jenteligaen! Klart jeg vil det.

:kys_2: :kys_2: :kys_2: :kys_2: :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å få tiden til å gå har jeg satt i gang med å fryse av fryseskapet! Fy for en jobb, men det kommer til å bli såååå bra!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Sitter på jobb jeg, da, så jeg kommer ikke til å få sjekket så ofte som jeg vil, så hvis det skjer noe mer i kveld så går jeg nok glipp av det :grine:

Du spurte om kjærlighetslivet vårt?? Stråååålende :) (Men så er jo jeg godt gift med ham jeg falt for men ikke visste hvem var også jeg, da ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Sitter på jobb jeg, da, så jeg kommer ikke til å få sjekket så ofte som jeg vil, så hvis det skjer noe mer i kveld så går jeg nok glipp av det :grine:

Du spurte om kjærlighetslivet vårt?? Stråååålende :)  (Men så er jo jeg godt gift med ham jeg falt for men ikke visste hvem var også jeg, da ;) )

Ja, det stemmer det!

Hva skjedde mellom dere? viss du vil fortelle da :)

Jeg har ikke fått svar enda :grine:;)

Makan, la det gå en HEL dag uten å svare :ler:

Tenk om det går maaange dager :forvirret:

Håper dere har kost dere masse i det nydelige været i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fantastisk dag, med hagearbeid og avfrysing av fryseskap. Kjedelige jobber, men himmel så godt når man er ferdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ja, slike oppgaver er døden mens det står på - men utroolig godt etterpå :)

Selv har jeg vasket klær til den store gullmedalje i dag, bare for å få tiden til å gå ;)

Snek meg til noen minutter her og der i det nydelige været men :ler:

Det er så deilig å endelig kjenne varmen!

Var det ikke du Annie, som hadde en kjekk dansk lege? har du vært syk i det siste og sett ham? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til han 22 mai, han er kjempelekker. Synd jeg har samboer i grunn..... ;)

Høy, ca 1.90, blond, VELDIG nordisk, store hender, veltrent og kjempehyggelig!

Hadde jeg vært singel hadde jeg vært :hjerter: hver gang jeg hadde vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Kjærlighetslivet mitt?! Floooott :sjarmor: ...om 3-4 uker så er et 2,5 år langt langdistanseforhold forhåpentligvis over!

Over på en positiv måte altså: hvis alt går etter planen så flytter jeg hjem til Norge til sommeren! :sjarmor:

Håper Dansken får skrevet en flott mail til deg... så får du hinte litt om msn i den neste ;) skal det bli :humpe::bryllup::babygutt::babyjente: så kan det jo være kjekt å bli kjent litt bedre :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Skal til han 22 mai, han er kjempelekker. Synd jeg har samboer i grunn..... ;)

Høy, ca 1.90, blond, VELDIG nordisk, store hender, veltrent og kjempehyggelig!

Hadde jeg vært singel hadde jeg vært  :hjerter: hver gang jeg hadde vært der.

Hehe :icon_lol: ja, ja det er lov å se!

Tror det er noe med disse danskene - de er meget sjarmerende :sjenert::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Kjærlighetslivet mitt?! Floooott  :sjarmor:  ...om 3-4 uker så er et 2,5 år langt langdistanseforhold forhåpentligvis over!

Over på en positiv måte altså: hvis alt går etter planen så flytter jeg hjem til Norge til sommeren!  :sjarmor:

Håper Dansken får skrevet en flott mail til deg... så får du hinte litt om msn i den neste ;) skal det bli  :humpe:  :bryllup:  :babygutt:  :babyjente:  så kan det jo være kjekt å bli kjent litt bedre  :sjarmor:

Ååå så deilig!!

Det er jo flott at dere har klart å ha et distanseforhold så lenge!

Tenker det blir deilig å være nærmere hverandre :)

Mm, håper og han skriver en mail snart..men jeg vet jo ikke hvordan han ser det slik sett/hvor ofte vi kommer til å maile. Pr nå aner jeg jo ikke NOE!

Må innrømme at jeg venter litt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest -eline-
Ååå så deilig!!

Det er jo flott at dere har klart å ha et distanseforhold så lenge!

Tenker det blir deilig å være nærmere hverandre :)

Akkurat nå virker det litt fjernt... tanken på at vi faktisk kanskje kan ha mulighet til å dele hverdagen sammen og ikke bare en helg hver 3-4. uke. Gleder meg i hvertfall, selv om det høres litt skummelt ut dette her, samboerskap og slikt :sjenert: Men det går sikkert bra, kjenner han jo utrolig godt siden vi har vært nødt til å kommunisere for å faktisk ha et forhold, kan jo ikke "slippe unna" med å :kline::humpe: ... :ler:

Mm, håper og han skriver en mail snart..men jeg vet jo ikke hvordan han ser det slik sett/hvor ofte vi kommer til å maile. Pr nå aner jeg jo ikke NOE!

Må innrømme at jeg venter litt :ler:

*vente sammen med sjarmtroll* Det kommer nok en mail skal du se... kan jo hende at Dansken er sånn som min kjære, som bruker evigheter på å formulere ting for at det skal komme ut rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell om tråden din a!

Tråden lignet veldig på denne, men måtte fjernes av diverse grunner i vinter. Jeg ble veldig glad i den tråden, så man kan si jeg har litt abstinenser. Det handler mer eller mindre om de jeg likte og mine opplevelser. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...