Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2007 #7541 Skrevet 20. januar 2007 Der var du jo sjarmis! Jeg ler av sms'ene jeg nå! Vi er raaaare vi..
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2007 #7542 Skrevet 20. januar 2007 Der var du jo sjarmis! Jeg ler av sms'ene jeg nå! Vi er raaaare vi.. ← HIHIIIIIIIIIIIIII!! :-D Det samme gjorde jeg, det er en grunn til; *vi to altså* Det er godt vi er to så det ikke trengs å forklares
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2007 #7543 Skrevet 20. januar 2007 HIHIIIIIIIIIIIIII!! :-D Det samme gjorde jeg, det er en grunn til; *vi to altså* Det er godt vi er to så det ikke trengs å forklares ← Enig!
Amadea Skrevet 21. januar 2007 #7544 Skrevet 21. januar 2007 Hihi, sötnoser altså! Middagen i går var veldig bra! Chilensk til forrett, mexicansk til hovedrett, noe fra Oceania (ubestemt) til dessert. Med rödvin fra sörafrika og portvin til å avslutte så ble det et riktig verdensmåltid! I dag skal vi vaske leiligheten. Er egentlig litt mot å vaske på söndager for det er dagen for å slappe av. Men siden jeg ikke gjorde noe annet enn å slappe av i går, så må det taes i et tak i dag... Fórst skal jeg lete etter noen matoppskrifter her på KG. Har nemlig flyndrefileter, men hva i huleste skal jeg bruke de til? :klø: Ha en strålende söndag!
Annie Skrevet 21. januar 2007 #7545 Skrevet 21. januar 2007 Fiskeoppskrifter kan ikke jeg hjelpe deg med i allefall. Er håpløs på fisk!
Impala Skrevet 21. januar 2007 #7546 Skrevet 21. januar 2007 Hei alle sammen Innom for å ønske alle en fin søndag Meg står det bare bra til med, formen er bedre enn den var, så jeg klager ikke Også fant jeg endelig ut hvem Sabia var
Mirabella76 Skrevet 21. januar 2007 #7547 Skrevet 21. januar 2007 (endret) By the way... Jeg er med i ligaen! Fniiiis... ← Jada, eg har skjønt det no. Hadde no enda eg kunna hoppa og spretta, fordi eg var med i ligaen - og visste heile historien om sjarmtroll og dansken! Tippar du hadde sett ut som dette no, om du heller aldri hadde fått vita slutten på den romantiske "sjarmtroll & dansken-historien": Endret 21. januar 2007 av Mirabella76
Amadea Skrevet 21. januar 2007 #7550 Skrevet 21. januar 2007 Hei Mirabella, Nå hadde jeg skrevet et langt og hyggelig innlegg her, men så ble det plutselig borte. Gidder ikke begynne på nytt igjen. Oppsummering: 1) Sjarmtroll hadde faktisk sagt ifra om at hun ikke lenger skrev om Dansken her lenger. Skjönner godt at du föler det er bortkasta å ha lest så mange sider og plutselig ikke får vite mer, men den misforståelsen får du nesten ta på din egen kappe. 2) Ingen her på KG har noen som helst informasjonsplikt til andre brukere. 3) Du vil oppleve her på KG at denne typen tråder dukker opp med jevne mellomrom. Du kan også lese om bryllupsplaner, babylaging og til og med födselshistorier! Det er nok å ta av! 4) Mange brukere kommer til det punkt at de föler de har brettet ut for mye av sitt liv. Norge er faktisk et lite land! Da vil disse brukerne kanskje slette seg. Sjarmtroll har valgt å starte en lukket blogg. Dette bör respekteres! 5) Du kan jo bare lage deg din egen slutt på historien. Siden du ikke kjenner de involverte uasnett så kan det da ikke vaere så utrolig viktig å vite hvordan ting gikk? 6) Håper du får det fint her på KG! Ha en fin kveld!
Mirabella76 Skrevet 21. januar 2007 #7551 Skrevet 21. januar 2007 (endret) Hei Mirabella, Nå hadde jeg skrevet et langt og hyggelig innlegg her, men så ble det plutselig borte. Gidder ikke begynne på nytt igjen. Oppsummering: 1) Sjarmtroll hadde faktisk sagt ifra om at hun ikke lenger skrev om Dansken her lenger. Skjönner godt at du föler det er bortkasta å ha lest så mange sider og plutselig ikke får vite mer, men den misforståelsen får du nesten ta på din egen kappe. 2) Ingen her på KG har noen som helst informasjonsplikt til andre brukere. 3) Du vil oppleve her på KG at denne typen tråder dukker opp med jevne mellomrom. Du kan også lese om bryllupsplaner, babylaging og til og med födselshistorier! Det er nok å ta av! 4) Mange brukere kommer til det punkt at de föler de har brettet ut for mye av sitt liv. Norge er faktisk et lite land! Da vil disse brukerne kanskje slette seg. Sjarmtroll har valgt å starte en lukket blogg. Dette bör respekteres! 5) Du kan jo bare lage deg din egen slutt på historien. Siden du ikke kjenner de involverte uasnett så kan det da ikke vaere så utrolig viktig å vite hvordan ting gikk? 6) Håper du får det fint her på KG! Ha en fin kveld! ← 1) Ja, eg skjønte at sjarmtroll ikkje skreiv om dansken her inne lenger, før eg hadde lest alle dei sidene. Men eg var sikker på at me fekk vita om ho møtte han, om dei vart kjærestar o.l. - før ho slutta å skriva! Derfor vart eg skuffa då det var slutt på historien, før eg i det heile tatt hadde fått vita om dei møttest eller ikkje... 2) Nei, ingen på KG har informasjonsplikt såklart. Men eg hadde håpt på at sjarmtroll likevel ville gi meg ei kort oppsummering av korleis det gjekk vidare, på PM - sidan eg hadde lest så langt, og synst historien var svært spesiell og fin! Synd at eg ikkje var her inne då denne tråden vart starta, for då hadde eg kanskje vore med i jenteligaen i dag... 3) Ja, men no var det akkurat denne historien eg synst var spesiell! Har aldri høyrt ein slik historie før, der nokon kjem i kontakt med ein person på ein slik måte. For meg var dette meir spesielt enn ein "vanlig" bryllups- eller fødselshistorie, som eg har lest så mange av før. 4) Eg respekterer absolutt at sjarmtroll valgte å starta ein lukka blogg! Det eg synst er mest kjipt, er at eg ikkje eingang skal kunna få den vesle informasjonen eg ønskjer, om korleis historien enda. (Om dei møttest, og vart kjærestar). Eg meinar absolutt ikkje at alle her inne skal få vita alt om sjarmtroll og dansken! Eg tenkte berre at sidan eg leste denne historien med så stor interesse, kunne det vore kjekt å fått vita slutten via ei PM - uten at sjarmtroll på nokon som helst måte dermed måtte bretta ut livet sitt for heile KG! 5) Laga min eigen slutt på historien? Den var god du.... Nei, det blir det same som å lesa ein kjempespennande roman, som du aldri får lesa slutten på! Du vil då ergra deg veldig over at du ikkje fekk vita korleis det enda. Og nettopp fordi eg ikkje kjenner dei involverte personane i historien (sjarmtroll og dansken), så kan det vel heller ikkje vera så farlig å fortelja meg slutten på historien i korte trekk, via PM? 6) Ja, eg har det allerede fint på KG eg, så eg skal nok få det bra her inne trur eg. Takk for at du tok deg tid til å skriva eit så langt svar til meg! Endret 21. januar 2007 av Mirabella76
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2007 #7552 Skrevet 21. januar 2007 1) Ja, eg skjønte at sjarmtroll ikkje skreiv om dansken her inne lenger, før eg hadde lest alle dei sidene. Men eg var sikker på at me fekk vita om ho møtte han, om dei vart kjærestar o.l. - før ho slutta å skriva! Derfor vart eg skuffa då det var slutt på historien, før eg i det heile tatt hadde fått vita om dei møttest eller ikkje... Det er dumt at du var sikker på det, jeg skrev med vilje lengre fremme at jeg hadde på et punkt stoppet å skrive om det..da trodde jeg det var underforstått at man ikke nødvendigvis fikk "hele" historien.. Hadde jeg skrevet om ALT, hvordan ALT endte, hvorfor skulle jeg da si at jeg stoppet å skrive av hensyn til blant annet meg selv liksom? da utgår jo hele argumentet. 2) Nei, ingen på KG har informasjonsplikt såklart. Men eg hadde håpt på at sjarmtroll likevel ville gi meg ei kort oppsummering av korleis det gjekk vidare, på PM - sidan eg hadde lest så langt, og synst historien var svært spesiell og fin! Synd at eg ikkje var her inne då denne tråden vart starta, for då hadde eg kanskje vore med i jenteligaen i dag... Vel...for det første NEI, jeg har ihvertfall ikke en opplysningsplikt. Og det kom jeg uansett i møte med så langt jeg bare kunne mens det hele pågikk. Det er mange som sikkert har lest hele tråden, til tider var det ekstrem aktivitet i denne tråden. MEN, det er ingen som av den grunn "fortjener" å få vite mer/resten. Det blir vel kanskje bare litt feil for meg når du skriver, så klart har hun ikke opplysningsplikt MEN du hadde håpet jeg kunne skrive det i en PM.. Ellers, det var ikke alle som var i tråden som ble med i Ligaen..og noen har falt av, med det resultat at vi sitter igjen en hard kjerne. Og det er rett og slett blitt en vennegjeng som i IRL, som deler det meste med hverandre. Av de grunnene kommer det ikke nye til. 3) Ja, men no var det akkurat denne historien eg synst var spesiell! Har aldri høyrt ein slik historie før, der nokon kjem i kontakt med ein person på ein slik måte. For meg var dette meir spesielt enn ein "vanlig" bryllups- eller fødselshistorie, som eg har lest så mange av før. 4) Eg respekterer absolutt at sjarmtroll valgte å starta ein lukka blogg! Det eg synst er mest kjipt, er at eg ikkje eingang skal kunna få den vesle informasjonen eg ønskjer, om korleis historien enda. (Om dei møttest, og vart kjærestar). Eg meinar absolutt ikkje at alle her inne skal få vita alt om sjarmtroll og dansken! Eg tenkte berre at sidan eg leste denne historien med så stor interesse, kunne det vore kjekt å fått vita slutten via ei PM - uten at sjarmtroll på nokon som helst måte dermed måtte bretta ut livet sitt for heile KG! Men et sted måtte og må grensen bare gå for meg.. om jeg skriver det til deg eller en eller annen, "hele" KG eller hva. Til slutt stoppet det. Og OM jeg skulle skrive mer, så er det fordi jeg trenger det selv på en måte, ikke fordi det dukker opp flere som er nysgjerrige.. Du skal ikke se på det som kjipt at du ikke får nettopp den lille informasjonen du syns er viktig..det er liksom ingen grunn til det. 5) Laga min eigen slutt på historien? Den var god du.... Nei, det blir det same som å lesa ein kjempespennande roman, som du aldri får lesa slutten på! Du vil då ergra deg veldig over at du ikkje fekk vita korleis det enda. Og nettopp fordi eg ikkje kjenner dei involverte personane i historien (sjarmtroll og dansken), så kan det vel heller ikkje vera så farlig å fortelja meg slutten på historien i korte trekk, via PM? Men det er bare det, hvor skal jeg sette grensen? Skal jeg fortsette å skrive PM'er til de som spør? for det er jo ikke bare du som har sendt pm. 6) Ja, eg har det allerede fint på KG eg, så eg skal nok få det bra her inne trur eg. Det håper jeg! Jeg liker meg kjempe godt her inne, og er du heldig så får du venner IRL her og, som jeg har fått Takk for at du tok deg tid til å skriva eit så langt svar til meg! ←
Mirabella76 Skrevet 21. januar 2007 #7553 Skrevet 21. januar 2007 Greit svar sjarmtroll! Eg forstår kva det er du prøver å seia, og eg er forsåvidt enig i det du skriver! Likevel kjem eg ikkje unna det faktum, at eg fortsatt er like lei meg for at eg aldri får høyra slutten av historien om deg og dansken.
Gjest Dallandra Skrevet 22. januar 2007 #7554 Skrevet 22. januar 2007 Ønsker alle sammen en flott mandag og ei kjapp uke!!! Vive le weekend!!!
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2007 #7556 Skrevet 22. januar 2007 Håper dette blir en herlig uke for alle dere! Jeg tenker på hver og en av dere, at ting går deres vei Har du fått shoppet på nett Prinsesse V.I?? (enda en variant av navnet ) Jeg har noen ting jeg må få shoppet i dag jeg og tror jeg..........
Gjest Dallandra Skrevet 22. januar 2007 #7557 Skrevet 22. januar 2007 Har også voldsomt lyst til å shoppe... Men nå må jeg skjerpe meg, har tross alt en Oslotur å se fram til. Og som mannen sa her om dagen: " Det aner meg at den turen kommer til å bli dyr..."
Gjest Dallandra Skrevet 22. januar 2007 #7559 Skrevet 22. januar 2007 Ja, det hender han glimter til.
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2007 #7560 Skrevet 22. januar 2007 Jada, jeg fikk shoppet jeg! Både maskara, lotion, og conceler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå